• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    We kunnen de volgorde zo doen;

    George - Campbell - Ginny - Draco - Ralf - Fred - Arthur

    En ja ik ben al aan het schrijven


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij pakte mijn hand vast en een glimlach sierde rond zijn lippen. Ik ken Campbell heel erg lang en dat is ook lang genoeg om te kunnen zien dat dit geen echte glimlach was. Ik negeerde die en perste ook een glimlach tevoorschijn.
    Campbell trok me mee naar buiten en ik grabbelde snel de handvat van onze koffers, waar allemaal ouders stonden die hun kinderen aam het omhelzen waren, praten en begroeten.
    'Wees niet bang Campbell, alles gaat goed komen. Voor je het weet ben je in de avond in een bed in het Nest. Voor je het weet is alles goed en hebben ze je geacepteerd.' Fluisterde ik.
    Verderop kon ik net de oranje haren van Fred zien waar naast Ralf stond. En de grote lichaam van mijn vader stond erachter.
    'Heei, pap,' begroette ik mijn vader met een brede glimlach en zette de twee hutkoffers op de grond neer. Ik ging voor Fred staan en trok Campbell naar mijn richting toe.
    'Dit is Campbell, Campbell Saunders. Mam heeft het je verteld denk ik?' Zei ik en dacht na over de brulbrief die ik van mam had gekregen ooit. Ze schreef, of beter schreeuwde dat ik niet zomaar zo snel met iemand iets kon hebben en helemaal geen jongen en blablabla. Maar ik negeerde die. Ik kan Campbell toch niet zo gemakkelijk achterlaten? Ik draai me even naar Ralf en Fred om die erg nerveus leken te zijn. Ik rolde met mijn ogen en gaf Fred een kleine stomp tegen zijn schouder aan.
    'Waarom zo nerveus? Mam en pap gaan Ralf sowieso accepteren. Ik ben diegene die nerveus moet zijn. Maar dat ben ik niet.' Mompelde ik zachtjes en greep naar Campbell zijn hand en trok hem Dicht tegen me aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George - Campbell - Ginny - Draco - Ralf - Fred - Arthur


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ohgod' ik moet nu twee keer ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Wees niet bang Campbell, alles gaat goed komen. Voor je het weet ben je in de avond in een bed in het Nest. Voor je het weet is alles goed en hebben ze je geaccepteerd.’ Ik knikte voorzichtig terwijl ik nog steeds keek naar de warme welkom die ouders hen kinderen gaf. Misschien klonk het raar maar ik kon haast niet geloven dat dit letterlijk allemaal echt was. Zo ging dit nooit bij Klammfels. ‘Heei, pap.’ Snel draaide ik mijn hoofd weg en keek naar een lange kalende man waardoor ik meteen merkte waar George, Fred, Ginny hun oranjehaar kleur aan te danken hadden. George trok me naar zich toe waardoor ik vol in beeld kwam en voordat ik de kans had om mijzelf voor te stellen begon George al;
    ‘Dit is Campbell, Campbell Saunders. Mam heeft het je verteld denk ik?’ meteen scheerde mijn gedachtes naar de brulbrief die George in het begin van het jaar heeft gehad door mij en als ik me goed herinnerde was zijn moeder niet blij met mij. Dit beloofde nog wat. Ik keek naar de man, Fred en Ralf en kon geen vrouw herkennen. Zou ze niet gekomen zijn omdat ze niet met Georges keuze eens was dat hij mij had? Nerveus beet ik op mijn lip en wenste dat die vrouw meteen naar voren kwam om mijn negatieve gedachtes weg te vegen.
    ‘Waarom zo nerveus? Mam en pap gaan Ralf sowieso accepteren. Ik ben diegene die nerveus moet zijn. Maar dat ben ik niet.’ Hij trok me bij die woorden nog dichter tegen hem aan. Normaal zou ik dit fijn gevonden hebben maar nu niet nu de zenuwen zich verdubbelde. …ik ben diegene die nerveus moet zijn.. dat was totaal geen goed nieuws. Ik slikte en stak moedig mijn hand uit naar de oude man. ‘Zoals George al vertelde; Campbell Saunders. Het is fijn om u in levende lijven te ontmoeten na alle grootste verhalen gehoord te hebben van George.’


    Haha Campbell is lekker stijf; hij begrijpt dit soort dingen nog niet zo goed ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naomi, jij nu reageren met Rob :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ginny Weasley

    ‘Weet ik. Ik wil alleen liever geen ruzie maken met je familie als ik er een hele vakantie ben. Het is echt gestoord dat ik van je hou en het is gestoord dat we vrienden zijn. Mijn vader vermoord me als hij erachter komt en toch maakt dat me niet uit omdat ik met jou ben. Ik haatte mezelf erom maar nu niet meer. Want ik hou van jou. En dat slaat helemaal nergens op maar het ís zo.’ Hij drukte een kus op mijn wang. Deze kat en muis spelletje heerste al weken; nee maanden al tussen ons en ik verwachtte niet dat Draco dat ging veranderen. Draco zelf was een heel ander persoon dan ik dacht en ergens miste ik zijn gevorkte tong wel.
    ‘Het maakt me allemaal toch niet uit. Of ze je accepteren als vríend of niet en ruzie maken of niet; het gebeurt toch wel. Daar hoef ik helemaal niks aan te doen en het interesseert me toch allemaal niet meer.’ Ik lachte terwijl de trein stil stond als teken dat we op perron 9 3/4e aankwamen. ‘Weet je; niks interesseert me nog. Ik ben niet eens nerveus meer voor het feit dat ze je gaan zien. Misschien loop ik wel weg. Wie weet.’ Ik drukte een kus op zijn kaak en trok hem overeind. ‘Laten we eerst maar kijken wat jij van mijn familie vind. Waarschijnlijk vind je ze toch vreselijk net zoals mijn huis zoals je altijd al beweerde. Je hoeft daarover niet te liegen hoor. Ik weet heus wel dat het niks voorstelt. Zeker niet voor jouw vader.’ Ik stak plagend mijn tong uit voordat ik hem de trein uit trok en rond keek op zoek naar mijn ouders. Vele kinderen werden omhelst door hun vader en moeder en welkom geheten. Allemaal fake; allemaal onzin. Het is niet alsof mijn ouders me zo zouden omhelzen en het interesseerde me niet eens meer terwijl mijn blik over het perron speurde naar mijn familie en herkende algauw mijn vader, Fred, George, Campbell en Ralf. ‘kom’ mompelde ik terwijl ik Draco mee sleurden het perron over naar mijn vader. ‘Hoi pap; ik zie dat je Ralf en Campbell al ontmoet heb. Dit is Draco Malfoy. Ik hou van hem pap.’ Ik lachte en sloeg mijn armen om Draco heen als bevestiging. Ik was ergens wel benieuwd wanneer mijn vader zou ontploffen. Waarschijnlijk al vroeg. Hij kon Lucius Malfoy niet luchten of zien. ‘Ik heb het gevoel dat dit een leuke kerst gaat worden, vinden jullie niet.’


    Ginny goes badass.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George - Campbell - Ginny - Draco - Ralf - Fred - Arthur


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny wtf


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy
    ‘Het maakt me allemaal toch niet uit. Of ze je accepteren als vríend of niet en ruzie maken of niet; het gebeurt toch wel. Daar hoef ik helemaal niks aan te doen en het interesseert me toch allemaal niet meer. Weet je; niks interesseert me nog. Ik ben niet eens nerveus meer voor het feit dat ze je gaan zien. Misschien loop ik wel weg. Wie weet.’ Ze drukt een kus op mijn kaak en trekt me overeind. Al heel lang gaan we zo met elkaar om; kleine kusjes aan elkaar geven en bij anderen doen alsof er niks aan de hand is. ‘Laten we eerst maar kijken wat jij van mijn familie vind. Waarschijnlijk vind je ze toch vreselijk net zoals mijn huis zoals je altijd al beweerde. Je hoeft daarover niet te liegen hoor. Ik weet heus wel dat het niks voorstelt. Zeker niet voor jouw vader.’ Ze steekt haar tong uit en trekt me mee door de trein. Ik sleep mijn hutkoffer achter me aan en probeer een beetje rustig te blijven. Op het perron trekt ze me mee naar haar familie.
    ‘Hoi pap; ik zie dat je Ralf en Campbell al ontmoet heb. Dit is Draco Malfoy. Ik hou van hem pap.’ Ze lacht en ik kijk een beetje verbaasd. Ze knuffelt me en ik sla mijn armen ook om haar heen. Ik ben nou niet echt van mening dat dit de meest subtiele manier is die ze kan verzinnen. Arthur Weasley kijkt verbaasd naar zijn drie kinderen. ‘Ik heb het gevoel dat dit een leuke kerst gaat worden, vinden jullie niet.’ Ik kijk naar Ginny en vraag me af waar ze in Merlijns naam mee bezig is.
    'Eh... Hoi,' zeg ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 14:01 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George - Campbell - Ginny - Draco - Ralf - Fred - Arthur


    Spoiler alert: you will save yourself

    haha ('x omg ik vind Ginny nu wel wat leuker worden nu ze een bitch word :'3 mss overweeg ik het om haar niet zelfmoord te laten plegen. Linde schrijf jij in Arthurpost dat ze naar t nest gaan; (: dmv auto ofzo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oke dus niet wachten op Ralf?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Oke dus niet wachten op Ralf?


    jawel maar als Arthur aan de beurt is dat schrijven :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Ik eh.. Natuurlijk accepteer ik het. Ik ben gewoon verbaasd dat Fred het niet eerder vertelde. Maar hoe lang zijn jullie al...' 'Bijna een halfjaar,' antwoordde Fred. ik voel een golf van opluchting wat me blij maakte. Hij accepteert het. Maar voor hoe lang? Als hij eenmaal hoort dat we nu ook nog weerwolvem zijn..
    'Wanneer komt de rest nou? En wie komen er nou allemaal mee?'
    'Eh Ca-George brengt iemand mee en Ginny ook.' Ca, wilde hij Campbell zeggen? Hmp, wat maakt dat uit? Waarom maak ik me gelijk zorgen om als Fred de eerste twee letters van een andere jongen uit laat flappen?
    'En wie brengen ze mee dan?'
    'Hebben ze me niet verteld.'
    'George heeft iets jou niet verteld?' Fred knikte en ik wist dat dit een hele ongelovige leugen was, ik wist zelfs dat Campbell en George bij elkaar waren en dat George altijd alles vertelde aan Fred. Op dat moment kwamen George en Campbell aan gelopen en daarachter Draco en Ginny. Ik luisterde niet meer wat ze zeiden en staarde Fred maar aan. Een kleine glinlach verscheen al op mijn gezicht bij het idee dat ik mijn vakantie met hem ga besteden. Maar eerst hopen dat zijn moeder me ook goed gaat vinden, afgezien van dat ik een jongen en een weerwolf ben.
    'Uh, zullen we maar gaan?' Stelde ik voor en kwam dichter bij Fred staan. Ik voelde me wat rood worden om de fijt dat ik de keuze hier probeerde te maken terwijl Fred zijn vader dat moet doen. Argh, ik lijk nu zo bazig! Ik wil niet bazig lijken, dat ben ik niet eens.. waarom ben ik niet stil net als altijd?
    'Ik bedoel, als u Campbell en Draco ook accepteert..' shit, ik haat mezelf.
    'Ik bedoel, het is erg warm hier en.. ik heb dorst.' Gespannen zette ik mijn hutkoffer weer terug op de grond en wreef met een hand over mijn gezicht die nu al helemaal zweterig en plakkerig was geworden ondanks de koude weer.
    'Sorry,' murmelde ik dan. Shit, shit, ik haat mezelf zo erg..


    Ghehe, Ralf is zo gespannen :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••