• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    yaay bij fred aangekomen! nu zijn ze bij t nest dat gaat Linde toch schrijven> ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik verveel me, again...xd. Die film moet stoppen voor voetbal. Hoewel ik ervan houd: Nu haat ik het.
    Gaat dat mn kijk op Logan verpesten.. TSS HOE DURVEN ZE!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Fred Weasley
    'Dankjewel,' zegt Ralf zachtjes. Ik glimlach naar hem. Hij lijkt totaal niet op gemak hier, wat er voor zorgt dat ik een beetje in paniek raak. Wat als hij mijn familie helemaal niet aardig vindt of andersom? 'Merlin, w-wat gaat je vader wel of niet denken als hij ons zo ziet zitten op de a-achterbank?' Hij gaat tussen mij en George in zitten en pakt mijn hand vast. Ik kijk naar mijn vader, die zijn ogen strak op de weg gericht heeft. We komen aan bij Het Nest en hij stopt de auto.
    'Jongens... Ginny... Ik denk dat jullie moeder het fijn zou vinden als jullie bij ons thuis niet zo... Klef zijn...' Ik zie dat pap een donkerrood hoofd heeft en kan het niet laten om te glimlachen. 'En eh Ginny, kan ik je even spreken?' vraagt hij. Ik open de deur en stap uit, waarna ik Ralf meetrek. Ik doe mijn best om rustig te blijven. Mijn vader mag het dan wel accepteren, maar mijn moeder is een heel ander verhaal. Waarschijnlijk vindt zij het maar helemaal niks. Ik kan me de brulbrief die George kreeg toen hij stuurde dat hij iets had met Campbell nog wel herinneren en ik heb echt helemaal geen zin om haar zo tegen mij te horen schreeuwen. Al helemaal niet als ze hoort dat ik een weerwolf ben. Ik ga met mijn hand naar mijn broekzak, waar mijn potje pillen zit. Ik open het en zie dat er geen pillen meer in zitten. Ik trek Ralf mee, weg van de rest en laat het aan hem zien.
    'Vannacht is het volle maan! Mijn pillen zijn op en zometeen verander ik hier in een moordend beest! kan ik er wat van jou hebben?' vraag ik in paniek. Mijn handen trillen en ik probeer mijn stem zo zacht mogelijk te houden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George posten oh god ik moet straks ginny posten voor Arthur XD ik ben bang :p

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 19:58 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Daggers schreef:
    Ik verveel me, again...xd. Die film moet stoppen voor voetbal. Hoewel ik ervan houd: Nu haat ik het.
    Gaat dat mn kijk op Logan verpesten.. TSS HOE DURVEN ZE!


    Welke Logan?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Vergeten jullie @generation niet :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Vergeten jullie @generation niet :Y)


    ik ga greageren als jij George campbell de auto uti laat halen zodat Ginny en Arthur wat lone time hebben en Molly Campbell kan vermoorden xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Welke Logan?


    Lerman :Y) Aka Percyyyy! X)
    Alleen is die wraakzuchtig en jaloers in Noah :Y). Die film gaat over de ark. Van Noach, in het Engels dus Noah.
    En de film is awesome. I love Ham :Y)
    Emma speelt er ook in. Ila. x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Lerman :Y) Aka Percyyyy! X)
    Alleen is die wraakzuchtig en jaloers in Noah :Y). Die film gaat over de ark. Van Noach, in het Engels dus Noah.
    En de film is awesome. I love Ham :Y)
    Emma speelt er ook in. Ila. x)



    Omfg ik ben die op dit moment aan het kijken :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Daggers schreef:
    (...)

    Lerman :Y) Aka Percyyyy! X)
    Alleen is die wraakzuchtig en jaloers in Noah :Y). Die film gaat over de ark. Van Noach, in het Engels dus Noah.
    En de film is awesome. I love Ham :Y)
    Emma speelt er ook in. Ila. x)


    Die film moet ik ook nog zien.
    Percy (yeah)


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)


    Omfg ik ben die op dit moment aan het kijken :'D


    K ga zo verder kijken D: MAAR AWESOMENESS!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @ linde anders schrijf je een post waar Arthur Ginny mee trekt ofzo :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Arthur Weasley
    Ik kijk hoe Fred en Ralf uitstappen en wacht tot de rest uitstapt. Blijkbaar duurt dat nog wel even dus stap ik uit de auto en trek ik Ginny mee, weg uit gehoorafstand van de rest. Ik kijk haar doordringend aan. Verderop kijkt de zoon van Lucius Malfoy onderzoekend naar ons. Ik wil weten wat die jongen van plan is, ik geloof er helemaal niks van dat hij hier gewoon is omdat hij verliefd is op Ginny.
    'Is er een kans dat Draco Malfoy jou een liefdesdrankje heeft gegeven of iets in die richting? Want je gedraagt je een beetje vreemd en eerlijk gezegd vind ik het helemaal niks voor jou om iets te hebben met de zoon van een dooddoener. Zijn vader probeert mij al zijn hele leven te saboteren. Hoe weet jij zeker dat hij daar nu niet mee bezig is?' Ik merk hoeveel paniek er in mijn stem te klinken is. Ik vertrouw dit echt niet en ik wil niet dat mijn dochter zomaar omgaat met iemand waarvan ze niet zeker is dat hij van haar houdt. En eerlijk gezegd vertrouw ik die Malfoy voor geen meter. Hij is waarschijnlijk even betrouwbaar als zijn vader; dat wil zeggen: onbetrouwbaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    @ linde anders schrijf je een post waar Arthur Ginny mee trekt ofzo :p


    @Naomi anders schrijf je een post waar Robert praat met Isabelle.

    ARTHUR IS CEWL!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    George Weasley

    Een hele tijd lang bleef het stil tot pap aangaf dat we er waren. Ik keek Campbell even aan rn liet hem los.
    'Jongens... Ginny... Ik denk dat jullie moeder het fijn zou vinden als jullie bij ons thuis niet zo... Klef zijn... En eh Ginny, kan ik je even spreken?' ik keek Ginny even aan voordat ik Campbell zijn hand vastgreep en hem mee naar buiten trok, de deur uit achter Fred aan. Ik keek Fred aan die Ralf mee trok en Ginny die met Pap mee zou gaan. Dan maar Camp mee naar binnen brengen? Ik trok Campbell richting onze huis en keek hem even aan.
    'Ben je er klaar voor?' Vroeg ik met een glimlach en liet hem even weer los.
    'Wees niet bang, het gaat echt goed komen.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••