• Hee,

    Ik zoek een ORPG maatje die met mij via een site (Chatzy) een wil RPG-en. Het wordt dan wel meer een MSV voor 2 personen, omdat het niet met grote lappen tekst is. Het is dus echte actie reactie.
    Wanneer er iemand interesse heeft kunnen we bespreken wat we zullen doen. Ik maak dan een kamer aan, je vult als naam je personage in en we gaan RPG-en ^^

    Mijn interesses:
    Harry Potter (onbekend en bekend mag door elkaar)
    The 100 (onbekend en bekend mag door elkaar)
    Under the dome (liefst met onbekende mensen)
    Apocalyptisch
    Shounen ai/yaoi (jongen x jongen)

    Als je zelf nog iets weet mag je het altijd opperen, dan kijk ik of het mij wat lijkt!
    Hopelijk heeft er iemand interesse, want ik heb er echt behoefte naar.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 19:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Via Chatzy lijkt me wel leuk. Aangezien ik deze weken te moe ben om echt grote posts en rollen te schrijven.
    Ik ben altijd in voor The 100! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ken Chatzy niet echt maar ik zou het wel willen proberen, ik sta altijd open voor apocalyptische RPG's.


    Because what we have —love, family, whatever it is— they are always gonna use it against us.

    Ik ken het nog niet echt chatzy maar ik ben voor ALLES in :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ken Chatzy ook niet, maar wihet zeker proberen. Met Harry Potter dan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oké, heb er nu genoeg voor nu. Ik ga jullie allemaal berichten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.