• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Een lange tijd zeggen Ralf en ik helemaal niks. Ik leun me mijn hoofd op zijn schouder en denk rustig na over hoe ik dit mijn ouders ooit ga vertellen. Ik ben bang dat ze er niks van willen weten en boos worden, maar dat verwacht ik niet. Van mijn vader ten minste niet. Of mijn moeder het accepteert weet ik niet zeker. De trein stopt en ik zicht. Nu moet ik eerst gewoon doen alsof we gewoon vrienden zijn. Ik druk een kusje in Ralfs nek.
    'Mijn vader komt ons ophalen,' zeg ik met een zucht. Ik geef hem nog een kusje op zijn wang en sta dan op. Mijn hutkoffer pak ik van het bagagerek en ik wil Ralfs hand vastpakken, maar realiseer me dan dat we gewoon vrienden moeten spelen. Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik de hand van een gewone vriend vastpakte dus doe ik dat maar niet. Ik pak daarom maar Ralfs hutkoffer in mijn andere hand en loop de trein uit. Op het perron zie ik mijn vader staan.
    'Hoi! Dit is Ralf, ik had toch al gezegd dat hij meekwam? De rest komt er ook zo aan,' zeg ik snel. Misschien iets te snel, maar ach.
    'Ah Ralf, was hij niet het vriendje van...' Ik schud wild mijn hoofd en hoop dat Ralf het niet hoorde.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 16:27 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Is molly er ook of is zij thuis?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kies jij maar, jij speelt haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Voor een lange tijd bleef het stil waarin hij mij maar aan het aaien was wat me een goed gevoel gaf. Alsof al mijn problemem door zo een simpele actie weg gezogen werden. Ik sloot mijn ogen en genoot van deze gevoel. Ik opende mijn ogen toen de gepiep van het trein mijn oren binnen drogen wat betekende dat we aan waren gekomen en kon net Fred zijn ogen zien die uit mijn blikveld verdwenen toen hij een kus in mijn nek plaatste waar het meteen begon te branden. Ik glinlachte even en keek hem weer aan toen hij zich terugtrok.
    'Mijn vader komt ons ophalen,' zei hij met een zucht en drukte nog een kus tegen mijn wang aan voordat hij opstond en zijn hutkoffer uit de rek pakte en ook die van mij. Ik zei niets en volgde hem maar naar buiten toe.
    We kwamen de perron op gelopen waar allemaal ouders en kleine kinderen stonden te wachten op hun zoons en dochters. Verderop zag ik een oranje harige man staan die Fred zijn vader voor stelde. Mijn hart maakte een sprongetje en meteen begon ik me nerveus worden.
    'Hoi! Dit is Ralf, ik had toch al gezegd dat hij meekwam? De rest komt er ook zo aan,' zegt Fred snel en ik perste een glimlach tevoorschijn.
     'Ah Ralf, was hij niet het vriendje van...' Fred schudde zijn hoofd en ik beet op mijn lip. Fred heeft letterlijk niets verteld.
    'Nee, nee we zijn.. vrienden.' Murmelde ik onzeker.
    'Ik bedoel, ik ben dus Ralf Auron. Ik..' ik stak mijn hand uit die ik automatisch naar achter mijn nek verplaatste. Ik kan mezelf nu wel op de trein rails gooien. Wat doe ik? Ik keek Fred even aan en terug maar mijn koffer die hij vasthield.
    'Ik hou die wel vast.' Murmelde ik en greep naar de handvat van mijn koffer waar ik per ongeluk Fred zijn hand vastgreep en zo een aantal secondes bleef staan tot ik op mijn lip beet en mijn koffer uit zijn greep rukte.
    '..Leuk om u te leren kennen, meneer.' Mompelde ik dan bloed nerveus.


    Ralf krijgt straks aan hartaanval xq en molly is thuis


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley
    'Nee, nee we zijn.. vrienden.' Ik hoor de onzekerheid in Ralfs stem en heb meteen weer medelijden. 'Ik bedoel, ik ben dus Ralf Auron. Ik..' Ralf doet een beetje raar en ik zie aan hem dat hij ontzettend nerveus is. Waarom heb ik hem dan ook in deze situatie gezet? 'Ik hou die wel vast,' mompelt hij en hij pakt de koffer, waarbij hij mijn hand vastpakt. Even blijft hij zo staan en ik kijk nerveus naar mijn vader, die een beetje raar kijkt. '..Leuk om u te leren kennen, meneer.' Mijn vader lijkt te ontdooien en knikt.
    'Ja, natuurlijk, het is altijd leuk om vrienden van mijn kinderen te ontmoeten,' zegt hij vrolijk. Ik glimlach. Gelukkig is mijn moeder niet mee, zij zou echt niet zo makkelijk zijn in deze situatie. Leo Jordaan komt langsgelopen en slaat mij lachend op mijn schouder.
    'Ah, de twee tortelduifjes brengen samen de vakantie door, wat lief,' zeg hij grijnzend. Hij loopt weer verder. De volgende keer dat ik hem zie sla ik hem in zijn gezicht. Nu kijkt mijn vader me al helemaal raar aan. Ik zucht.
    'Ralf is eh... Ralf en ik...' Ik kijk naar Ralf voor hulp maar realiseer me dan dat ik het beter zelf kan zeggen. 'Hij is mijn vriendje,' zeg ik met zoveel mogelijk zelfvertrouwen. Mijn vader kijkt even van Ralf naar mij en weer naar Ralf. Ik pak Ralfs hand vast om het nog duidelijker te maken.
    'Vriendje als in... Verliefd?' vraagt hij. Ik knik en kijk weer naar Ralf, hopend dat hij iets gaat zeggen.


    Awkward.....


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh god


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Ja, natuurlijk, het is altijd leuk om vrienden van mijn kinderen te ontmoeten,' zegt hij vrolijk. Ik liet een zucht van opluchting en keek de oudere man met een glinlach aan.
    'Ah, de twee tortelduifjes brengen samen de vakantie door, wat lief,' hoor ik plotseling. Ik keek naar Fred en zag een grijnzende Leo staan die weer wegliep. Ik voelde me rood worden en begon binnensmonds te vloeken. Op een dag zou het toch duidelijk worden en liever dat Fred zijn ouders het meteen weten dan de hele tijd uitstellen.. Toch?
    'Ralf is eh... Ralf en ik...' Fred keek me even aan voordat hij verder ging.
    'Hij is mijn vriendje,'
    Zijn vader keek ons afwisselend aan wat me plotseling liet panikeren. Hij gaat het niet accepteren, sowieso niet. En die gevoel werd ook verdubbeld toen Fred mijn hand vastgreep toch liet ik die niet los.
    'Vriendje als in... Verliefd?' vraagt hij. Fred knikt en keek me weer aan.
    'Ik- ik snap het wel als u het niet accepteert, als u.. mij niet accepteert ik bedoel..' ik stop even en keek Fred weer aan, hopend dat hij iets zou zeggen om mijn falende zin aan te vullen.


    Kort, sorry


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wow wat is er allemaal gebeurd??


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Volgens mij niet veel met Cam. Een post mee Scorpius @generations en eentje met George hier.
    Je moet twee keer met Cam en een keer met Ginny reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Volgens mij niet veel met Cam. Een post mee Scorpius @generations en eentje met George hier.
    Je moet twee keer met Cam en een keer met Ginny reageren.


    Ja maar wat is er met Ralf & Fred gbeeurt.. waar zijn ze? als ik het goed begrijp op het perron met alleen Arthur weasley?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja klopt


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Ik- ik snap het wel als u het niet accepteert, als u.. mij niet accepteert ik bedoel..' Ralf ziet er zo ontzettend schattig uit en ik knijp zachtjes in zijn hand.
    'Ik eh.. Natuurlijk accepteer ik het. Ik ben gewoon verbaasd dat Fred het niet eerder vertelde.' Ik kijk mijn vader blij aan. Hij heeft er geen problemen mee, helemaal goed. 'Maar hoe lang zijn jullie al...' 'Bijna een halfjaar,' antwoord ik zijn vraag. Mijn vader kijkt naar ons en wendt zich dan tot de trein. 'Wanneer komt de rest nou? En wie komen er nou allemaal mee?' Ik kijk even naar de grond. Ik weet niet hoeveel zin ik heb om tegen mijn vader te zeggen dat er twee kinderen uit dooddoener gezinnen komen.
    'Eh Ca-George brengt iemand mee en Ginny ook.' Mijn hoofd kleurt rood omdat ik per ongeluk Campbell wou zeggen in plaats van George. Mijn vader kijkt me weer aan zoals hij altijd doet als hij doorheeft dat er iets niet klopt.
    'En wie brengen ze mee dan?' Ik denk even na. 'Hebben ze me niet verteld.' 'George heeft iets jou niet verteld?' Ik realiseer me nu hoe dom dat klinkt, maar ik knik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ohgod' Fred doe niet zo gemeen over Campbell ja D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya