• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij deed een stap van me vandaan wat me maar geen goed gevoel gaf.
    ‘De waarheid en we mogen elkaar niet aanraken, George. We mochten niet klef doen van je vader en ik wil echt niet je moeder tegen het harnas werken. Ze wilt een familielid van mij leren kennen. Deze vakantie en gezien mijn familie niet echt zuiver is.. dit is allemaal gewoon een fout; George. Dit kan niet. Ik ga terug. Ik vind wel een manier. Volg me niet.’ hij draaide zich om en liep van me weg. Even bleef ik staan en dacht drie keer na over zijn woorden voordat ik hem toch achterna ging en voor hem neer sprong om hem tegen te houden.
    'Campbell het gaat goed komen. Geloof me. Als we gewoon alles aan mam vertellen, over je familie en over wie je bent dan begrijpt ze het wel.' Ik stond even stil en kruiste mijn armen.
    'En je kunt nergens heen want dat verbied ik je. Ik ga hier dood van de zorgen over of je nog leeft of niet als je weg bent.'

    Kort maar even snel getypt aangezien ik nu op uedereen moet reageren xp


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Met een ruk word ik weggetrokken van mijn vader door Draco. ‘Luister; Ginny. Sinds we bij jouw familie zijn doe je opeens lief tegen me en je kust me opeens. Ik zeg echt niet dat ik dat erg vind, in tegendeel juist. Maar ik wil niet gewoon een manier zijn om tegen je familie op te staan. Als dat zo is weet ik niet of ik je vriendje wil zijn.’ ik slikte en keek hem aan.
    ‘Dit meen je.’ Constateerde ik. Ik keek hem woedend aan. ‘Ik ga hier niet eens een discussie van maken; Draco. Bekijk het maar. Als je werkelijk wat voor mij voelde had je wel weken; zelfs maanden eerder wat gedaan en toch laat je het uitbloeien.’ Ik snoof en keek hem fel aan. ‘Je hebt je zin; je hebt gezien waar je al jaren al denigrerend over sprak. Het nest; mijn familie. Je leven is compleet.’ Met die woorden draaide ik me woedend om en beende weg terwijl ik niet eens wist welke kant op. Mijn haar viel voor mijn gezicht maar het deerde me niet. Alsof iets me nog deerde. Ik haatte ze allemaal. Ralf; Fred, George, Campbell, mijn vader, mijn moeder en Draco. Ze waren allemaal maar met henzelf bezig waardoor er geen plek meer voor mij was in hun leven. Zoals altijd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Ik wil jou ook niet kwijtraken en dat zal ook niet gebeuren. Ik laat haar jou niet wegsturen. We vinden wel een oplossing...' hij keek even weg voordat hij me meetrok richting een klein schuurtje. Het zat vol met allemaal materialen en vreemde toestellen. Hij stond stil voor een sport ijzeren ketting en verbaasd keek ik Fred aan. Denkt hij werkelijk aan wat ik nu denk..
    'Denk je dat dit mij kan houden? Want dan bind ik mezelf vanavond vast.' Ik keek even weg. Ben ik gedwongen op dit te doen.. ben ik gedwongen om hem op te sluiten in zijn kamer voor vanavond?
    'Beloof me dat je de pil inneemt. Ik wil niet dat we vannacht allebei een moordend wezen zonder hersens zijn.'
    Ik keek Fred voor een lange tijd aan. Een twijfel sprong in me op en even wist ik niet wat ik moest antwoorden. Dit is voor zijn eigen bestwil. Anders is hij diegene die pijn gaat lijden. Maar als ik het hem beloof, e ik breek die belofte, dan breek ik ook zijn vertrouwen. Ondanks dat knikte ik met mijn hoofd.
    'Ik beloof het.' Zei ik en keek Fred maar aan.

    Fantastisch ;p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ginny Weasley

    Met een ruk word ik weggetrokken van mijn vader door Draco. ‘Luister; Ginny. Sinds we bij jouw familie zijn doe je opeens lief tegen me en je kust me opeens. Ik zeg echt niet dat ik dat erg vind, in tegendeel juist. Maar ik wil niet gewoon een manier zijn om tegen je familie op te staan. Als dat zo is weet ik niet of ik je vriendje wil zijn.’ ik slikte en keek hem aan.
    ‘Dit meen je.’ Constateerde ik. Ik keek hem woedend aan. ‘Ik ga hier niet eens een discussie van maken; Draco. Bekijk het maar. Als je werkelijk wat voor mij voelde had je wel weken; zelfs maanden eerder wat gedaan en toch laat je het uitbloeien.’ Ik snoof en keek hem fel aan. ‘Je hebt je zin; je hebt gezien waar je al jaren al denigrerend over sprak. Het nest; mijn familie. Je leven is compleet.’ Met die woorden draaide ik me woedend om en beende weg terwijl ik niet eens wist welke kant op. Mijn haar viel voor mijn gezicht maar het deerde me niet. Alsof iets me nog deerde. Ik haatte ze allemaal. Ralf; Fred, George, Campbell, mijn vader, mijn moeder en Draco. Ze waren allemaal maar met henzelf bezig waardoor er geen plek meer voor mij was in hun leven. Zoals altijd.


    D'': (huil)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Voor ik er erg in had stond George weer voor me. ‘Campbell het gaat goed komen. Geloof me. Als we gewoon alles aan mam vertellen, over je familie en over wie je bent dan begrijpt ze het wel. En je kunt nergens heen want dat verbied ik je. Ik ga hier dood van de zorgen over of je nog leeft of niet als je weg bent.’ Ik voelde een bekende woedde opkomen. Een woedde van onmacht en frustratie. Ik kon niks met deze situatie. Ik kon niks met mijzelf.
    ‘Wat gaan we aan je moeder vertellen; hoe ik míjn zwerkbalpositie gekregen heb; hoe ik als kampioen gekozen werd; waarvoor ik als kampioen gekozen ben; dat ik nog vreselijker ben dan mijn familie omdat ik een lafaard ben; een nietsnut eerste klas die nog niet eens voor zichzelf kan spreken. De jongen die jouw hart op een onnaspeurbare reden heeft gewonnen terwijl het slechts aan een fragiel draadje hangt.’ Het was de eerste keer dat ik woest was voor Georges ogen. De eerste keer dat ik zo naar hem uitviel en het beviel me niet. ‘Laat me gaan voordat alles te pijnlijk word; George. Je vind wel weer iemand anders.’ Ik draaide me om en ergens probeerde ik de neiging om te gaan rennen in te houden omdat ik ergens nogal bang was voor Georges woorden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Dit meen je.' Ik schrik van de woedende blik op haar gezicht. ‘Ik ga hier niet eens een discussie van maken; Draco. Bekijk het maar. Als je werkelijk wat voor mij voelde had je wel weken; zelfs maanden eerder wat gedaan en toch laat je het uitbloeien. Je hebt je zin; je hebt gezien waar je al jaren al denigrerend over sprak. Het nest; mijn familie. Je leven is compleet.’ Ik kijk hoe ze wegloopt en even doe ik niks. Dan ren ik naar haar toe en kus ik haar. Ik leg mijn hand in haar haar en voorzichtig haal ik mijn lippen van de hare af.
    'Het spijt me Ginny. Je hebt gelijk, ik was dom om een halfjaar te wachten.' Ik ben even stil en kijk haar aan. 'Ik was bang dat jij het niet zou accepteren en daarom besloot ik het langzaam aan te doen. Op het bal had ik je moeten kussen of weet ik veel wat maar ik had iets moeten doen. Je hebt het recht om boos op me te zijn maar weet dat ik wel echt van je hou.' Ik zie Arthur Weasley mij nauwkeurig in de gaten houden maar dat maakt me nu niet veel uit.
    'Dus daarom zeg ik het nu maar: ik hou van je.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wow, Campbell, voor het eerste keer boos :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wow, Campbell, voor het eerste keer boos :o


    Wat Molly wel niet doet met je ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Geschrokken zette ik een stap achteruit toen Campbell leek hit te barsten, alsof hij al zijn woede die hij in zijn leven had ingehouden voor deze moment.
    ‘Wat gaan we aan je moeder vertellen; hoe ik míjn zwerkbalpositie gekregen heb; hoe ik als kampioen gekozen werd; waarvoor ik als kampioen gekozen ben; dat ik nog vreselijker ben dan mijn familie omdat ik een lafaard ben; een nietsnut eerste klas die nog niet eens voor zichzelf kan spreken. De jongen die jouw hart op een onnaspeurbare reden heeft gewonnen terwijl het slechts aan een fragiel draadje hangt.’ mijn kaak viel voor een paar millimeter open maar er kwamen geen woorden uit. Voor het eerste keer valde er niets te zeggen voor mij. Ik keek Campbell maar strak in de ogen aan en zei niets. Alsof mijn blik al genoeg zou zeggen.
    ‘Laat me gaan voordat alles te pijnlijk word; George. Je vind wel weer iemand anders.’ hij draaide zich om en liep weg. Deze keer ging ik hem niet achterna maar stond stil. Ik balde mijn handen in een vuist en keek weg.
    'We gaan haar vertellen dat je een lief, aardig en een leuke jongen bent, buiten die zwerkbal presentatie van jou die ik zelfs had vergeten. Dat je niet mag beslissen over jouw eigen leven door Karkarov maar dat je dapper genoeg bent om ook van mij te houden en ik van jou. Dat je mijn hart hebt gestolen door middel van je liefde en al die goede kenmerken van jou.' Ik stop even en keem de jongen weer aan die ver voor me stond.
    'Ik heb dit zo vaak aan je verteld maar geen een woord lijkt tot je door te dringen. Dit alles gebeurd alleen omdat je me niet vertrouwd, en me niet gelooft als ik zeg dat het goed komt.' Ik deed moeite om mijn stem niet te verheffen en Ik dwong mezelf om op deze plek te blijven staan.
    'Ik hou gewoon van jou Campbell en als je nu weg gaat, verdomme oké dan maar ik ga nooit twijfelen aan jou voor wat voor achtergrond je maar hebt. Mam gaat zien wat ik ook zie in jou en dan gaat ze me begrijpen. Pap heeft je al gemakkelijk geaccepteerd. Tenminste, als je maar niet twijfelt in mijn vertrouwen en me gewoon geloofd. Je bent geen lafaard, Campbell. Jij bent de enige die dat denkt en misschien zeggen meerderen dat, maar dat ben je niet.'

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'We gaan haar vertellen dat je een lief, aardig en een leuke jongen bent, buiten die zwerkbal presentatie van jou die ik zelfs had vergeten. Dat je niet mag beslissen over jouw eigen leven door Karkarov maar dat je dapper genoeg bent om ook van mij te houden en ik van jou. Dat je mijn hart hebt gestolen door middel van je liefde en al die goede kenmerken van jou.’ Mijn snelle passen stonden stil in het witte landschap en ik bleef verstijfd staan. Ik kon niet tegen ruzies en nu maakte ik het zelf. Ik kon het niet meer. Ik kon me niet omdraaien naar George om hem aan te kijken en ik kon ook niet meer doorlopen om te verdwijnselen.
    'Ik heb dit zo vaak aan je verteld maar geen een woord lijkt tot je door te dringen. Dit alles gebeurd alleen omdat je me niet vertrouwd, en me niet gelooft als ik zeg dat het goed komt. Ik hou gewoon van jou Campbell en als je nu weg gaat, verdomme oké dan maar ik ga nooit twijfelen aan jou voor wat voor achtergrond je maar hebt. Mam gaat zien wat ik ook zie in jou en dan gaat ze me begrijpen. Pap heeft je al gemakkelijk geaccepteerd. Tenminste, als je maar niet twijfelt in mijn vertrouwen en me gewoon geloofd. Je bent geen lafaard, Campbell. Jij bent de enige die dat denkt en misschien zeggen meerderen dat, maar dat ben je niet.' ik slikte en bleef onbewogen staan terwijl ik een hand door mijn haar haalde. Ik kon het niet meer en ik durfde het niet te zeggen. Alles leek me de laatste tijd te verstikken. Zelfs voordat ik George kende. Ik denk dat het begonnen was bij mijn eerste moord toen ik mijn handen om zijn nek moest klemmen en het laatste restje zucht bij hem verliet. Hoe het laatste restje leven langs mijn vingers gleed en de dood mijn handen omarmde terwijl zijn ogen nog steeds de mijne doorboorde met de bloeddruppels die langs zijn lijkbleke gezicht afstaken. Het was mijn schuld. Ik had het gedaan. Ik was de dader. Ik kon ook wat anders doen. Het was oneerlijk om Nathaniel daarvan de schuld te geven. Hij hielp me alleen maar zoals hij altijd zou doen. Hoe erg ik het ook verknalde. Iets wat ik ook in George terugzag en zijn hart won terwijl ik het niet verdiende. Zijn moeder had gelijk. Met alles hoewel ik hem nooit zou vermoorden zoals ze had gesuggereerd. Maar nu kon ik verdwijnselen. Verdwijnen voor eeuwig uit Georges leven en dan zou zijn moeder blij zijn en zal George een hoop pijn en moeite besparen. Nog steeds stond ik onbewogen stil en met al mijn kracht slaagde ik me erin om om te draaien hoewel ik hem niet aankeek en liep de afstand die ik genomen had van hem terug en zette mijn hand langs zijn wang. ‘Ik kom alleen terug als jij belooft er nooit meer voor míj te wezen. Nooit meer me achter na te gaan of me te helpen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Snelle voetstappen volgde mij en even dacht ik dat mijn vader eraan kwam; iets waar ik totaal geen zin in had tot ik een paar lippen tegen de mijne voelde terwijl een hand in mijn haar verdween voordat Draco met me ging praten.
    ‘Het spijt me Ginny, Je hebt gelijk. Ik was dom om een halfjaar te wachten. Ik was bang dat jij het niet zou accepteren en daarom besloot ik het langzaam aan te doen. Op het bal had ik je moeten kussen of weet ik veel wat maar ik had iets moeten doen. Je hebt recht om boos op me te zijn maar weet dat ik wel echt van je hou.’ Ik probeerde hem op een leugen te betrappen maar zijn gezicht leek leugen vrij- hij leek zelfs wanhopig. ‘Dus daarom zeg ik het nu maar; ik hou van je.’ Ik glimlachte voorzichtig en zag mijn vader naar ons staarde. Net goed.
    ‘Beloof me dan dat je blijft en je niet bang laat maken door mijn vader- hoewel je van mijn moeder banger kan zijn. Maar wees niet bang. Ze doet niets meer dan een preek houden. Als jij weg moet ga ik mee; Draco.’ Bij die woorden drukte ik me dichter tegen Draco aan en liet onze lippen samensmelten.

    Oh ik hou wel van een beetje badass Gin :’3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Ik beloof het.' Ik glimlach en stop mijn handen in mijn zakken. In mijn ene zak zit iets. Het pilletje. Mijn gedachtes razen door mijn hoofd. Hij loog tegen mij. Hoe kan hij het pilletje innemen als ik die heb?
    'Ralf ik heb het pilletje in mijn zak. Hoe kan jij die dan innemen?' Opeens raak ik in paniek. 'Je ging hem niet innemen. Je wou hem niet innemen. Daarmee breng je mijn hele familie in gevaar, Ralf. Mijn hele famílie. Waarom?' Boos kijk ik hem aan.
    'Hoe breng hij je hele familie in elkaar?' Ik draai me om en zie mijn vader. Geweldig, het wordt beter. Ik kijk naar Ralf en probeer iets te bedenken. Ik zucht. Wat moet ik doen? Ik durf echt niet te zeggen dat ik een weerwolf ben.
    'Ralf heeft een woedeprobleem. Hij heeft er pillen voor maar blijkbaar neemt hij die niet altijd,' lieg ik vlekkeloos. Ik geef de pil aan Ralf en kijk hem aan.
    'Nou Ralf, ik zou het tegen mijn vrouw zeggen zodat wij je eraan kunnen helpen herinneren.' Hij loopt weer weg en ik kijk naar Ralf.
    'Sorry, ik kon het gewoon niet zeggen. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik gelogen heb.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    ‘Beloof me dan dat je blijft en je niet bang laat maken door mijn vader- hoewel je van mijn moeder banger kan zijn. Maar wees niet bang. Ze doet niets meer dan een preek houden. Als jij weg moet ga ik mee; Draco.’ Ze buig naar mij toe en drukt haar lippen op de mijne. Even lijkt het net alsof er geen mensen bij ons in de buurt zijn, alsof wij tweeën ergens anders zijn. Ik haal mijn lippen van de hare af en kijk haar glimlachend aan.
    'Dit was een halfjaar wachten wel waard.' Ik trek haar in een knuffel en glimlach. Blijkbaar is de rest verdwenen, want wij zijn de enige buiten. 'Zullen we dan maar naar je moeder gaan? Ik heb zo'n idee dat het een beetje gevaarlijk gaat worden. Maar eigenlijk maakt dat me niks uit.' Ik geef haar snel een kusje op haar wang en pak haar hand dan vast. Opeens lijkt de vakantie veel leuker. Ik denk aan mijn vader, die denkt dat ik op Zweinstein ben. Ik weet dat hij me minstens gaat onterven als hij erachter komt waar ik ben, maar dat maakt me helemaal niks uit. Ik vind het hier eigenlijk leuker dan thuis.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij draaide zich om en liep terug naar me toe en zette zijn handen langs mijn wangen. Ik probeerde hem aan te kijken maar mijn ogen dwaalden automatisch weer weg.
    ‘Ik kom alleen terug als jij belooft er nooit meer voor míj te wezen. Nooit meer me achter na te gaan of me te helpen.’ en dan pas keek ik hem recht in de ogen aan. Mijn mond viel open maar ik had de kracht niet op de woorden "ik beloof het" eruit te laten rollen. Ik sloot mijn mond weer en schudde on opmerkelijk met mijn hoofd. Hoe moest ik hem dit in merlijns naam beloven?
    'ik..' begon ik maar voor het eerste keer leek Campbell mijn mond te snoeren door middel van deze belofte.
    'Ik beloof dit pas als we beiden een Gelukkige kerst hebben gevierd tot na de vakantie.' Zei ik dan zachtjes.
    'Want ik bracht je hier heen omdat ik bij je wil zijn, en dat kan ik niet als ik je dat nu beloof.'

    Kort sorry


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Hij glimlachte en deed zijn handen in zijn zakken, en van zijn gezicht kon ik aflezen dat er iets mis was gegaan.
    'Ralf ik heb het pilletje in mijn zak. Hoe kan jij die dan innemen?'
    Ik beet op mijn lip en zette angstig een stap achteruit. Ik moest het beter verstoppen.
    'Je ging hem niet innemen. Je wou hem niet innemen. Daarmee breng je mijn hele familie in gevaar, Ralf. Mijn hele famílie. Waarom?' Hij keek me boos aan waardoor ik nog harder op mijn lip beet tot het barste en ik bloed proefde. Ik breng zijn familie niet in gevaar, ik heb met langer een weerwolf dan hem, ik red het nog wel zonder een pil maar Fred niet.
     'Hoe brengt hij je hele familie in elkaar?' Ik draai me om en zie meneer Weasley staan. Heeft hij meegeluisterd? Hoe lang stond hij daar? Oh god ik heb alles verpedt, Fred is woest op me..
    'Ralf heeft een woedeprobleem. Hij heeft er pillen voor maar blijkbaar neemt hij die niet altijd,' loog hij en propte dr pil terug in mijn hand waardoor ik maar harder op mijn lip beet en eigenlijk voelde het ook goed, beter dan dee angst van nu tenminste.
    'Nou Ralf, ik zou het tegen mijn vrouw zeggen zodat wij je eraan kunnen helpen herinneren.' Hij loopt weer weg en Fred keek me weer aan. Oh, hij moest ook al liegen tegen zijn vader door mij.. 'Sorry, ik kon het gewoon niet zeggen. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik gelogen heb.'
    Zachtjes schudde ik met mijn hoofd en keek de pil aan. Ik kan hem echt niet in nemen. Even kneep ik mijn ogen dicht en haalde diep adem.Ik keek terug naar Fred en stak mijn hand met de pil naar hem toe.
    'Fred pak verdomme die pil aan anders gooi ik het in de sneeuw en gaat geen van ons beiden het in nemen, ik ben langer een weerwolf dan jij bent ik weet wat ik moet doen als ik heb vergeten om een pil in te nemen, pak het gewoon aan freheed! Het spijt me zo, zo erg maar neem die pil. Alsjeblieft.' Smeekte ik bijna. En keek weg.
    'Sorry, ik neem het wel als je nu boos op me bent ik bedoel, ik wilde je niet teleur stellen of boos maken dus neem ik het wel. Ik bedoel..' ik keek hem weer even aan.
    'Pak die pil.' Jammerde ik dan. Oh god, het lijkt alsof de engel en duivel in mij met mij aan het spelen zijn.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••