• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    Hellion schreef:
    Het is geen big deal, maar ik had zo gehoopt de stelletjes vandaag al te weten. Ik ben enorm nieuwsgierig, maar zal dat dus moeten beteugelen.


    Sorry, maar ik moet toch echt de leeftijd weten voor dat een 18 jarige ofzo bij een 25 jarige komt en dat is nogal een leeftijdsverschil. Niet dat mij dat wat uit maakt maar het zou best kunnen dat mensen het te groot vinden of er tegen zijn etc.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Gehe dat gaat hele interessante interactie geven tussen die twee!

    Ik heb echt al zin in deze RPG, maar dat komt omdat er tot dusver ook echt al leuke en interessante personages zijn, ik ben dan ook echt nog nieuwsgierig naar al de rest wat gaat volgen :3


    Haha. Ja.:')
    Ik heb er ook echt zin in!

    @Nemeton; Ahh. Oké.^^ O en ik heb de leeftijd van mijn personage Hayden naar 23 veranderd.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik maak Lilith morgen (ochtend) verder af. Ik ben nu toe aan slaap.


    Happy Birthday my Potter!

    Justine hoe doe je dat toch, meer dan drie plaatjes.
    Bij mij zegt die dat er een maximaal maar 3 kunnen

    Nemeton schreef:
    Justine hoe doe je dat toch, meer dan drie plaatjes.
    Bij mij zegt die dat er een maximaal maar 3 kunnen
    Heel simepl trucje ^_^
    De eerste drie plaatjes gebruik ik de gewone code [ img] [ /img] en dan bij de daarop volgende maak ik er hoofdletters van dus [ IMG] [ /IMG]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)Heel simepl trucje ^_^
    De eerste drie plaatjes gebruik ik de gewone code [ img] [ /img] en dan bij de daarop volgende maak ik er hoofdletters van dus [ IMG] [ /IMG]


    Oeh vet Gaat er een gif bij zoeken

    Mijn personage is klaar.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Mijn personage is klaar.:Y)

    Zijn nieuwsgierigheid is gewoon creepy :Y)

    Ik meld toch maar even dat Malia der geschiedenis is aangepast.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik heb dus exact hetzelfde!
    Maar goed, even m'n geduld zoeken want die ligt een beetje verstoft in de kast... of onder het bed... geen idee waar ik m'n geduld gelaten heb xD

    Ik zie het wel, het is immers niet alsof er een ramp gebeurt is. Toch overwint mijn nieuwsgierigheid zo nu en dan wel, wat ik direct de kop in moet drukken.

    Oh, ik had gisteren nog aan Evangeline gewerkt, maar toen natuurlijk vergeten het bij te voegen, dus ik pas haar vandaag aan.


    [ heaven knows ]

    Kaih's geschiedenis is wel lang but I think I like it. Ik ben er tevreden mee. ^^
    De andere dingen zal ik nu/straks eventjes invullen. Mijn personage is sowieso vanavond nog af!


    Rise and rise again until lambs become lions

    Oke dan zie ik hem vanavond laat wel.
    Ga vanaaf namelijk uit eten :Y)

    ^ Alvast smakelijk en veel plezier! ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mijn personage is ietwat aangepast, de rest volgt nog.


    [ heaven knows ]

    En gezien m'n vriend wachtdienst heeft gehad afgelopen nacht, ligt hij nog heerlijk in coma en heb ik eens op m'n gemak alle personages (die af zijn en nog niet af :'D) doorgelezen.
    Ik wordt gewoon steeds enthousiaster en enthousiaster met de RPG :3
    Gehe het leuke is dat met het doornemen van alle personages ik meteen een idee/beeld kreeg van hoe Riley op hen zou kunnen reageren. En met sommigen gaat ze nog best goed overweg kunnen, en met anderen minder en met sommigen gewoon helemaal niet XD

    Ik bedacht me wel alleen iets... Riley heeft de plek van haar zus Megan ingenomen, die dus al uitgehuwelijkt was... Dus dan krijgt Riley ook de gekozen kandidaat van Megan, gebaseerd op diens leeftijd... Maar een enkele jaar verschil vind ik te weinig, toch zeker gezien de verstandhouding tussen Megan en Riley. Riley is 24 en volgens de charactersheet is de max leeftijd 25...
    Zou ik anders Riley 21 mogen laten zijn, met dat ze wel een 'oudere' kandidaat krijgt, aangezien dat natuurlijk gebaseerd is op Megans 25-jarige leeftijd....
    Anders laat ik Riley gewoon op 24 staan :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”