• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    En Riley is af en gepost, whoop whoop *O*
    Niet alles zal even perfect verwoord zijn, maar goed, dat is het verschil als ik het op één dag doe of op een week :'D Ik ben nog best tevreden met haar. Het enige wat ik natuurlijk nog moet invullen is haar partner. Mocht er nu iets niet correct zijn, of iets niet in orde, laat het me weten, want dan pas ik het aan.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind Riley leuk.:)

    Nuevo schreef:
    Ik vind Riley leuk.:)

    Thnx, altijd super om te horen (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Meh, ik wilde Lilith letterlijk licht ontvlambaar maken, maar dat is nu niet meer zo origineel... ik denk dat ik de maximale tijd nodig ga hebben voor een origineel personage dat past bij de kracht.


    Happy Birthday my Potter!

    Nog een leeftijd en dan kan de loting beginnen dus iedereen nog even wachten voor de partner xD

    En Justine Riley is leuk

    Asmodom schreef:
    Meh, ik wilde Lilith letterlijk licht ontvlambaar maken, maar dat is nu niet meer zo origineel... ik denk dat ik de maximale tijd nodig ga hebben voor een origineel personage dat past bij de kracht.

    Dat is ook echt cool.. gehe lijkt me juist geweldig om twee van zulke heetgebakerde dames bijeen te hebben, zeker als er nog eentje is die echt letterlijk ontvlamd. Gewoon doen!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat is ook echt cool.. gehe lijkt me juist geweldig om twee van zulke heetgebakerde dames bijeen te hebben, zeker als er nog eentje is die echt letterlijk ontvlamd. Gewoon doen!


    Echt? Ik ben altijd zo bang dat ik niet origineel genoeg ben, vooral omdat dan andere hun personages altijd zo geweldig zijn en dan kom ik aan :')


    Happy Birthday my Potter!

    Nemeton schreef:
    Nog een leeftijd en dan kan de loting beginnen dus iedereen nog even wachten voor de partner xD

    En Justine Riley is leuk

    Vind je haar geschiedenis ook goed?
    Zoals ik al zei, met een broer zou het niet gaan om diens plaats in te nemen, aangezien je dan met het geslacht zit. En tja, het leek me gewoon epic om zoiets te doen en om haar dus 'onvoorbereid' de toekomst in te sturen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Vind je haar geschiedenis ook goed?
    Zoals ik al zei, met een broer zou het niet gaan om diens plaats in te nemen, aangezien je dan met het geslacht zit. En tja, het leek me gewoon epic om zoiets te doen en om haar dus 'onvoorbereid' de toekomst in te sturen :'D


    Haar geschiedenis is ook goed xD

    Asmodom schreef:
    (...)

    Echt? Ik ben altijd zo bang dat ik niet origineel genoeg ben, vooral omdat dan andere hun personages altijd zo geweldig zijn en dan kom ik aan :')

    Uiteindelijk hebben diverse personages toch altijd wel enkele eigenschappen die overeen komen, hoor ^_^
    En ondanks dat bepaalde eigenschappen overeenkomen, is het in z'n totaliteit compleet anders en origineel. Net zoals dat snel ontvlambaar zijn, in jouw geval gaat het - vermoed ik toch XD - veel extremer zijn, ook door Lilly's kracht. En dus gaat zij er ook anders mee om en zal ze waarschijnlijk ook om andere dingen/oorzaken 'ontvlammen' dan wat Riley kwaad maakt. Dus zoals ik al zei, gewoon doen (;

    En dat gevoel ken ik wel, hoor. Ik heb ook altijd het gevoel dat m'n personage(s) niet goed genoeg zijn in vergelijking met die van anderen, maar goed, ik heb gemerkt dat de gemiddelde Q'er gewoon onzeker is, terwijl dat absoluut niet nodig is. Dus gewoon echt je personage maken zoals je zelf in gedachten heb, en niet naar anderen kijken (;

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 22:59 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb mijn gozer, Jason, 25 gemaakt. Zijn uiterlijk twijfel ik over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Excited for the couples :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ugh. Eventjes geen zin meer om aan mijn personage te werken.
    Ik maak morgen Kaih wel volledig af. c:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 23:07 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Valkyries schreef:
    (...)
    Uiteindelijk hebben diverse personages toch altijd wel enkele eigenschappen die overeen komen, hoor ^_^
    En ondanks dat bepaalde eigenschappen overeenkomen, is het in z'n totaliteit compleet anders en origineel. Net zoals dat snel ontvlambaar zijn, in jouw geval gaat het - vermoed ik toch XD - veel extremer zijn, ook door Lilly's kracht. En dus gaat zij er ook anders mee om en zal ze waarschijnlijk ook om andere dingen/oorzaken 'ontvlammen' dan wat Riley kwaad maakt. Dus zoals ik al zei, gewoon doen (;

    En dat gevoel ken ik wel, hoor. Ik heb ook altijd het gevoel dat m'n personage(s) niet goed genoeg zijn in vergelijking met die van anderen, maar goed, ik heb gemerkt dat de gemiddelde Q'er gewoon onzeker is, terwijl dat absoluut niet nodig is. Dus gewoon echt je personage maken zoals je zelf in gedachten heb, en niet naar anderen kijken (;


    Ghehe, ja ik had laatst een heel gesprek met een aantal meiden waar ik vaak mee RPG en waarmee ik nu ook in een whapp groep zit en wij bleken elkaar dus allemaal geweldig te vinden en echt super onzeker te zijn over onszelf. Dat vond ik best bizar.
    Maar dan ga ik gewoon lekker verder en als iemand iets vervelend of totaal niet origineel of slecht vindt, dan hoor ik het wel.


    Happy Birthday my Potter!

    Chao schreef:
    Excited for the couples :3


    Nog even wachten tot ik de leeftijd van Rejects heb