• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    MT en ik ben ook al klaar met 1 personage.:Y)
    Ik denk niet dat mijn tweede personage vandaag afkomt. Al heb ik wel inspiratie.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nemeton schreef:
    (...)

    Nog even wachten tot ik de leeftijd van Rejects heb


    Rejects is tot 7 augustus op vakantie toch?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    MT en ik ben ook al klaar met 1 personage.:Y)
    Ik denk niet dat mijn tweede personage vandaag afkomt. Al heb ik wel inspiratie.^^

    Ik vind je personage echt tof! Al gaat Riley zo niet happy zijn - en hij niet met Riley vrees ik - als ze per ongeluk gekoppeld gaan worden :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik vind je personage echt tof! Al gaat Riley zo niet happy zijn - en hij niet met Riley vrees ik - als ze per ongeluk gekoppeld gaan worden :'D


    Hahaha, bedankt! Ik vind Riley leuk met haar attitude, maar het zou volgens mij wel een probleem worden als ze gekoppeld worden ja. Waarschijnlijk zou Alec onderhand een moordplan uitgedacht hebben.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Rejects is tot 7 augustus op vakantie toch?


    ze is nog 2 weken op vakantie maar ze heeft drie dagen er bij gekregen.
    Dus ze is verder nog wel op Q dacht ik hoop ik xD

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha, bedankt! Ik vind Riley leuk met haar attitude, maar het zou volgens mij wel een probleem worden als ze gekoppeld worden ja. Waarschijnlijk zou Alec onderhand een moordplan uitgedacht hebben.:')

    Gehe dat moet hij sowieso doen, ook al zijn ze geen koppel en kent hij haar alleen van ziens! That's just genius :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Gehe dat moet hij sowieso doen, ook al zijn ze geen koppel en kent hij haar alleen van ziens! That's just genius :'D


    Hahaha, ja. You're right. Dat ga ik doen! Het zou hun omgang gelijk een stuk interessanter maken.:')


    @Nemeton; Ahh. Oké.^^ Dus op 7 augustus krijgen we de koppels te horen?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha, ja. You're right. Dat ga ik doen! Het zou hun omgang gelijk een stuk interessanter maken.:')


    @Nemeton; Ahh. Oké.^^ Dus op 7 augustus krijgen we de koppels te horen?

    Gehe dat gaat hele interessante interactie geven tussen die twee!

    Ik heb echt al zin in deze RPG, maar dat komt omdat er tot dusver ook echt al leuke en interessante personages zijn, ik ben dan ook echt nog nieuwsgierig naar al de rest wat gaat volgen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha, ja. You're right. Dat ga ik doen! Het zou hun omgang gelijk een stuk interessanter maken.:')


    @Nemeton; Ahh. Oké.^^ Dus op 7 augustus krijgen we de koppels te horen?


    Nee ze heeft tot 7 augustus de tijd om haar personage te maken. Als ik maandag nog geen pm van haar heb gekregen over de leeftijd dan ga ik gewoon de loting doen en dan maar hopen dat er niet een te grote leeftijds verschil is. xD

    Misschien is het een idee om ook een storie aan te maken, waar alle rollen in gezet worden, zodat het snel op te zoeken valt, of in het rollentopic de pagina waar het personage te vinden is, achter de naam te zetten?
    Ik ben dus zo iemand die met regelmaat terugvalt op de personagevelden, maar dat is natuurlijk vervelend als je eerst continue het hele topic moet doorzoeken XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Pfoe, nou ik heb het karakter denk wel af zo. Nu de rest nog :')


    Happy Birthday my Potter!

    Valkyries schreef:
    Misschien is het een idee om ook een storie aan te maken, waar alle rollen in gezet worden, zodat het snel op te zoeken valt, of in het rollentopic de pagina waar het personage te vinden is, achter de naam te zetten?
    Ik ben dus zo iemand die met regelmaat terugvalt op de personagevelden, maar dat is natuurlijk vervelend als je eerst continue het hele topic moet doorzoeken XD


    Ik was sowieso al van plan om een storie aan te maken maar zit de gehele dag al bijna op mobiel dus ben er nog niet aan toe gekomen.

    Nemeton schreef:
    (...)

    Ik was sowieso al van plan om een storie aan te maken maar zit de gehele dag al bijna op mobiel dus ben er nog niet aan toe gekomen.

    Ah oke, dan heb ik verder niks gezegd ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Het is geen big deal, maar ik had zo gehoopt de stelletjes vandaag al te weten. Ik ben enorm nieuwsgierig, maar zal dat dus moeten beteugelen.


    [ heaven knows ]

    Hellion schreef:
    Het is geen big deal, maar ik had zo gehoopt de stelletjes vandaag al te weten. Ik ben enorm nieuwsgierig, maar zal dat dus moeten beteugelen.

    Ik heb dus exact hetzelfde!
    Maar goed, even m'n geduld zoeken want die ligt een beetje verstoft in de kast... of onder het bed... geen idee waar ik m'n geduld gelaten heb xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”