• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    Waar speelt de RPG zich eigenlijk af? ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Op dit moment bevinden ze zich in Amerika, in de staat Massachusetts.

    Ik ben bijna klaar met mijn rollen – maar ik ga er morgen mee verder.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben voor mijn gevoel weer veel te uitgebreid bezig met m'n personage, en vrees nu al - typisch genoeg - dat ik tegen morgen niet klaar ga zijn. Vriendlief is nu toch aan het gamen, dus ik neem het ervan en ga gewoon kijken tot hoever ik kom vandaag (:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 20:34 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Mihi thnx (bloos)
    Al ga ik dus wel meer voor de stoere chick uit Drive Angry. Ik lief dus dat enorme contrast tussen haar 'stoere' karakter en kracht :3
    En zeg maar gewoon Justine, hoor, wat voor iedereen geldt (:

    Whut? Is zij degene die in Drive Angry speelt? o.o No shit.. Damn. Dat wist ik dus niet. Ik moet die film zelf nog kijken, maar ik twijfel elke keer omdat mij die ergens ook tegenvalt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    (...)
    Whut? Is zij degene die in Drive Angry speelt? o.o No shit.. Damn. Dat wist ik dus niet. Ik moet die film zelf nog kijken, maar ik twijfel elke keer omdat mij die ergens ook tegenvalt.

    Ik heb die destijds in de bioscoop gezien ^_^
    En daarna nog een keer thuis, vond hem nog best geslaagd. Maar goed, ik ben dan op de eerste plaats ook wel fan van Nicolas Cage en van zulke films. Je kan hem altijd eens kijken, en staat het je tegen, gewoon afzetten XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nog van drie personages een leeftijd hebben en dan kan ik eindelijk de loting doen.

    Eigenlijk ben ik best benieuwd wie mijn personage krijgt. Al kan ik natuurlijk gemeen doen en zelf kiezen.
    maar dat is weer niet leuk

    Nemeton schreef:
    Nog van drie personages een leeftijd hebben en dan kan ik eindelijk de loting doen.

    Eigenlijk ben ik best benieuwd wie mijn personage krijgt. Al kan ik natuurlijk gemeen doen en zelf kiezen.
    maar dat is weer niet leuk

    Ik ben dus ook doodnieuwsgierig naar wie Riley krijg :3
    Ergens hoop ik iemand die bij haar past, maar anderzijds, een heel tegenovergestelde iemand zou ook nog best grappig zijn :'D
    En tja, het kan altijd gebeuren dat ze alsnog voor een ander gevoelens krijgen... whaha heel fout, maar ik denk dan maar meteen weer aan partnerruil :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    en nu nog maar 2 leeftijden xD
    Haha ik heb precies het zelfde.

    Mijn topics.


    Vampire + Servant = Servamp

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik ben dus ook doodnieuwsgierig naar wie Riley krijg :3
    Ergens hoop ik iemand die bij haar past, maar anderzijds, een heel tegenovergestelde iemand zou ook nog best grappig zijn :'D
    En tja, het kan altijd gebeuren dat ze alsnog voor een ander gevoelens krijgen... whaha heel fout, maar ik denk dan maar meteen weer aan partnerruil :'D


    Exactly my thoughts. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Meh, enorme fail :'D
    Ik ben dus bezig met Rileys geschiedenis, en wilde haar een broer geven, maar als ik haar een broer geef, dan klopt het verhaal niet :'D Maar een zus vind ik ook weer zo... stommig :'D
    Dus ofwel moet ik haar geschiedenis wat aanpassen, ofwel moet ik haar toch een zus geven... zo stom, want dit is de eerste keer dat m'n puzzelstukjes niet netjes ineen vallen zoals ik het wil :'D

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 21:45 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Meh, enorme fail :'D
    Ik ben dus bezig met Rileys geschiedenis, en wilde haar een broer geven, maar als ik haar een broer geef, dan klopt het verhaal niet :'D Maar een zus vind ik ook weer zo... stommig :'D
    Dus ofwel moet ik haar geschiedenis wat aanpassen, ofwel moet ik haar toch een zus geven... zo stom, want dit is de eerste keer dat m'n puzzelstukjes niet netjes ineen vallen zoals ik het wil :'D


    Een transgender broer is misschien de oplossing?

    Nemeton schreef:
    (...)

    Een transgender broer is misschien de oplossing?

    Opzicht wel, maar dat is ook weer zo.... vergezocht...
    Ik heb besloten er een zus van te maken, is veel leuker dan haar geschiedenis wat aan te passen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn topics :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.