• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    Iemand voor Hayden of Alec?(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Iemand voor Hayden of Alec?(:


    Ik heb Malia

    Nemeton schreef:
    (...)

    Ik heb Malia


    Is goed. Begin jij of ik? En met wie?^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Is goed. Begin jij of ik? En met wie?^^


    Als ik het doe dan komt die morgen middag of laat pas want moet om 7 uur al werken, maar jij mag ook wel beginnen. Doe maar Hayden, dat lijkt me wel een interessant persoontje.

    Nemeton schreef:
    (...)

    Als ik het doe dan komt die morgen middag of laat pas want moet om 7 uur al werken, maar jij mag ook wel beginnen. Doe maar Hayden, dat lijkt me wel een interessant persoontje.


    Is goed, ik begin wel. Al weet ik niet zeker of het vanavond nog komt. Al ga ik het wel proberen. Haha, is goed.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben weer terug en zal morgen Meredith afmaken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vandaag na het werk maar eens even alles door lezen etc. Ik loop een beetje achter door werk.

    Ik heb twee nieuwe regels er bij gezet.

    - godmodden is niet toe gestaan. Iedereen bespeelt alleen zijn eigen personages, en zegt niet hoe een ander reageerd, of doet. Zonder de toestemming van de ander. 
    - powerplayen, is niet toe gestaan. Niemand is krachtig genoeg om een dodelijke aanval te overleven zonder wonden te hebben of uitgeput te zijn etc.

    Nemeton schreef:
    Ik heb twee nieuwe regels er bij gezet.

    - godmodden is niet toe gestaan. Iedereen bespeelt alleen zijn eigen personages, en zegt niet hoe een ander reageerd, of doet. Zonder de toestemming van de ander.

    Op het einde heb ik Jev beschreven met toestemming van Mirte (Vandinha), dus ik weet niet of die regel er nu vanwege mij is.


    [ heaven knows ]

    Nemeton schreef:
    Ik heb twee nieuwe regels er bij gezet.

    - godmodden is niet toe gestaan. Iedereen bespeelt alleen zijn eigen personages, en zegt niet hoe een ander reageerd, of doet. Zonder de toestemming van de ander. 
    - powerplayen, is niet toe gestaan. Niemand is krachtig genoeg om een dodelijke aanval te overleven zonder wonden te hebben of uitgeput te zijn etc.

    Die 2 regels gelden - voor mij toch- ten alle tijden bij een RPG, zelfs als ze er niet bij zouden staan in het topic. Dat doe je gewoon niet, tenzij het in overleg is en met toestemming van een mede-RPG'er. Stukje elementaire beleefdheid binnen het RPG'en. Dus voor mij had het ook zeker niet hoeven toegevoegd, aangezien het voor mij gewoon hoofdregels opzicht zijn, ten alle tijden, maar misschien voor anderen is het makkelijk dat het er toch even bij staat.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hellion schreef:
    (...)
    Op het einde heb ik Jev beschreven met toestemming van Mirte (Vandinha), dus ik weet niet of die regel er nu vanwege mij is.

    Als je toestemming heb van je mede-RPG'er mag je zeker wel diegene haar/zijn personage sturen. Je zegt het zelf al, je hebt toestemming.
    Zou je die niet hebben, dan is het natuurlijk een ander verhaal xD
    Ik heb alleen je post niet gelezen, dus weet ook niet of je tussen haakjes eronder heb gezet dat je toestemming heb. Misschien wel handig om bij god-modding met toestemming, dat er voor de zekerheid erbij te zetten onder je post - dat je dus toestemming heb van desbetreffende - , om verwarring te voorkomen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 10:13 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    De regels zijn ook wel vanzelfsprekend. Hoewel ik ze niet vaak bij mijn RPG regels zet, verwacht ik dat iedereen er rekening mee houdt. Er zullen wel meerderen zijn die dat zo zien.

    Edit: Misschien kan het wel een handig idee zijn, maar ik zou een ander personage sowieso niet zonder toestemming besturen.
          En daarbij, zo vaak doe ik het niet. Bij eerste posts echter, is het voor mij wel handig, aangezien ik haar dan niet tegen iemand hoef op te botsen. Dat gebeurt al zo vaak, dan zoek ik wel een andere manier.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 10:16 ]


    [ heaven knows ]

    Hellion schreef:
    (...)
    Op het einde heb ik Jev beschreven met toestemming van Mirte (Vandinha), dus ik weet niet of die regel er nu vanwege mij is.


    Nee, de regel is niet vanwege jou. Ik had je post nog niet eens gelezen. :)
    Ik zag gewoon dat ik het vergeten was hem neer te zetten.

    Ik ga zo beginnen aan mijn post -- ik wilde even afwachten tot de anderen ook hadden gepost.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    @Valkyries — Ik hoop dat je wat met mijn post kan.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "