Ralf Auron
Ik staarde maar naar de hemel waar hibderden gekleurden sterrtjes voor mijn ogen zweefden, ookal was het nog dag en de sterretjes waren verbeeldingen plotseling voelde ik Ginny's handen tegen mijn tedere luchaam aan komen.
'Ralf.' Hoorde ik haar zeggen en ik hoorde ook wat angst in haar stem. Mijn ogen zochten haar op maar alles werd steeds dobkerder voor mijn ogen.
'Heei, Gin..' murmelde ik en tilde mijn arm naar haar gezicht op, ik wist niet of het haar gezichr was en ik had totaal geen idee wat ik van haar aannraakte. Neus, oor, oog, mond, wat dan ook, maar ik zocht haar wang op.
'Je.. vind je het erg d-dat ik je br-roer heb ontmaskerd als een jong-gens versierder hier op school? N-niet express na-na..' ik stopte even en liet een korte zucht. Overal doet pijn, zo veel pijn. Wat heeft die draco met me gedaan..?
'Van-vannacht is het vollen maan. Zo-zorg dat Draco I-n het bos staat, samen met m-mij. Dan gaan we zien wie pijn gaat lijden.' Jokte ik. Even lag ik stil met de neiging in huilen uit te barsten.
'Heeft die vriend van Malfoy je iets aangedaan?' Vroeg ik dan en probeerde op te gaan staan.
Nope, geen inspiratie
Saving people, hunting things, the family business デ--▸