• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods

Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

Quizlet offtopicers:

Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez

Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

[ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:15 ]

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

Ik ben trots op mezelf. Een uurtje geleerd en ik ken heel Frans bijna. Alleen nog de bijvoegelijke naamwoorden en enkele woorden herhalen, en dan ken ik alles. *O*

Nami schreef:
    Het verbaast me toch weer elke dag hoe veel domheid er op deze wereld aanwezig is.

Dat je zoiets als tattoo wilt hebben, dat is toch superdom!!

~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

natuurlijk....natúúrlijk.... hoe kon ik zo dom zijn om te denken dat mijn schoonmoeder zich niet zou bemoeien met de vakantie van mij en mijn vriend -_-"

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Nami schreef:
    Het verbaast me toch weer elke dag hoe veel domheid er op deze wereld aanwezig is.

O.o

26 - 02 - '16

Heeft er iemand tips om gemotiveerd te blijven bij het schrijven van een verhaal?

16 - 09 - '17

Determinate schreef:
    Heeft er iemand tips om gemotiveerd te blijven bij het schrijven van een verhaal?

Al het andere uitzetten en enkel je verhaal open, wat muziek op. Misschien een woordenaantal die je per dag wilt halen?

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Al het andere uitzetten en enkel je verhaal open, wat muziek op. Misschien een woordenaantal die je per dag wilt halen?

Dankje, ga ik eens proberen.

16 - 09 - '17

Assassin schreef:
    (...)

Zelfs als ik al het andere uitzet, blijf ik moeilijk concentreren xp.

-

lnfinity schreef:
    (...)
    Zelfs als ik al het andere uitzet, blijf ik moeilijk concentreren xp.

Ik heb het ook hoor, maar soms dwing ik mezelf enkel naar het verhaal te kijken en dan een stukje over te lezen en een paar woorden te schrijven. Zodra ik die paar woorden schrijf, krijg ik er vaak wel wat meer uit.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Ik heb het ook hoor, maar soms dwing ik mezelf enkel naar het verhaal te kijken en dan een stukje over te lezen en een paar woorden te schrijven. Zodra ik die paar woorden schrijf, krijg ik er vaak wel wat meer uit.

Dat heb ik ook wel, als ik een paar woorden schrijf dat ik dan verder kan. Maar ik weet echt niet hoe het komt, ik ben begin altijd gemotiveerd aan een story, met genoeg ideeën, maar tegenwoordig raak ik mijn motivatie heel snel kwijt.

16 - 09 - '17

Assassin schreef:
    (...)

Haha. Ik kan dan ook. Maar dan is het resultaat vaak echt flut en verdomd slecht.

-

Determinate schreef:
    (...)

Dat heb ik ook wel, als ik een paar woorden schrijf dat ik dan verder kan. Maar ik weet echt niet hoe het komt, ik ben begin altijd gemotiveerd aan een story, met genoeg ideeën, maar tegenwoordig raak ik mijn motivatie heel snel kwijt.

Dat ken ik. Voor een verhaal die ik heb, weet ik precies wat elke stappen gaat zijn. Van waar ik de plot echt in gaat steken, tot cliffhangers. Echt alles. Maar uitwerken? Meh, daar laat mijn motivatie me in de steek (no_chears)

-

lnfinity schreef:
    (...)
    Dat ken ik. Voor een verhaal die ik heb, weet ik precies wat elke stappen gaat zijn. Van waar ik de plot echt in gaat steken, tot cliffhangers. Echt alles. Maar uitwerken? Meh, daar laat mijn motivatie me in de steek (no_chears)

Het helpt als je gehecht raakt aan je hoofdpersonen, of hoofdpersonen neemt waarmee je prettig kan schrijven. Dan wil je ze graag uitwerken in je verhaal.

Your make-up is terrible

lnfinity schreef:
    (...)

Haha, heb ik ook vaker.

16 - 09 - '17

Echt bedankt, Nikki. Ik heb je tips uitgeprobeerd en ze helpen. Heb al drie hoofdstukken geschreven (:

16 - 09 - '17