• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:15 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Dankjewel. En awh Erieka wat dom. Ik wou dat ik kon helpen. : (


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Muh ik voel me weer zo eenzaam en alleen. Ik was daarnet zelf weer aan het huilen. : (
    Moet mezelf toch echt eens gaan vermannen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Muh ik voel me weer zo eenzaam en alleen. Ik was daarnet zelf weer aan het huilen. : (
    Moet mezelf toch echt eens gaan vermannen.


    Oei, niet leuk ;s


    16 - 09 - '17

    Nami schreef:
    Muh ik voel me weer zo eenzaam en alleen. Ik was daarnet zelf weer aan het huilen. : (
    Moet mezelf toch echt eens gaan vermannen.




    Ik vind het echt verschrikkelijk als je je zo eenzaam voelt. :c


    Your make-up is terrible

    Ik vind het behoorlijk dom en erg van mijzelf. In november was ik zo afstandelijk van iedereen en kon ik precies enkel maar mijn hondje graag zien en sinds december huil ik gewoon iedere keer als ik alleen ben. Ik word er helemaal hek van. Het is zelf zo erg dat ik soms begin te kuisen om mijn gedachten te verzetten. Ik haat kuisen. En mijn vriend snapt het precies allemaal niet zo goed. Het is niet gewoon gemis, het is echt iets dat aan me vreet bijna, maar ik kan ook niet verwachten dat hij gewoon voor mij ook naar Gent komt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Muh ik voel me weer zo eenzaam en alleen. Ik was daarnet zelf weer aan het huilen. : (
    Moet mezelf toch echt eens gaan vermannen.


    dat hoeft helemaal niet. Dat je je eenzaam voelt dat kan wel eens gebeuren, iedereen heeft dat wel eens en ik heb dat ook vaak genoeg. Dat je er om huilt is helemaal niks ergs. Het is een soort uitlaat klep. Je hoeft je helemaal niet te vermannen hoor. Jank het er maar lekker uit :)



    Je kunt me altijd pb-en als je erover wilt praten :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aww, Nana... Probeer je gedachten te verzetten met iets minder... onaangenaam? Of probeer eens een uitlaatklep voor die opgekropte gevoelens te zoeken? Muziek, schrijven...
    Hou je sterk!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik schrijf er voor het moment columns over, maar ik ben ook nog eens zo moe en verward door de examens dat ik zelf niet meer normaal kan typen. Ik vergeet continu woorden neer te schrijven en maak continu domme fouten (zoals dt) en ik zie het gewoon niet omdat ik gewoon zo op ben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hm, een goede nacht slaap zal je wel helpen! Nog veel succes met je examens en columns.
    Slaapwel (allemaal)!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Whooh ik heb me huiswerk af!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Slaapwel en bedankt. Kan het morgen wel gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het komt wel goed, Nana!
    Slaaplekker x

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 22:46 ]


    16 - 09 - '17

    Wauw, wat een geweldige avonden hebben we allemaal.
    Erieka, wat vervelend voor je :c Ik vind het echt zo rot voor je.
    Verdorie, ik kan nu geen leuke gif sturen, maar heel veel sterkte. Ik heb vertrouwen in je!

    Nana, stom dat je je zo voelt! Ik begrijp hoe je je voelt. Sterkte morgen!
    Ik hoop echt dat je je snel beter voelt.

    Als jullie willen praten om iets van je hart af te krijgen, dan staat mijn pb open voor jullie c:

    En ik heb mijn geschiedenis toets verknald. Toen ik ging sporten lukte het niet en werd ik in de lagere groep gedeeld voor de training van de dag. Oké, sorry dat ik zo vaak mijn problemen spui hier. Dit is het laatste.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb vandaag de eerste voldoende sinds tijden gehad. Een 7.0 op mijn presentatie Nederlands. Maar dat trekt natuurlijk lang niet alles recht. Ook vind ik het enorm veel zonde dat ik een gigantische omweg heb moeten maken om op de havo te komen, maar dat het gewoon weggegooide jaren blijken. (Althans in mijn ogen) Ik heb havo niet eens nodig voor het beroep wat ik wil gaan doen en ik riep sinds de derde al dat ik het niet aan zou kunnen, maar mijn ouders waren weer zo eigenwijs... Als ik na de derde gelijk naar het mbo had kunnen gaan, had ik deze lijdensweg niet door hoeven komen. Dit is echt verschrikkelijk. Ik ga gewoon met buikpijn naar school, omdat het toch geen enkele zin meer heeft.


    26 - 02 - '16

    Goedemorgen!
    Het is koud hier, want de kachel heeft het begeven. Ik moet 'm nog bijvullen. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •