• Vanaf vandaag verzorgen wij een nestje met 10 kuikens!
    We ontdekten vorige week dat er weer een nestje was ontstaan in het vogelhuisje bij ons in de tuin.
    Doordat er al eerder een nestje in is overleden, waren we nu extra alert.
    De moeder kwam niet meer terug en daarom hebben we uiteindelijk het vogelhuisje opengebroken en de kuikens er voorzichtig uitgehaald.
    Nu zitten ze bij ons binnen in een warme doos en zijn we ze nu aan het voeden. (Wat overigens best vies is, meelwormen!)

    Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad? Of een ander dier binnengehaald?


    Tell me about it, stud.

    Wat cute ^^, en natuurlijk ook super dat jullie zoiets doen. En nee wij hebben het nog niet voor gehad


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zooo schattig! (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    `Dat is echt zo schattig


    ©1998

    Wat een scheetjes :')


    We hebben wel nestjes in de tuin, maar bij ons vliegt de moeder niet weg. We zetten wel altijd eten neer voor ons tuin-egeltje,

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 16:21 ]

    Erg lief, hoor. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wij hebben wel eitjes gehad met onze dwergpapegaaien. Maar die konden natuurlijk niet hun baby's achterlaten want ze zaten in een kooi (cat)

    Naahw, dat is zo lief!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aah, dat is echt zo lief! Ik wil nu ook baby eendjes knuffelen ^^

    Wij hebben trouwens wel eens een konijn gevonden langs de weg. Hij was helemaal ziek. We hebben hem een aantal weken verzorgd, maar uiteindelijk hebben we toch besloten om hem niet meer te laten leven. Het was meer lijden dan leven voor dat arme beestje...

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 17:35 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Aw wat lief! Succes met het voeden enzo, dat zal best wat werk zijn (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Oh wat liieef! JALOOEERS!
    Ja, ik heb al voor verschillende diertjes gezorgd (H)


    You dare to gaze upon me?

    Ahwwwwww, lieeeeffff :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn broers kippen hebben ieder jaar kuikentjes(H)
    Bijna net zo schattig als deze!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wij hebben sinds twee weken een vogeltje in huis. Hij was nog klein en had bijna gen veren. Gered van een kat die hem liet vallen toen ie van ons schrok. (:



    (Hier is ie wel al groter haha)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:54 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ahh zo lief!
    Wij hadden een tijd lang een nestje merels, tot dat er een of ander stom beest het nest overnam (net zoals een koekoek ofzo). Dus al die vogeltjes weg :(

    Hihi meelwormen, dat eet de baardagaam van mijn vriendin ook


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dat is zo lief! :9~
    Wij hebben ook een paar keer een nestje in de tuin gehad. De vogels bij ons zorgden echter wel voor hun kuikens, dus het was vooral leuk om te zien hoe die beestjes iedere keer voorbij kwamen met insecten en takjes.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.