• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:15 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Heerlijk, die geschrokken ogen :')


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Heerlijk, die geschrokken ogen :')



    Hehe, cute


    16 - 09 - '17

    Wat was hij aan het doen toen je hem betrapte?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    @ Erieka
    Ghehe lieeeeef! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, hij hoorde iemand de trap opkomen en dacht toen waarschijnlijk iets van 'oh shit'.


    26 - 02 - '16

    Het is al half 10... en ik heb amper nog wat aan mijn huiswerk gedaan omdat me concentratie niet meewerkt >.< en het moet morgen af zijn. om 9.50 moet ik het inleveren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Het is al half 10... en ik heb amper nog wat aan mijn huiswerk gedaan omdat me concentratie niet meewerkt >.< en het moet morgen af zijn. om 9.50 moet ik het inleveren.


    Gauw aan het werk dan. (;


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    DarkSavior schreef:
    Congratz! Cake for everyone! :3


    Cheese for everyone!
    Gefeliciteerd Nana!

    Bah. Sport was deprimerend. Ik voel me er heel rot over.


    Tijd voor koffie.

    RapunzeI schreef:
    Heerlijk, die geschrokken ogen :')



    Wat een schat! Pim, toch?

    Vroeger had ik een voorleesboek van Jungle Book. Het was mijn favoriete boek, helemaal stukgelezen c:


    Tijd voor koffie.

    Oké, mag ik nu even huilen?
    Het is net bekend dat ik de havo waarschijnlijk niet ga halen. Ik heb ontzettend veel tijd en moeite in dit halfjaar gestoken, maar ik heb gewoon gefaald. Ik voel me een ontzettende mislukkeling )':


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Oké, mag ik nu even huilen?
    Het is net bekend dat ik de havo waarschijnlijk niet ga halen. Ik heb ontzettend veel tijd en moeite in dit halfjaar gestoken, maar ik heb gewoon gefaald. Ik voel me een ontzettende mislukkeling )':




    Deel een van me hw af:Y)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    RapunzeI schreef:
    Oké, mag ik nu even huilen?
    Het is net bekend dat ik de havo waarschijnlijk niet ga halen. Ik heb ontzettend veel tijd en moeite in dit halfjaar gestoken, maar ik heb gewoon gefaald. Ik voel me een ontzettende mislukkeling )':


    Awh, wat jammer..


    16 - 09 - '17

    Het is inderdaad jammer. Zo heb ik op een dag om te leren voor een toets vier uur lang non-stop bijles gevolgd. Helaas heb ik een 3,2 gehaald op die toets. Ik heb ook echt even moeten huilen toen ik het cijfer terugkreeg. Gewoon het gevoel dat je ergens moeite voor doet, maar dat het niet geloond wordt.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Oké, mag ik nu even huilen?
    Het is net bekend dat ik de havo waarschijnlijk niet ga halen. Ik heb ontzettend veel tijd en moeite in dit halfjaar gestoken, maar ik heb gewoon gefaald. Ik voel me een ontzettende mislukkeling )':


    Aahw :c *hugs you*

    Maar je bent echt geen mislukkeling hoor. Je hebt pas gefaald als je het niet eens geprobeerd hebt, en dat heb je wel. Jij hebt echt níét gefaald en je bent géén mislukkeling!
    Misschien is VMBO gewoon wat geschikter voor je, en na het VMBO kun je altijd nog proberen om tóch naar de havo te gaan, niet waar? Verder is er ook helemaal niets mis met het MBO.
    Nogmaals, je hebt níét gefaald en je bent géén mislukkeling!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hey, het ziet er niet goed uit, maar het is 'waarschijnlijk', het niet compleet hopeloos! Als je niet echt meer kan veranderen, mag je zeker de moed niet laten zakken, je maakt nog een kans! Het is heel erg dat je zo je best gedaan hebt en dat het (nog) niet gewerkt heeft.
    *Hug*


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...