• Hallo,

    Naast het zelf schrijven van verhalen vind ik het ook enorm leuk verhalen van anderen te lezen. Ik heb echter een hekel aan verhalen die halverwege plots stoppen, daarom lees ik het liefst afgeronde stories.
    Op dit moment kan ik dit niet vinden met de zoekfunctie.

    Daarnaast vind ik het lastig om niet op meerdere genres te kunnen zoeken, omdat ik bijvoorbeeld graag Onbekende Personen lees, maar dan wel Drama en geen Horror.

    Ook zou ik graag alleen op genre(s) kunnen zoeken, in plaats van verplicht een zoekterm in te voeren.

    Door de grote hoeveelheid aan verhalen hier op Q merk ik dat ik nauwelijks verhalen kan vinden en ik vind het jammer dat de zoekfunctie niet uitgebreider is.

    I like the way you're thinking! Ik ben voor! (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik gebruik de zoekfunctie nooit omdat ik hem niet echt fijn vind. Ik ben ook voor!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Selden schreef:
    Ik gebruik de zoekfunctie nooit omdat ik hem niet echt fijn vind. Ik ben ook voor!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Selden schreef:
    Ik gebruik de zoekfunctie nooit omdat ik hem niet echt fijn vind. Ik ben ook voor!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Selden schreef:
    Ik gebruik de zoekfunctie nooit omdat ik hem niet echt fijn vind. Ik ben ook voor!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat herken ik heel erg. Ik ben voor!


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Ik heb de suggestie omtrent zoeken op meerdere genres deze zomer ook gedaan (topic), ik weet niet of de moderators er iets mee gedaan hebben of niet.^^


    The soul needs autumn.

    Een uitgebreidere zoekfunctie zou inderdaad heel fijn zijn. Tot die tijd kan dit topic je wellicht helpen. Hier staan héél veel afgeronde stories, met vermelding van het genre. Nog niet alle verhalen staan er in, maar ik hoop ooit de lijst compleet te maken. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het gaat over deze zoekfunctie, toch? Klik.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Het gaat over deze zoekfunctie, toch? Klik.


    Ja.
    Al zie ik nu tot mijn verbazing dat het daar mogelijk is om op 1 genre te zoeken zonder zoekopdracht, terwijl dit rechtsboven in het zoekbalkje niet mogelijk is.

    Scandal schreef:
    Het gaat over deze zoekfunctie, toch? Klik.


    Toch vind ik deze ook erg magertjes, eigenlijk. Als ik bijvoorbeeld heel erg graag een Harry Potter fanfic wil lezen met veel hoofdstukken, dan sorteer ik dus op hoofdstukken én fanfiction en krijg ik 945 pagina's aan resultaten, van Twilight, tot One Direction, Tokio Hotel, Justin Bieber... geen Harry Potter.
    Als ik via de andere zoekfunctie Harry Potter zoek dan krijg ik 20 pagina's aan resultaten waarbij HP in de titel voorkomt en 1734 waarbij het in de omschrijving voorkomt (wat overigens vooral heel erg veel Harry Styles is).
    Nu ik dan 20 pagina's heb aan Harry Potter verhalen is het nog altijd heel lastig zoeken. En als het niet in de titel voorkomt, komt het dus ook niet naar voren bij de zoekfunctie. Misschien bij omschrijving, maar dat is niet te vinden. :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ^Ik zeg ook niet dat dit 'de oplossing' is hé. =P
    Ik wou eerst zeker weten over welke zoekmachine we het hebben omdat er meerdere zijn hier op Q. Zodat ik over de juiste zoekmachine praat. ^^

    Maar in ieder geval. Beide dingen wat er in de beginpost staan, zijn in het verleden al goedgekeurd door de mods als suggestie. Beide ideetjes liggen nu ergens op de grote stapel met andere suggesties, bugs en vragen.
    Ik heb het dan over meer dan 1 genre kunnen aanduiden: Klik.
    En ik heb het over het meer specifieker maken door ook op status en aantal hoofdstukken te kunnen zoeken: Klik.
    Die 2 dingen staan in het systeem geregistreerd. ^^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 17:43 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Betekent dit dan dat de goedgekeurde suggesties in de toekomst sowieso uitgevoerd gaan worden?
    Waar hangt dit vanaf bijvoorbeeld wanneer het wordt ingevoerd?

    Het zou fijn zijn als je ook op status en auteur kunt zoeken, en als je het zoeken op datum/abo’s/titel/genre/aantal hoofdstukken/… zou kunnen combineren, wat nu niet mogelijk is.

    Ik ben helemaal voor, stond net op het punt een eigen suggestie te doen.


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    Het zou fijn zijn als je ook op status en auteur kunt zoeken, en als je het zoeken op datum/abo’s/titel/genre/aantal hoofdstukken/… zou kunnen combineren, wat nu niet mogelijk is.

    Ik ben helemaal voor, stond net op het punt een eigen suggestie te doen.


    Als je alles van een auteur zoekt, kun je toch gewoon naar diens profiel gaan?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.