• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:56 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Inderdaad kut ><
    Maar why the hell nazi-pakken? Dat is ergens ook wel vragen op problemen.


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    Inderdaad kut ><
    Maar why the hell nazi-pakken? Dat is ergens ook wel vragen op problemen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb best wel een goede dag eigenlijk, aangezien ik al vanaf woensdag met darmkoliek plat lig en boven de wc hang, maar nu eindelijk iets heb kunnen eten.
    Maar dat is inderdaad echt klote, I'm sorry hun <3


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Salamander schreef:
    Inderdaad kut ><
    Maar why the hell nazi-pakken? Dat is ergens ook wel vragen op problemen.


    Van een of andere vage anime. En ik weet niet eens welke en of die wel bestaat, een vriend van mij (Chris) ging als Germany van Hetalia dus dachten wij, dan joinen we hem wel. Dus niet >_<"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Salamander schreef:
    Inderdaad kut ><
    Maar why the hell nazi-pakken? Dat is ergens ook wel vragen op problemen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ook een kutdag. Nou ja, middag.
    Ik heb net een "woedeaanval" gehad, dus nu ben ik vet pissig en dat gaat nog wel even duren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Salamander schreef:
    Inderdaad kut ><
    Maar why the hell nazi-pakken? Dat is ergens ook wel vragen op problemen.


    comfort in c h a o s

    @ Al die mensen die Salamander quoten: lees even verder -.-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik snap dat het een kostuum is voor dat evenement, maar historisch gezien is het ook gewoon fout.


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    Ik snap dat het een kostuum is voor dat evenement, maar historisch gezien is het ook gewoon fout.


    Daar heb je wel gelijk in Andrea, maar het is nu eenmaal best wel irritant als je kaartjes hebt en er niet heen kan. En ik ga daar ook niet met pijn zitten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Daar heb je wel gelijk in Andrea, maar het is nu eenmaal best wel irritant als je kaartjes hebt en er niet heen kan. En ik ga daar ook niet met pijn zitten.

    Dat klopt en dat is ook gewoon jammer en kut ><.
    Beterschap nog aan jou en Fred ;O!


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    (...)
    Dat klopt en dat is ook gewoon jammer en kut ><.
    Beterschap nog aan jou en Fred ;O!


    Vooral voor die dokter, hij keek echt helemaal geschrokken enzo. Ik was onderhand de dokter aan het geruststellen i.p.v. hij ons >_>..... Best erg hè?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat is zwaar klote! :/
    En ik snap niet waarom iedereen zo overdreven doet over die pakken..


    Believe in yourself.

    Nazipakken liggen altijd gevoelig. Spijtig dat je er niet aan gedacht had om reserve kleding mee te nemen. Maar als je dat vestje uitdoet, kan dat toch nog voor wat anders door gaan?

    Anyway, pity dat je niet naar dat evenement bent kunnen gaat ;c

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 15:10 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Leela schreef:
    (...)

    Vooral voor die dokter, hij keek echt helemaal geschrokken enzo. Ik was onderhand de dokter aan het geruststellen i.p.v. hij ons >_>..... Best erg hè?

    Uhm ja xd. Arme arts. Krijgt die man zo'n 60 jaar na dato nog zo;n shock te verwerken.
    Uhm, anders doe je dat nazi-bandje af, als dat kan.


    I am an idiot, I move.