• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods

Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

Quizlet offtopicers:

Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez

Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

[ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:15 ]

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

Kaa schreef:
    Goedemorgen!
    Het is koud hier, want de kachel heeft het begeven. Ik moet 'm nog bijvullen. ;p

Kachel bijvullen...? Dafuck. Anyway. goeiemorgen. ^^

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Kachel bijvullen...? Dafuck. Anyway. goeiemorgen. ^^

joah, de centrale verwarming kost teveel geld, dus hebben we zo'n ehm.... wat is de naam ookalweer? Petroleum(?)kachel in de woonkamer staan. Dus ik heb 'm net bijgevuld met lampenolie (Zibro olie is een stuk duurder en lampenolie werkt ook effectief en geurloos) dus nu kan de woonkamer weer verwarmd worden. :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Kaa schreef:
    (...)

joah, de centrale verwarming kost teveel geld, dus hebben we zo'n ehm.... wat is de naam ookalweer? Petroleum(?)kachel in de woonkamer staan. Dus ik heb 'm net bijgevuld met lampenolie (Zibro olie is een stuk duurder en lampenolie werkt ook effectief en geurloos) dus nu kan de woonkamer weer verwarmd worden. :3
    Lijkt me wel een heel heel stuk slechter voor jezelf en het milieu. But I could be wrong :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)Lijkt me wel een heel heel stuk slechter voor jezelf en het milieu. But I could be wrong :Y)

Daar heb ik totaal geen verstand van moet ik toegeven. Het is wel lekker warm though en een stuk goedkoper! (:
    Hoewel ik wel toe moet geven dat het wel vervelend is dat de warmte puur in de woonkamer blijft hangen. Het maakt je suf. ;p

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Goedemorgen! Ik was net Naar school om een verslag in te leveren XD Ben nu dus ook Weer onderweg naar huis. Maar de leraar bedankte me wel voor de inzet en zo. wat ik wel lief vond. maar Weekend :D

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Ik heb medicijnen gehad tegen mijn depressie en angststoornis, paroxetine. Ik vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft?

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Ik heb medicijnen gehad tegen mijn depressie en angststoornis, paroxetine. Ik vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft?

Ik heb 't even opgezocht, want het kwam me best bekend voor. Maar over het algemeen schijnt het wel goed te helpen, er is echter wel een gevaar; je kan snel niet meer zonder. Dus je mag het nooit te lang gebruiken en met tussenpauzes. Ook zijn er veel bijwerkingen zoals niet kunnen eten, beroerd voelen etc.

To infinity and beyond •

Huf schreef:
    (...)

Ik heb 't even opgezocht, want het kwam me best bekend voor. Maar over het algemeen schijnt het wel goed te helpen, er is echter wel een gevaar; je kan snel niet meer zonder. Dus je mag het nooit te lang gebruiken en met tussenpauzes. Ook zijn er veel bijwerkingen zoals niet kunnen eten, beroerd voelen etc.

Dat is het niet, als je gaat stoppen wordt het aangeraden om er niet plots mee te stoppen omdat je dan niet zonder kan en een terugval kan krijgen. Het wordt geadviseerd om langzaam af te bouwen.

Your make-up is terrible

RapunzeI schreef:
    Ik heb vandaag de eerste voldoende sinds tijden gehad. Een 7.0 op mijn presentatie Nederlands. Maar dat trekt natuurlijk lang niet alles recht. Ook vind ik het enorm veel zonde dat ik een gigantische omweg heb moeten maken om op de havo te komen, maar dat het gewoon weggegooide jaren blijken. (Althans in mijn ogen) Ik heb havo niet eens nodig voor het beroep wat ik wil gaan doen en ik riep sinds de derde al dat ik het niet aan zou kunnen, maar mijn ouders waren weer zo eigenwijs... Als ik na de derde gelijk naar het mbo had kunnen gaan, had ik deze lijdensweg niet door hoeven komen. Dit is echt verschrikkelijk. Ik ga gewoon met buikpijn naar school, omdat het toch geen enkele zin meer heeft.
    Erieka, als je problemen hebt met wetenschappen of wiskunde mag je altijd naar me toestappen. Ik leg het je dan wel uit tot je het kent. (:

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Skillllls. I got skilllls. I got skilllls to make it through your doorway.

"I shut my eyes in order to see.'

Ugh, ik ben doodop. Heb maar 4.30 geslapen terwijl ik vroeg in mijn bed kroop. No me gusta. :(

Oh yes Franse mondeling ging goed. Weer een last van mijn schouder (:

Take risks and conquer your fears.

Ik heb het dan toch maar eens neergeschreven. Het ziet er waarschijnlijk niet uit, want ik ben zo verward dat ik gewoon over de fouten lees. Het is bijna een wonder dat ik mijn examenstof nog weet te onthouden.

Chocola is zooo lekker!

~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

Nami schreef:
    (...)Erieka, als je problemen hebt met wetenschappen of wiskunde mag je altijd naar me toestappen. Ik leg het je dan wel uit tot je het kent. (:

Dat vind ik heel aardig van je (:

Maandag ga ik een gesprek met de mentor hebben, omdat donderdag alleen m'n ouders met de mentor moesten praten. Maandag krijg ik de eventuele oplossingen te horen.

26 - 02 - '16