• Ik heb echt dringend hulp nodig!

    Ik heb net een wordbestand opgeslagen maar het is nergens meer te vinden! Ik denk dat het ergens bij tijdelijke (internet)bestanden staat, want ik had van mezelf eerst een deel van hotmail geopend, toen het document aangepast en doen gewoon op 'opslaan' geklikt. En heel vaak heb ik gezien dat ze dan niet op de normale plek terecht komen.

    Maar waar kan ik dat vinden? Ik heb trouwens Windows Vista.

    Echt, ik kan dit echt niet aan, ik heb dat bestand echt nodig nadat ik er zolang aan heb gewerkt ):


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    En als je het document weer van het mailtje opent? Ik heb hier geen verstand van. Sorry.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Downloads? Heb je het document trouwens al eens gezocht via de zoekfunctie?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Misschien eens een kijkje nemen bij geschiedenis van je Word?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Welke browser? Dan zoek ik de map voor je op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb 'm gevonden! Hij stond inderdaad in een map met tijdelijke bestanden. Ik weet ook niet precies hoe dat werkt, maar blijkbaar komt het bij mij daar terecht als ik een bestand van internet open en dan in word alleen op 'opslaan' klik en niet op 'opslaan als'. Ik denk dat het dan een of andere map met internetbestanden is of zo.

    In ieder geval, thank god, ben ik even opgelucht :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Parzival schreef:
    Ik heb 'm gevonden! Hij stond inderdaad in een map met tijdelijke bestanden. Ik weet ook niet precies hoe dat werkt, maar blijkbaar komt het bij mij daar terecht als ik een bestand van internet open en dan in word alleen op 'opslaan' klik en niet op 'opslaan als'. Ik denk dat het dan een of andere map met internetbestanden is of zo.

    In ieder geval, thank god, ben ik even opgelucht :')

    Goed dat het al is opgelost ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Parzival schreef:
    Ik heb 'm gevonden! Hij stond inderdaad in een map met tijdelijke bestanden. Ik weet ook niet precies hoe dat werkt, maar blijkbaar komt het bij mij daar terecht als ik een bestand van internet open en dan in word alleen op 'opslaan' klik en niet op 'opslaan als'. Ik denk dat het dan een of andere map met internetbestanden is of zo.

    In ieder geval, thank god, ben ik even opgelucht :')

    Dan is het goed!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    -> Opgelost, slotje ^^


    I am an idiot, I move.