• Topic 190 alweer! *O*

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaaah bakleverworst eten vanavond. :9~

    Hongeeeer.


    Your make-up is terrible

    Nu ik mijn PB's zo doorkijk zie ik dat ik echt heeeel veel contact heb gehad met de crew en met Rutger. Funny.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog maar een extra tandje bij zetten... Dan komt het vast wel goed -klinkt hier veel enthousiaster uit dan uit me mond...-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I require nourishment.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Elke dinsdag avond tot half 7, dit hebben ze echt niet goed geregeld.

    Weet je, ik mis het mod zijn best erg. Ik weet dat ik niet de beste was in orders opvolgen, luisteren naar anderen en communiceren, maar ik vond het leuk om te doen. Ik heb er veel van op gestoken, werd blij van de users die me bedankten voor wat ik deed, ook nadat ik geen mod meer was en heb ook een shitload aan fouten naar Rutger gestuurd samen met nog een hele shitload aan suggesties. I really liked it... Ugh, als het kon zou ik de tijd terug draaien en het opnieuw proberen.
    But, oh well, life sucks and then you die.

    EDIT: Ik vind het wel grappig om te zien dat 70% van alle PB's die ik na het ontmodden heb gekregen van de crew zijn en gaan over random dingen :'D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn naam is ZONDER H leer het

    Waarom ben ik toch zo bang mijn mening te laten horen, zelfs als ik weet dat ik eigenlijk best wel gelijk heb?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb ook altijd honger rond deze tijd, terwijl we pas over anderhalf uur eten. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cluster headache go away D:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik wil echt niet gaan. Ik vind het verschrikkelijk, zeker nadat jij met hockey bent gestopt. Nu loop ik telkens weer zielig in mijn eentje rond.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb serieus geen idee hoe ik me voel op het moment. Het lijkt alsof ik me goed en slecht tegelijk voel en ik word er gek van. Het komt allemaal door jou, maar ik verwijt je niks. Ik moest zo nodig weer verliefd op je worden...


    Take me to wonderland

    Ga. Gewoon. Weg. Zo moeilijk is het niet.


    I dress to kill, but tastefully

    Omg mamma maakt rijst met kip :'D *O* nomnomnom


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.