• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:15 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Nami schreef:
    Zo zielig ik droomde dat mijn vriend en ik ruzie hadden en dat we niet meer tegen elkaar spraken en nu ben ik daar al heel de dag van aangedaan. Het was maar een droom Nana. --'


    Dat heb ik ook als ik zulke dingen droom hoor.


    Your make-up is terrible

    Nami schreef:
    Zo zielig ik droomde dat mijn vriend en ik ruzie hadden en dat we niet meer tegen elkaar spraken en nu ben ik daar al heel de dag van aangedaan. Het was maar een droom Nana. --'


    Och arm, Gelukkig was het maar een droom.
    Ik heb eigenlijk zo goed als altijd hele rare dromen. Maar dan ook écht heel raar.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 17:21 ]


    Tijd voor koffie.

    Nami schreef:
    Zo zielig ik droomde dat mijn vriend en ik ruzie hadden en dat we niet meer tegen elkaar spraken en nu ben ik daar al heel de dag van aangedaan. Het was maar een droom Nana. --'


    Maak je geen zorgen, maar ik begrijp het wel. Ik ben soms van minder een dagje stil.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Pffff ik moet nog dingen doen maar ik kan me er maar niet toe zetten. Stomme ik >,<


    Life is hard and then we die

    Hanaemi schreef:
    (...)
    14 uur valt best mee, haha. Door welke landen rijden jullie dan? Plus overnachting(en)?
    En Indonesië is 19 uur vliegen naar Kuala Lumpur, daar een tussenstop van 6 uur, daarna nog zo'n 2 uur vliegen naar Denpasar (we gaan naar Bali toe). En daarna nog zo'n 1.5 uur in de auto om naar het hotel te gaan waar we verblijven. :') Totale reistijd iets van 28.5 uur.


    @ Crystal
    Ja, maar ik heb het er voor over. Haha (:


    We gaan waarschijnlijk door Duitsland/Zwitserland/Oostenrijk omdat via Frankrijk waarschijnlijk enorm druk is en veel files staan. En we gaan waarschijnlijk 1 overnachting doen onderweg, maar dat is nog niet zeker.

    @ Anne, i know ;D ik hou van die warmte.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 17:23 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind het echt dom. Ik werd er echt geschrokken wakker van, want het leek zo echt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @Merel Snap ik, Indonesië is zo ver weg, het is geweldig als je daar heen kan natuurlijk. ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Nami schreef:
    Ik vind het echt dom. Ik werd er echt geschrokken wakker van, want het leek zo echt.

    Het is zeker niet dom! Een droom kan zo beangstigend zijn en je een hele dag - al dan niet meer - in zijn greep houden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga dit jaar trouwens naar Duitsland om een taalcursus te volgen. ^^ Dat is mijn vakantie!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vandaag gevallen in de straat voor mijn school. Het lag natuurlijk nat. Gelukkig heeft mijn redder in nood met net te trage reflexen me nog van de grond geraapt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Heb vandaag een tablet gekregen :) . Een samsung galaxy tab 3.
    even uitproberen nog, maar ben al super blij! (Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Heb vandaag een tablet gekregen :) . Een samsung galaxy tab 3.
    even uitproberen nog, maar ben al super blij! (Y)


    Wat leuk! Altijd handig. c:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Iemand interesse?


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Je schrijft aangenaam, maar ik heb nu geen tijd hiervoor. Ik hoop dat je iemand vindt!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    The fuck did I just read.
    http://9gag.com/gag/agyOxmx?fb_action_ids=10203217781711328&fb_action_types=og.likes


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?