• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:15 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Bijna naamgenootje, mag ik meeeeee? :'D hahaha
    hoewel ik niet mee betaal. Want met een tientje kom je denk ik niet ver, ghehe.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sigil schreef:
    (...)

    Welk gebied ga je?

    Ik ga naar Toscane; Marina di pietrasanta. een stadje vlakbij Pisa en t strand.

    Ik heb eerlijk waar geen idee. Mijn ouders moeten dat nog regelen.

    Ik wil ook naar Italië!! Maar mijn ouders vinden het daar te warm in de zomer...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    En ik ga naar Indonesië! Hahah, hele andere kant van de wereld. :')

    Eventjes voorbereiden op de prikken die we moeten halen binnenkort, zuuuuucht. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 16:56 ]

    IK WIL MEEGAAN!!!!!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Hanaemi schreef:
    En ik ga naar Indonesië! Hahah, hele andere kant van de wereld. :')

    Eventjes voorbereiden op de prikken die we moeten halen binnenkort, zuuuuucht. (no_chears)


    Nawh, die moest ik ook toen ik naar China ging (de Mexicaanse griep heerste toen). D:
    Op zich valt het best mee, en Indonesië lijkt me fantastisch! ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik en mijn zusje krijgen sowieso die voor Tyfus, en nog eentje. (Geen idee welke uit m'n hoofd, haha.) Ook overwoog mijn moeder nog om de Malaria-prik te nemen, maar die hoeft gelukkig niet. Totaal krijg ik er drie, uit m'n hoofd.

    En China lijkt me ook leuk/zeer interessant, waarvoor ben je er geweest? Gewoon vakantie? (:

    Gibbs schreef:
    Bijna naamgenootje, mag ik meeeeee? :'D hahaha
    hoewel ik niet mee betaal. Want met een tientje kom je denk ik niet ver, ghehe.


    eeh nee met een tientje kom je niet ver :'D

    Indonesië lijkt me ook erg gaaf ja, maar mijn vriend houd niet zo super veel van warmte, ik heb al mazzel dat we naar italië gaan ;'D (wss omdat ik wél van die warmte houd) Dus ik denk dat indonesië erg ver gaat dan haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    eeh nee met een tientje kom je niet ver :'D

    Indonesië lijkt me ook erg gaaf ja, maar mijn vriend houd niet zo super veel van warmte, ik heb al mazzel dat we naar italië gaan ;'D (wss omdat ik wél van die warmte houd) Dus ik denk dat indonesië erg ver gaat dan haha.


    Damn! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sigil schreef:
    (...)

    eeh nee met een tientje kom je niet ver :'D

    Indonesië lijkt me ook erg gaaf ja, maar mijn vriend houd niet zo super veel van warmte, ik heb al mazzel dat we naar italië gaan ;'D (wss omdat ik wél van die warmte houd) Dus ik denk dat indonesië erg ver gaat dan haha.

    N'aww, dat is dan vervelend. Maar Italië is ook leuk! Pizza, spaghetti! :9~ En ik moet het doen met rijst, hahah.
    Maar het voordeel van Italië: het reizen is zó veel korter dan naar Indonesië. Maar; ik heb het er voor over!

    Hanaemi schreef:
    (...)
    N'aww, dat is dan vervelend. Maar Italië is ook leuk! Pizza, spaghetti! :9~ En ik moet het doen met rijst, hahah.
    Maar het voordeel van Italië: het reizen is zó veel korter dan naar Indonesië. Maar; ik heb het er voor over!


    Jaa ik heb er ook erg veel zin in!! Maar we gaan met de auto... (wil meneer graag *sigh*) En waar we naartoe gaan is zo'n 14 uur reizen met de auto:S Maar het gaat volgens mij wel vet leuk worden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hanaemi schreef:
    Ik en mijn zusje krijgen sowieso die voor Tyfus, en nog eentje. (Geen idee welke uit m'n hoofd, haha.) Ook overwoog mijn moeder nog om de Malaria-prik te nemen, maar die hoeft gelukkig niet. Totaal krijg ik er drie, uit m'n hoofd.

    En China lijkt me ook leuk/zeer interessant, waarvoor ben je er geweest? Gewoon vakantie? (:


    Drie is wel een heel aantal. O.o
    Gewoon vakantie, hehe.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sigil schreef:
    (...)

    Welk gebied ga je?

    Ik ga naar Toscane; Marina di pietrasanta. een stadje vlakbij Pisa en t strand.

    Ik was afgelopen zomer ook in Toscane. In Viareggio, dat ligt ook aan zee en vlakbij Pisa. Toscane is echt leuk en warm pfff.

    Anyway ik ga naar Polen. Ik ga voor het eerst niet meet met mijn ouders me en ik wilde niet naar een toeristisch land. Bovendien is een goede vriendin Pools dus mijn vakantie wordt lekker goedkoop (:


    Take risks and conquer your fears.

    Sigil schreef:
    (...)

    Jaa ik heb er ook erg veel zin in!! Maar we gaan met de auto... (wil meneer graag *sigh*) En waar we naartoe gaan is zo'n 14 uur reizen met de auto:S Maar het gaat volgens mij wel vet leuk worden.

    14 uur valt best mee, haha. Door welke landen rijden jullie dan? Plus overnachting(en)?
    En Indonesië is 19 uur vliegen naar Kuala Lumpur, daar een tussenstop van 6 uur, daarna nog zo'n 2 uur vliegen naar Denpasar (we gaan naar Bali toe). En daarna nog zo'n 1.5 uur in de auto om naar het hotel te gaan waar we verblijven. :') Totale reistijd iets van 28.5 uur.


    @ Crystal
    Ja, maar ik heb het er voor over. Haha (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 17:15 ]

    Zo zielig ik droomde dat mijn vriend en ik ruzie hadden en dat we niet meer tegen elkaar spraken en nu ben ik daar al heel de dag van aangedaan. Het was maar een droom Nana. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?