• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LoveLost schreef:
    (...)


    dat begrijp ik ja
    Wie weet dat iemand anders het nog doet, maar dat zal afwachten zijn, want we hebben het allemaal wel druk deze tijd van het jaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn inzending (Sci-fi) ZES


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Avarosa schreef:
    (...)Wie weet dat iemand anders het nog doet, maar dat zal afwachten zijn, want we hebben het allemaal wel druk deze tijd van het jaar.

    Ik niet. Ik ben wel online, maar ik heb al zoveel topics vandaag aangepast en héraangepast én heraangepast...

    Ik spendeer ook veel te veel tijd tussendoor op Q ipv te studeren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb respect voor jullie, dat jullie zoveel voor ons doen. En jullie zijn ook maar mensen, ik zou na een lange dag ook niks meer willen doen :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik niet. Ik ben wel online, maar ik heb al zoveel topics vandaag aangepast en héraangepast én heraangepast...

    Ik spendeer ook veel te veel tijd tussendoor op Q ipv te studeren.
    Ja, want onze wedstrijd vraagt toch ook wel een uurtje om die resultatentte posten.
    Nuja als je naar de lijst kijkt, mogen ze toch al niet klagen van het werk die we in die twee dagen deden vind ik. (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 22:01 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga waarschijnlijk morgen een link posten van mijn verhaal..
    Ik moet eerst nog even een paar hoofdstukken schrijven.

    Het hoort in ieder geval bij Horror Thriller.


    May the odds be ever in your favour...

    Mijn verhaal zal ik spoedig plaatsen als mijn cover en trailer afzijn


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik wil graag mee doen maar weet niet of dat dan een Historisch of een Horror verhaal zal worden..
    Dat word dus nog even denken :')
    En dan moet ik ook nog een goede verhaallijn bedenken..
    Mythische wezens & Magie dingetjes zijn toch wel toegestaan neem ik aan??


    Little do you know

    De story


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Zou het mogelijk zijn een Historische Horror te doen? x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ik wil graag mee doen maar weet niet of dat dan een Historisch of een Horror verhaal zal worden..
    Dat word dus nog even denken :')
    En dan moet ik ook nog een goede verhaallijn bedenken..
    Mythische wezens & Magie dingetjes zijn toch wel toegestaan neem ik aan??

    Nee, want dat behoort tot fantasy.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Roww schreef:
    Ik wil graag mee doen maar weet niet of dat dan een Historisch of een Horror verhaal zal worden..
    Dat word dus nog even denken :')
    En dan moet ik ook nog een goede verhaallijn bedenken..
    Mythische wezens & Magie dingetjes zijn toch wel toegestaan neem ik aan??

    Zoiets mag erin voorkomen, maar mag niet domineren. Want dan wordt jouw thema meer fantasy. Dus de mythische wezens of de magie mag geen grote rol spelen. Ik denk dat dit zo afgesproken was, maar ik vraag het even na.

    Roww schreef:
    Zou het mogelijk zijn een Historische Horror te doen? x'D

    Het is toegestaan om meerdere thema's te combineren, maar zorg er voor dat één van de twee of drie thema's toch naar voren komt in je story. Je kan je story ook maar voor één categorie opgeven, dus denk goed na welk thema zich op de voorgrond zal begeven. Pas dus zeker op bij het combineren van thema's.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lilith het hoort bij Sci-Fi.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 1:12 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."




    Tobiah Hall is een jonge politie agent in New York City. Hij leidt het typische drukke leven in de grote stad. Hij is alleen, maar zijn werk neemt veel tijd in beslag. Zijn leven komt echter in een stroomversnelling als hij de opdracht krijgt om achter vreemde drugstransacties aan te gaan. Niemand kan erachter komen waar deze vreemde drugs zo plotseling vandaan komen, maar er komt steeds meer in omloop.
    Als hij een mager, lang en mysterieus meisje ontmoet met een vreemd apparaat lijkt hij ineens alleen maar in de problemen te komen. Dit meisje neemt hem mee naar plekken waarvan hij niet wist dat ze bestonden, maar niet uit vrije wil. Helaas zitten ze met elkaar opgescheept als ze proberen thuis te komen. Tobiah heeft haar nodig als hij terug wilt, zij lijkt precies te weten wat er aan de hand is en heeft dat apparaat dat vreemde poorten kan maken naar andere plekken.
    Een verhaal waarin meer werelden bestaan dan je voor mogelijk gehouden had, verschillende dimensies en vuile zaakjes waardoor de personages je meeslepen. Komen ze beiden nog terug op hun eigen plek, terug in hun totaal verschillende levens en werelden?


    Genre: Sci-Fi


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    (...)
    Het is toegestaan om meerdere thema's te combineren, maar zorg er voor dat één van de twee of drie thema's toch naar voren komt in je story. Je kan je story ook maar voor één categorie opgeven, dus denk goed na welk thema zich op de voorgrond zal begeven. Pas dus zeker op bij het combineren van thema's.


    Ik ben echt enorm aan het twijfelen tussen die twee thema's..
    Maar goed, als ik vampieren in de hoofdrol zet is het dus meer een Fantasy? Oke..
    Dan is dat van mijn lijstje van mogelijkheden af :')

    Maar in de hele vroegere tijden was er wel redelijk veel 'hekserij' in vermoeden zeg maar, zou het dan kunnen dat Heksen niet bij Fantasy horen maar meer bij Hitsorisch??
    Sorry voor mijn gezeur en vele vragen btw.. ik wil gewoon zorgen dat me niet ineens verteld word dat mijn story niet kan omdat het teveel van het thema afwijkt..


    Little do you know