• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De foto die ik gebruik voor mijn cover is van een meisje die speelt in de Film Haar naam was sarah. Plus de trailer die wordt gemaakt zal stukken uit die film komen plus ook stukken van een andere film.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet zo wit misschien, maar vroeger deden mensen urine in hun haar waardoor het ook zo licht werd.
    Ik denk niet dat een wees, dit zou bedenken. :W
    Maar we kleuren het plaatje niet goed omwille van de persoon, niet zozeer het haarkleur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik denk niet dat een wees, dit zou bedenken. :W
    Maar we kleuren het plaatje niet goed omwille van de persoon, niet zozeer het haarkleur.


    Haha, denk het ook niet. Het is ook best vies. ;x


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, denk het ook niet. Het is ook best vies. ;x
    Behoorlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Snowqeeun schreef:
    De foto die ik gebruik voor mijn cover is van een meisje die speelt in de Film Haar naam was sarah. Plus de trailer die wordt gemaakt zal stukken uit die film komen plus ook stukken van een andere film.


    Dit is namelijk erg?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ah, ik wil meedoen, maar ik weet niks. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Snowqeeun schreef:
    De foto die ik gebruik voor mijn cover is van een meisje die speelt in de Film Haar naam was sarah. Plus de trailer die wordt gemaakt zal stukken uit die film komen plus ook stukken van een andere film.
    Kan je geen foto van haar plaatsen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Kan je geen foto van haar plaatsen?


    Wil'je even dat ik een foto van haar plaats hier?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Avarosa schreef:
    (...)We keuren je story niet af, maar wou zouden liever hebben dat je die foto/tekening van Daenerys niet gebruikt. Mensen kunnen namelijk van nature uit geen wit haar hebben (tenzij al hun pigmenten weg zijn en dat lijkt mij wat onmogelijk, zeker bij zo'n jonge dame). Ook leg je door die foto te veel nadruk op de personage uit GOT.


    Oh x'd
    Ik wist niet dat die afbeelding daar allemaal mee te maken heeft :')
    Heb et gewoon van internet geplukt zonder er ook maar iets over te weten though..
    Maar goed, ik haal het wel weg :c

    Maar hoezo leg ik door die afbeelding teveel nadruk op die personage? Ik ken d'r niet eens en het is enkel maar uiterlijk?
    en dan snap ik ook niet hoe een foto van Nina Debrov wel zou mogen? Want als je het mij vraag leg je dan teveel nadruk op Elena/Katherine.. :l

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 18:25 ]


    Little do you know

    Ik had nog eens een vraagje. Ik heb zojuist mijn idee verder uitgewerkt en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet zeker weet of het onder Sci-Fi mag vallen. Er komen namelijk mechanische draken in voor. Maar valt dit onder Fantasy of Sci-Fi?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    Ik had nog eens een vraagje. Ik heb zojuist mijn idee verder uitgewerkt en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet zeker weet of het onder Sci-Fi mag vallen. Er komen namelijk mechanische draken in voor. Maar valt dit onder Fantasy of Sci-Fi?


    Mechanisch lijkt me behoorlijk SF, als ze van vlees en bloed zijn, zou het fantasy zijn :p
    denk ik toch

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 19:25 ]


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Roww schreef:
    (...)

    Oh x'd
    Ik wist niet dat die afbeelding daar allemaal mee te maken heeft :')
    Heb et gewoon van internet geplukt zonder er ook maar iets over te weten though..
    Maar goed, ik haal het wel weg :c

    Maar hoezo leg ik door die afbeelding teveel nadruk op die personage? Ik ken d'r niet eens en het is enkel maar uiterlijk?
    en dan snap ik ook niet hoe een foto van Nina Debrov wel zou mogen? Want als je het mij vraag leg je dan teveel nadruk op Elena/Katherine.. :l
    Je cover is goed en je mag best iemand met wit-blond haar gebruiken, maar die art is gewoon Daenerys en dat stoort ons een beetje. Je mag best wel die personage verwerken in een cover als het subtiel overkomt, maar dat is niet het geval bij die art. En Nina Dorbev betekent niet meteen Katherine of Elena. Moest je haar nu met vlijmscherpe tanden gebruiken en dorstige ogen, dan is dat een ander verhaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zaiphon schreef:
    Ik had nog eens een vraagje. Ik heb zojuist mijn idee verder uitgewerkt en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet zeker weet of het onder Sci-Fi mag vallen. Er komen namelijk mechanische draken in voor. Maar valt dit onder Fantasy of Sci-Fi?
    Ik vind mechanische draken wel onder Sci-Fi vallen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Wil'je even dat ik een foto van haar plaats hier?
    Ja, of doorstuurt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik vind mechanische draken wel onder Sci-Fi vallen.


    Okay, bedankt (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen