• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    I will slaughter everyone that says MT.
    Ik zeg het toch


    MT


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vindicta schreef:
    Dus mijn verhaal wordt niet op de lijst gezet? Dat vind ik een beetje cru eerlijk gezegd. Ik heb het helemaal niet op THG geïnspireerd, juist op het Doolhof van Harry Potter en de vuurbeker, een SA die ik voor SOTM heb geschreven en het stemmen komt van TVOH.
    Calm you tits, meid. Als je goed hebt gelezen zou je gezien hebben dat ik nu aan het studeren ben en ik straks alle vragen ga beantwoorden en de lijst verder aanvul.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:33 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    D-day to the final battle





    Moed, trouw, dapperheid, vriendschap en eer zijn de sleutels tot de overwinning.


    1 september 1939 is een datum die in het geheugen gegrift staat als de dag dat de tweede wereldoorlog begon. In dit vehaal volgen we drie troepen die meevochten in deze gruwelijke strijd: één uit Engeland, één uit Rusland en één uit Duitsland. Als je het verhaal leest zul je zien dat de tweede wereldoorlog niet alleen over gevechten en moord gaat, maar ook over moed, trouw, dapperheid, vriendschap en eer.


    ~tijd: 1939-1945
    ~Dooddoenervo = tekst
    ~Lotta = cover
    ~Yuliette = trailer
    ~Geschreven voor SOTY


    De Link


    Queer zijn is gewoon alles

    Avarosa schreef:
    (...)Zolang het in je template maar leesbaar is, al prefereren we liever een template met een witte achtergrond en een duidelijk leesbare fontkleur (grijs of zwart)


    Ik heb hem nu al veranderd naar gewoon wit, maar bedankt voor je antwoord. :'D De achtergrond was namelijk zwart en de tekst blauw. Maar als het over horror gaat, dan doe ik meestal een donkere template om spanning op te bouwen. Maar ik snap het! (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:36 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn topics. Ga even herbeginnen aan mijn hoofdstuk 1.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gifts schreef:
    (...)

    Ik heb hem nu al veranderd naar gewoon wit, maar bedankt voor je antwoord. :'D De achtergrond was namelijk zwart en de tekst blauw. Maar als het over horror gaat, dan doe ik meestal een donkere template om spanning op te bouwen. Maar ik snap het! (:
    Maar dat leest niet echt gemakkelijk. Je kan nog altijd je rand zwart doen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn topics. Ik heb de proloog af, ik zit alleen te twijfelen of ik me nu al inschrijf en het online zet.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:42 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik schrijf zo langzaam ;-;
    Gelukkig heb ik elf maanden hiervoor.


    i put the fun in funeral

    Mijn topics. Ik ga zo maar eens alle personages uitwerken en een schema maken (en daarna beginnen aan het verhaal).


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat ik een poging ga wagen. Ik heb al een vaag idee, nu nog een goed plot.


    -



    She stole his, now he's collecting theirs.

    Damian Eros Gaele zijn hart was gebroken door haar en nu neemt hij wraak. Één voor één verdwijnen jonge, beeldschone meisjes. Heel af en toe worden ze terug gevonden en er is één ding dat er op valt. Bij alle slachtoffers is het hart uit hun borstkas gereten.
    Genre: horror

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 16:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké, ik ga dit jaar ook eens meedoen. ^^ Moet ik eerst even alles uitwerken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zet hem ook erop als ik een cover heb, de proloog is al af.


    Your make-up is terrible

    Ik ben een halve dag weg en er is al een tweede topic :'D Het gaat in ieder geval rap!
    En er zijn echt al heel veel deelnames :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb vroeger eens een kortverhaal (een paar duizend woorden geschreven) en ik wil het eigenlijk al heel lang helemaal herschrijven en er een lang verhaal van maken.
    Maar ik weet niet of dat mag voor deze wedstrijd of niet, dus vraag ik het even voor ik me opgeef.
    Er veranderd echt wel wat aangezien dat het van een paar duizend naar over de 50k (hoop ik) zal gaan.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel