• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik ga het wel nog eens navragen, want met kortverhaal had ik eerder 3-5 delen in gedachten en geen 22, want dat is best veel.


    Het is iets van een 7000 woorden dus waarschijnlijk wordt het zowat vertienvoudigd en tot hiertoe denk ik dat eigenlijk alleen de seting en bepaalde personages blijven bestaan.
    Ik hoor het wel.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Parachutes schreef:
    Vraagje: is het toegestaan om quotes uit andere verhalen (zoals Alice in Wonderland and the Wizard of Oz, in mijn geval) te gebruiken in de story, plus ook op de voorpagina van de story?
    In welk opzicht wil je dat dan gaan doen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)In welk opzicht wil je dat dan gaan doen?


    Ik wil een aantal relevante regels uit een liedje gebruiken voor op de voorpagina van m'n story, meer om die 'op te leuken', zeg maar.
    De quotes uit de verhalen wil ik meer in mijn story af en toe naar voren laten komen, puur omdat die verhalen/quotes voor één van mijn personages heel belangrijk zijn. Daarbij bedoel ik niet dat ze de hele tijd door terug komen, maar wel één of een paar keer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik wil een aantal relevante regels uit een liedje gebruiken voor op de voorpagina van m'n story, meer om die 'op te leuken', zeg maar.
    De quotes uit de verhalen wil ik meer in mijn story af en toe naar voren laten komen, puur omdat die verhalen/quotes voor één van mijn personages heel belangrijk zijn. Daarbij bedoel ik niet dat ze de hele tijd door terug komen, maar wel één of een paar keer.
    Dat ze het dan denkt of zegt?
    En van mij mag je best wel een stukje lyrics gebruiken, zolang het niet de hele song is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Dat ze het dan denkt of zegt?
    En van mij mag je best wel een stukje lyrics gebruiken, zolang het niet de hele song is.


    Dus je mag wel een soort soundtrack voor je verhaal hebben? Want dat vind ik altijd wel leuk om neer te zetten, gewoon inderdaad om de voorpagina nog wat op te leuken en een mooi liedje aan te prijzen haha.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Avarosa schreef:
    (...)Dat ze het dan denkt of zegt?
    En van mij mag je best wel een stukje lyrics gebruiken, zolang het niet de hele song is.


    Ehm, meer dat er iets gebeurt met hem en dat de omstandigheden/gebeurtenissen hem doen denken aan die quote, of dat hij zichzelf bijvoorbeeld weer moed probeert in te praten met die quotes.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wanneer worden de inschrijvingen bijgewerkt?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Wanneer worden de inschrijvingen bijgewerkt?


    Dat vroeg ik mij stiekem ook al een beetje af. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn deelnemende story, in het Sci-Fi genre: Toren van Illusie ~ verdieping -22

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 21:48 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Meiden jullie moeten gewoon geduld hebben, want avarosa heeft ook andere dingen te doen dan alleen deze topic de heletijd in de gaten te houden en het is mogelijk dat ze misschien per ongeluk de story's over het hoofd ziet, heb gewoon geduld :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ehm, meer dat er iets gebeurt met hem en dat de omstandigheden/gebeurtenissen hem doen denken aan die quote, of dat hij zichzelf bijvoorbeeld weer moed probeert in te praten met die quotes.
    Ja dat mag. Zolang het maar niet in ieder deeltje gebeurt, maar om moed in te praten mag het heel zeker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ja dat mag. Zolang het maar niet in ieder deeltje gebeurt, maar om moed in te praten mag het heel zeker.


    Oké, super, bedankt! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    LoveLost schreef:
    Wanneer worden de inschrijvingen bijgewerkt?
    Door mij niet meer vandaag in ieder geval. Want ik ben bekaf en heb daar zelf geen energie meer voor. Want codes ingeven wanneer je moe bent is niet echt ideaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Blancefloer schreef:
    (...)

    Dus je mag wel een soort soundtrack voor je verhaal hebben? Want dat vind ik altijd wel leuk om neer te zetten, gewoon inderdaad om de voorpagina nog wat op te leuken en een mooi liedje aan te prijzen haha.
    Ja dat mag, maar hou het dan bij 4 regeltjes ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Door mij niet meer vandaag in ieder geval. Want ik ben bekaf en heb daar zelf geen energie meer voor. Want codes ingeven wanneer je moe bent is niet echt ideaal.



    dat begrijp ik ja


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."