• KLIK

    _________________________________________

    Vers uit de jeugdgevangenis en met een wrok gekoesterd tegenover alles en iedereen komt Michael Clifford terug in de maatschappij. Twee jaar lang heeft hij gezeten voor iets wat hij niet heeft gedaan, twee jaar lang heeft hij gerot in een cel en heeft hij moeten knokken voor zijn plek in de groep. Al die moeite voor iets waar hij eigenlijk niks mee te maken had.
    Nu, twee jaar later, is Michael vrij en komt hij terug in een leven waar hij allang uitgegroeid is. Hij voelt zich belazerd, verraden, maar vooral in de steek gelaten. De wereld draaide door in de tijd dat hij vast zat, iedereen ging verder met zijn leven, en Michael bleef hangen.
    In een vlaag van verstandsverbijstering neemt Michael zijn wraak. Hij gaat terug naar zijn oude school, sleurt zijn voormalige beste vriend uit de les en zet een wapen tegen zijn voorhoofd aan. Michael heeft zichzelf zo lang voort moeten slepen, overleven en zichzelf bij elkaar moeten houden, allemaal dankzij zijn zogenaamde beste vriend. Hij is het zat, wil van het monster in zijn hoofd af en dit is volgens hem de enige manier.
    Want er is altijd één ding dat je moet onthouden;
    Niets is gevaarlijker dan iemand die niets meer te verliezen heeft.



    “Niets is gevaarlijker dan iemand die niets meer te verliezen heeft.”







    Hell had you by the throat,
    your past has you in a choke hold.


    × × ×

    “Don’t tell me what I need to do. Don’t fucking dare.
    I’m here to get rid of my traitor,
    my so-called best friend, my demon.
    He deserves it.
    This is the only fucking thing he deserves,
    a bullet through his shitty brain.
    I lost everything because of this asshole,
    everything I loved and cared about.
    I suffered long enough. It’s his turn now.”


    × × ×

    I wanna hate every part of you in me,
    I can’t hate the ones who made me.










    “I invented my own Hell and now I suffer.”

    x © Spader
    x Nederlands geschreven, Engels gesproken
    x Michael Clifford & Kennedy Reynolds
    x Gebaseerd op het boek "Bad Boys For Life!" van Vrank Post
    x Warning: dit verhaal bevat schelden, wapens & een gijzeling

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 17:15 ]


    chill out icarus, before you fly into a window

    De proloog staat online -xx-


    chill out icarus, before you fly into a window

    Misschien is het een idee om er een samenvatting bij te zetten? Dan krijgen mensen een beetje een idee waar het verhaal over gaat :3. Dit is niet aanvallend bedoelt, gewoon, als tip. (:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 17:08 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nostalgic schreef:
    Misschien is het een idee om er een samenvatting bij te zetten? Dan krijgen mensen een beetje een idee waar het verhaal over gaat :3 -- en daarbij neem ik nooit een abo als er nog geen hoofdstuk online staat, vooral omdat ik dan niet weet of iemand's schrijfstijl mij aan spreekt. Dit is niet aanvallend bedoelt, gewoon, als tips. (:


    heh, ik word zelf altijd wel nieuwsgierig als ik niet weet waar het over gaat haha, en daarbij heb ik net de proloog online gezet haha, maar wacht ik heb een samenvatting in word staan, ik zal hem erbij zetten, dankjewel! x


    chill out icarus, before you fly into a window

    er staat nu ook een kleine samenvatting op de cover haha, thanks to the lovely advice of Nostalgic


    chill out icarus, before you fly into a window