• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leuk om te zien dat er zoveel mensen meedoen :'D


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik ga dit topic nu aan mijn topiclijst toevoegen XD

    Ik heb dus een idee, maar nog geen idee waar het precies bij hoort. Dat komt later wel...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik twijfel om me te doen wat me wel leuk lijkt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat zien jullie onder het thema Sci-Fi eigenlijk?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Wat zien jullie onder het thema Sci-Fi eigenlijk?


    Dingen die de wetenschap te boven gaan. Science fiction, wetenschaps fictie.
    Of in de toekomst, uiteraard.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 17:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LoveLost schreef:
    Wat zien jullie onder het thema Sci-Fi eigenlijk?


    Sci-Fi.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik hou van geschiedenis, helemaal over de tweede wereld oorlog. Heb veel films van de tweede wereld oorlog plus ook boeken erover. De tweede wereld oolog inspireert me gewoon. Ik had eigenlijk horor gedaan, maar dat kon niet, dus dan maar historisch


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    ik denk dat ik iets ga doen met Horrot thriller


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Snowqeeun schreef:
    Ik hou van geschiedenis, helemaal over de tweede wereld oorlog. Heb veel films van de tweede wereld oorlog plus ook boeken erover. De tweede wereld oolog inspireert me gewoon. Ik had eigenlijk horor gedaan, maar dat kon niet, dus dan maar historisch


    Mij hetzelfde, ik vind het erg interessant. Er is weinig dat ik er niet over weet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik werk in de bieb en ik moest vandaag werken. Heel mijn handen gingen jeuken om te schrijven aan mijn idee, maar dat kon dus niet ;_; Waarschijnlijk kan ik pas vanaf morgen gaan schrijven, dan ga ik vannacht wel de cover maken van het verhaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Mij hetzelfde, ik vind het erg interessant. Er is weinig dat ik er niet over weet.


    Same here en als ik iets niet weet vraag ik aan mij pa, hij weet er veel van. Mijn opa -de vader van mijn vader- moest zelf onderduiken omdat hij niet voor de duitsers wou werken.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Mij hetzelfde, ik vind het erg interessant. Er is weinig dat ik er niet over weet.


    You're my new best friend.


    Your make-up is terrible

    Ik wil mijn verhaal X aanmelden onder het genre Horror/ Thriller.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb nu al ongeveer 3000 woorden bij het verhaal dat ik eventueel wil indienen en inspiratie voor meer maar ik ben nog altijd aan het twijfelen of ik zou meedoen of niet... Ik heb gewoon schrik dat ik midden in het verhaal een writers-block ga hebben en me uit de wedstrijd ga moeten terugtrekken...


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Mijn eerste nieuwe jaar hier op Q, laat ik ook maar eens mee doen voor de fun. Straks maar even het verhaal uitwerken.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...