• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw, gewoon wauw :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bash schreef:
    Vraagje: mag je net als met boeken je verhaal opdelen in delen? Dan bedoel ik niet verschillende stories, maar zoals ze in THG ook hebben, van deel 1 de tributen en deel 2 de spelen.
    Ik zie niet in waarom je dat niet zou mogen doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik doe mee bij het thema Thriller/horror

    A Lonely Past and Hidden Pain



    Het begon allemaal toen ik op de middelbare school terecht kwam, helemaal alleen en hulpeloos zonder vrienden in de klas. Een buitenbeentje omdat ik van wiskunde en boeken hiel in plaats van schoenen. Toen ze me elke dag vertelde dat ik een nietsnut, lelijk en nutteloos was voor iedereen, knapte er gewoon iets vanbinnen in me. Langzaam aan begon ik elke leugen te geloven, alsof ze een deel werden van mijn leven. Ieder schooljaar opnieuw werd het erger en erger tot ik er niet meer tegen kon en besloot dat ik het leven niet verdiende. Toen pas begon de strijd tussen leven en dood, letterlijk zelfs.

    Het leven van de 12-jarige Veerle begint moeilijk als ze op de middelbare school zit. Steeds wordt ze gepest, al van in het lager onderwijs eigenlijk en het wordt elk jaar steeds erger. In het derde middelbaar heeft ze eindelijk iemand in de klas waarmee ze kan praten, maar die wordt door de rest verjaagd zodat ze weer helemaal alleen achter blijft en daardoor krijgt ze een soort inzinking. Zelfmoord waakt constant door haar gedachten en ze vindt zichzelf nergens goed genoeg voor, althans dat hebben ze haar steeds dagelijks wijsgemaakt. Totdat ze besluit om zelf stappen te ondernemen, in de hoop dat de stemmen zullen stoppen met haar te volgen tot in haar dromen. Zal ze ooit gelukkig worden of is ze gedoemd om te sterven?


    - Neemt deel aan Storie of The Year
    - 16+ omdat er erg aangrijpende en schokkende delen kunnen voorkomen (zal ik dan melden)
    - OP, Thriller
    - Gebaseerd op waargebeurde belevenissen

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 4:11 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    - 12+ omdat er gewelddadige en erge delen voorkomen

    Uh... Geweld maakt een verhaal al snel 16+ en erge delen maakt het 18+. Ik weet niet wat bij jou onder erg valt, maar als ik aan erg denk, denk ik aan verkrachting, ontvoering, misbruik, mishandeling en verminking.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw, wat ben ik lang niet online geweest.
    Misschien dat ik hier maar even aan mee ga doen...

    Ik zag niet in de regels staan waar en of ik naam verandering aan moest geven maar bij deze het kan geen kwaad om het hier neer te zetten
    Incedunt > Sketches


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Ik zag niet in de regels staan waar en of ik naam verandering aan moest geven maar bij deze het kan geen kwaad om het hier neer te zetten
    Incedunt > Sketches
    Bij voorkeur wel. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uh... Geweld maakt een verhaal al snel 16+ en erge delen maakt het 18+. Ik weet niet wat bij jou onder erg valt, maar als ik aan erg denk, denk ik aan verkrachting, ontvoering, misbruik, mishandeling en verminking.



    Misschien best wel +16 zetten dat wel, maar allesinds geen 18+ denk ik,, Met gewelddadige delen bedoel ik geen fysieke pijn, maar mentale pijn. Misschien zal ik dat stukje dan aanpassen om me beter te verwoorden. Erge delen bedoel ik dan met wat er gaat gebeuren, geen ontvoering, geen verkrachting, geen mishandeling in voorkomen. Ik zal dat even aanpassen, hopelijk mag het er dan wel bij?


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Avarosa > Nami


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oke, ik heb even een vraagje, -ik ben bezig met een beginnetje van mijn verhaal zodat ik straks zeker weet dat ik deze goed genoeg vind om in te zenden- en ik vraag me af of de Proloog wel in het engels mag?
    Aangezien ik -van wat ik nu aan het typen ben- de nederlandse woorden er niet voor weet om het een beetje mooi te laten klinken.. x'd


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Oke, ik heb even een vraagje, -ik ben bezig met een beginnetje van mijn verhaal zodat ik straks zeker weet dat ik deze goed genoeg vind om in te zenden- en ik vraag me af of de Proloog wel in het engels mag?
    Aangezien ik -van wat ik nu aan het typen ben- de nederlandse woorden er niet voor weet om het een beetje mooi te laten klinken.. x'd


    Ik heb die vraag al eerder voorbij zien komen. Dat mocht toen niet (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Disneyy schreef:
    Oke, ik heb even een vraagje, -ik ben bezig met een beginnetje van mijn verhaal zodat ik straks zeker weet dat ik deze goed genoeg vind om in te zenden- en ik vraag me af of de Proloog wel in het engels mag?
    Aangezien ik -van wat ik nu aan het typen ben- de nederlandse woorden er niet voor weet om het een beetje mooi te laten klinken.. x'd
    Nee sorry, je verhaal moet in het Nederlands geschreven zijn, dus je proloog moet ook in het Nederlands zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Nee sorry, je verhaal moet in het Nederlands geschreven zijn, dus je proloog moet ook in het Nederlands zijn.


    Oh fuck me -.-
    Vorig jaar mocht dat toch wel? Of heb ik dat verkeerd? x'D
    Maar goed, dan word het geen proloog :'D


    Little do you know

    Ik krijg continu meldingen, als iemand hier iets op zet. Hoe stop ik dat ?

    OhxMyxHarry schreef:
    Ik krijg continu meldingen, als iemand hier iets op zet. Hoe stop ik dat ?


    Ga naar je abonnementen toe en klik op het prullebakje naast dit topic. ;)
    (eerst staan de stories waarop je geabonneerd bent, en daaronder de topics.)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •