• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Moet je eigenlijk een minimum aan woorden hebben om hieraan mee te doen met een story?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Moet je eigenlijk een minimum aan woorden hebben om hieraan mee te doen met een story?

    Lees gewoon de regels.


    Your make-up is terrible

    Het aantal woorde dat is gewoon het hele verhaal he, je hoeft niet perhoofdstuk het minimum woorden te hebben toch?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Assassin schreef:
    (...)
    Lees gewoon de regels.



    staat er niet echt beschreven


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)


    staat er niet echt beschreven


    50.000 woorden tegen 30 november, staat er wel.


    Your make-up is terrible

    Snowqeeun schreef:
    Het aantal woorde dat is gewoon het hele verhaal he, je hoeft niet perhoofdstuk het minimum woorden te hebben toch?



    nee nee maar ik bedoelde als je het verhaal inschrijft of het dan al een aantal bestaande woorden moet hebben


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Assassin schreef:
    (...)

    50.000 woorden tegen 30 november, staat er wel.


    Ja dat snap ik maar ik bedoelde met als je je verhaal inschrijft


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik maar ik bedoelde met als je je verhaal inschrijft


    Nee, dat zou er dan wel staan. Als je naar de stories kijkt die zijn ingeschreven, zie je dat er dingen zijn met 0 hoofdstukken en 0 woorden. De enige voorwaarde is gewoon 50.000 tegen 30 november.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, dat zou er dan wel staan. Als je naar de stories kijkt die zijn ingeschreven, zie je dat er dingen zijn met 0 hoofdstukken en 0 woorden. De enige voorwaarde is gewoon 50.000 tegen 30 november.


    okay dan ga ik mijn idee uitwerken ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Verdomme Rick, door die stomme trailer durf ik het verhaal niet eens te lezen :'D


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Vindicta schreef:
    Dus mijn verhaal wordt niet op de lijst gezet? Dat vind ik een beetje cru eerlijk gezegd. Ik heb het helemaal niet op THG geïnspireerd + zien jullie ergens het woord Panem, districten of weet ik veel wat? Juist op het Doolhof van Harry Potter en de vuurbeker, een SA die ik voor SOTM heb geschreven en het stemmen komt van TVOH.
    Je verhaal wordt goedgekeurd omdat we je het voordeel van de twijfel geven. Indien we merken dat je verhaal toch te veel op THG, the testing of the maze runner lijk, dan wordt je gediskwalificeerd voor deze editie.

    dayxdreamer schreef:
    Ik heb vroeger eens een kortverhaal (een paar duizend woorden geschreven) en ik wil het eigenlijk al heel lang helemaal herschrijven en er een lang verhaal van maken.
    Maar ik weet niet of dat mag voor deze wedstrijd of niet, dus vraag ik het even voor ik me opgeef.
    Er veranderd echt wel wat aangezien dat het van een paar duizend naar over de 50k (hoop ik) zal gaan.

    Is goed, je mag het uitwerken. (:

    Tukkosopher schreef:
    Ik wil mijn verhaal X aanmelden onder het genre Horror/ Thriller.

    Jeetje, ik had bijna over je aanmelding gekeken.

    Abu schreef:
    Ik heb nu al ongeveer 3000 woorden bij het verhaal dat ik eventueel wil indienen en inspiratie voor meer maar ik ben nog altijd aan het twijfelen of ik zou meedoen of niet... Ik heb gewoon schrik dat ik midden in het verhaal een writers-block ga hebben en me uit de wedstrijd ga moeten terugtrekken...

    Het is geen drama als je je moet terugtrekken hoor. Maar als je er zoveel schrik voor hebt, kan je misschien eerst iets uitwerken en je later aanmelden?

    Snowqeeun schreef:
    Het aantal woorde dat is gewoon het hele verhaal he, je hoeft niet perhoofdstuk het minimum woorden te hebben toch?

    Ja natuurlijk. Je kiest zelf hoeveel woorden per hoofdstuk je schrijft. Je moet er gewoon op het einde van de rit 50.000 hebben.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 19:04 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vraagje, Waarom is het SOTY tweede editie en niet SOTY [5] ?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Vraagje, Waarom is het SOTY tweede editie en niet SOTY [5] ?
    Omdat het een nieuwe jaargang is en we liever een onderscheid maken tussen de verschillende jaren. Als er nu [5] had gestaan, hadden waarschijnlijk veel mensen niet gekeken omdat ze er vanuit gingen dat het de oude editie was die verder liep.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Omdat het een nieuwe jaargang is en we liever een onderscheid maken tussen de verschillende jaren. Als er nu [5] had gestaan, hadden waarschijnlijk veel mensen niet gekeken omdat ze er vanuit gingen dat het de oude editie was die verder liep.


    Oh oke ^^
    Was vorig jaar dan de eerste keer of ben ik nou zo dom? (krul)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    Oh oke ^^
    Was vorig jaar dan de eerste keer of ben ik nou zo dom? (krul)
    Precies. Vorig jaar was de eerste keer dat we dit geprobeerd hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?