• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Hehe, waarom zou dat in de praat topic moeten komen? Gewoon een vraagje.
    Omdat het praattopic voor zulke dingen gemaakt is. Hier kan je voornamelijk vragen kwijt over de wedstrijd zelf. Zoals voldoet mijn story/cover/trailer aan de regels? Is het toegelaten om dit of dat te verwerken. Etc.

    Maar om toch op je vraag te antwoorden. Ik vond je tweede trailer beter omdat ik die beelden beter vond. Het liedje was wel wat vervelender door die stroringen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Omdat het praattopic voor zulke dingen gemaakt is. Hier kan je voornamelijk vragen kwijt over de wedstrijd zelf. Zoals voldoet mijn story/cover/trailer aan de regels? Is het toegelaten om dit of dat te verwerken. Etc.

    Maar om toch op je vraag te antwoorden. Ik vond je tweede trailer beter omdat ik die beelden beter vond. Het liedje was wel wat vervelender door die stroringen.



    Hehehe, oke snap het. Heb nu het geplaatst in praat topic, dat vond ik namelijk ook. De beelden zijn mooier, alleen jammer die achtergrond muziek is vervelender dan de eerste.

    Lastig parket zit ik gewoon xd


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Als het goed is, klopt alles nu.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mag je bij een historische gebeurtenis de historische personen gebruiken, of alleen het historische tijdperk?
    Want als je tweede oorlog doet mag je hitler ook wel gebruiken toch?


    we are as indestructible as we believe ourselves to be ~John Green

    Aragog? Wie is Aragog? (wbw)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CnN schreef:
    Mag je bij een historische gebeurtenis de historische personen gebruiken, of alleen het historische tijdperk?
    Want als je tweede oorlog doet mag je hitler ook wel gebruiken toch?

    Historische figuren mogen er in voorkomen, maar het is niet de bedoeling dat het verhaal vanuit die persoon zijn oogpunt geschreven is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hé, ik zou graag willen meedoen met het thema Horror-Thriller. Is dat nog mogelijk? Zo ja, dit is de link van mijn verhaal.
    X-jes

    Evil Twin



    "Shirley... Waar ben je? Heb je zin om een spelletje te spelen?"


    Shirley is een doodnormale tiener van zestien jaar: ze heeft plezier met haar vriendinnen, haalt gemiddelde zessen en zevens op school en haar ouders geven haar de vrijheid die ze nodig heeft.
    Toch heeft ze een groot geheim, één die haar dood kan worden...

    Being twins may be magical, but there is something called "dark magic"



    Onbekende personen || Thriller || Geheel Nederlandstalig

    Scandal schreef:
    (...)
    Historische figuren mogen er in voorkomen, maar het is niet de bedoeling dat het verhaal vanuit die persoon zijn oogpunt geschreven is.

    Mag ik vragen waarom dat niet mag? Want dan vind ik een het "vaag" punt in het genre historisch.


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    (...)
    Mag ik vragen waarom dat niet mag? Want dan vind ik een het "vaag" punt in het genre historisch.
    Dat lijkt mij behoorlijk logisch. Het doel van het verhaal is om over onbekende personen te schrijven, een historisch persoon is dus bekend, maar die kan je niet altijd negeren in een historisch verhaal, dus daarom laten we het wel toe dat ze voorbij flitsen in je story.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik besef me pas net dat ik steeds via topic 1 hierheen moet...


    (MT!! MT!! MT!!)

    Mijn genre staat nu op Thriller, alleen het plot dat ik heb gekozen wijkt uit naar science fiction. Moet ik dit dan doorgeven als het meer science iction wordt? Of hoe zit dat?


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    SapphireBlue schreef:
    Ik besef me pas net dat ik steeds via topic 1 hierheen moet...


    (MT!! MT!! MT!!)

    Mijn genre staat nu op Thriller, alleen het plot dat ik heb gekozen wijkt uit naar science fiction. Moet ik dit dan doorgeven als het meer science iction wordt? Of hoe zit dat?
    Welke van de twee vind je dat de doorslag heeft?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Welke van de twee vind je dat de doorslag heeft?


    Laat het maar thriller. Als ik tijdens het schrijven merkk dat science fiction overwint, hoor je het wel...


    Hoe zit het trouwen met dit streepje: -? Mag je die in de volgende zin zo gebruiken?:
    die zich –nog half slapend- omdraaide.


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    SapphireBlue schreef:
    (...)

    Laat het maar thriller. Als ik tijdens het schrijven merkk dat science fiction overwint, hoor je het wel...


    Hoe zit het trouwen met dit streepje: -? Mag je die in de volgende zin zo gebruiken?:
    die zich –nog half slapend- omdraaide.
    Ik zou niet weten waarom je deze niet zou mogen gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kyubey --> Ruskow
    Sci-fi


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.





    Zanger Frans Duijts werd op 20 februari 1905 uitgenodigd om op te treden in het Mussée Guimet, dit was het begin van een groot avontuur. Op de avond van 5 maart 1905 deed hij een succesvol optreden met de beroemde exotische danseres Mia. Ze werden een gigantisch duo, en deden veel optredens op verschillende locaties in het rumoerige Europa. Duitsland en Frankrijk waren verstrengeld in een groot meningsverschil, wat later zou uitmonden in de Eerste Wereldoorlog. Het avontuur begon alleen pas echt, toen Mia zich anders bleek voor te doen dan iedereen aanvankelijk dacht.


    “The dance is a poem of which each movement is a word.”
    - Mia




    Dit is mijn story, met als thema Historisch.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 19:29 ]


    we are as indestructible as we believe ourselves to be ~John Green