• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Whaha ik heb m'n storie aangemaakt, maar moet nu nog de moed verzamelen om hem te activeren en me in te schrijven :'D Onzekerheid is een bitch :'D
    Achja, ik ga er nog eventjes naar staren, tot ik echt zeker weet dat ik tevreden ben ermee XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Whaha ik heb m'n storie aangemaakt, maar moet nu nog de moed verzamelen om hem te activeren en me in te schrijven :'D Onzekerheid is een bitch :'D
    Achja, ik ga er nog eventjes naar staren, tot ik echt zeker weet dat ik tevreden ben ermee XD

    Lol I know the feeling, haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Valkyries schreef:
    Whaha ik heb m'n storie aangemaakt, maar moet nu nog de moed verzamelen om hem te activeren en me in te schrijven :'D Onzekerheid is een bitch :'D
    Achja, ik ga er nog eventjes naar staren, tot ik echt zeker weet dat ik tevreden ben ermee XD


    Jij schrijft geweldig, Juus :Y)

    Ik krijg langzaam het gevoel dat ik behoorlijk snel tevreden ben met mijn schrijfsels :X en ik heb echt geen low standards...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lizor schreef:
    (...)
    Lol I know the feeling, haha.

    Het is dodelijk irritant, vooral omdat ik - hoe langer ik er dus naar kijk - steeds meer het plot gaat lieven en gewoon echt niks wil veranderen aan m'n flaptekst. En toch kan ik niet niet op de activeringsknop drukken. Whaha dat betekend dat andere mensen erover kunnen oordelen, en dat vind ik dus kinda eng :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Whaha ik heb m'n storie aangemaakt, maar moet nu nog de moed verzamelen om hem te activeren en me in te schrijven :'D Onzekerheid is een bitch :'D
    Achja, ik ga er nog eventjes naar staren, tot ik echt zeker weet dat ik tevreden ben ermee XD

    Dat is precies de reden dat ik eerst alles uitdenk en het hele verhaal schrijf, voordat ik me inschrijf. ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Kyubey schreef:
    (...)

    Jij schrijft geweldig, Juus :Y)

    Ik krijg langzaam het gevoel dat ik behoorlijk snel tevreden ben met mijn schrijfsels :X en ik heb echt geen low standards...

    Nawww, je bent zo lief :3
    Uiteindelijk, soms wou ik dat ik sneller tevreden was, dus daar is zeker niks mis mee. Zeker niet als je zelf al weet dat je geen low standards heb (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Lievertjes, er is een praattopic hé?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.




    Ik heb altijd gedacht, dat een ziekenhuis veilig was,
    maar ik ben nog nooit zo fout geweest.
    Nu ik eenmaal dit gevoel heb, kan ik het niet meer loslaten.
    Wat het gevoel precies is?
    Ik weet het niet, maar iets klopt er niet.
    “Iemand heeft haar vermoord,” fluister ik tegen mijn moeder, maar ze geeft amper een reactie.
    “Laat het gaan, ze is overleden. Er is niets wat je er nog aan kunt doen.”
    Ze begrijpt me niet, ze wil me niet begrijpen, maar ik zal achter de waarheid komen.
    “Ik laat het hier niet bij zitten.”


    May haar leven verandert totaal wanneer haar beste vriendin, Julia, het ziekenhuis binnengebracht wordt na een aanrijding. In eerste instantie lijkt het beter met Julia te gaan, maar dan komt ze toch plots te overlijden. May is er heilig van overtuigd, dat er meer aan de hand is en misschien wel meer dan wij kunnen waarnemen, alsof er een wereld is naast die van ons. Niemand wil haar echter geloven en op school maken ze May uit voor een psycho. Mensen denken gewoon, dat ze niet goed het verlies van haar beste vriendin kan verwerken en dingen ziet die er niet zijn. Wanneer May grip probeert te krijgen op die andere wereld, neemt alles een onaangename wending en moet May voor haar leven vrezen.


    Ik wil ook graag meedoen, bij het thema Horror-Thriller ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ik wil niet lastig zijn maar de lijst is nog steeds niet upgedatet.....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    ik wil niet lastig zijn maar de lijst is nog steeds niet upgedatet.....


    Als je niet lastig wil zijn, laat het dan nog even rusten (: mensen hebben niet de tijd om hier de hele tijd te kijken en als ze tijd hebben, plus zin, zullen ze het vanzelf wel aanpassen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LoveLost schreef:
    ik wil niet lastig zijn maar de lijst is nog steeds niet upgedatet.....
    Als jij nog veel neut hierover, mag je er helemaal niet op.(puh)
    Wij hebben allemaal blok voor het moment, dus we hebben er niet zo heel veel tijd voor. En ik had er vandaag echt de energie niet voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eindelijk, ik ga zeker meedoen. Ik moet alleen nog even goed uitwerken wat ik ga doen.

    Avarosa schreef:
    (...)Als jij nog veel neut hierover, mag je er helemaal niet op.(puh)
    Wij hebben allemaal blok voor het moment, dus we hebben er niet zo heel veel tijd voor. En ik had er vandaag echt de energie niet voor.

    Niet flauw doen, hè. Stiekem weet ik dat jullie totaal geen leven hebben naast Q (puh)

    Maar even serieus nu, de lijst zal echt wel geupdate worden van zodra iemand van de crew daar tijd en zin voor heeft, dus no biggie en het hoeft niet de gehele tijd gemeld te worden in het topic ^_^

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 21:11 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Sorry voor de dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 21:10 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Niet flauw doen, hè. Stiekem weet ik dat jullie totaal geen leven hebben naast Q (puh)

    Maar even serieus nu, de lijst zal echt wel geupdate worden van zodra iemand van de crew daar tijd en zin voor heeft, dus no biggie en het hoeft niet de gehele tijd gemeld te worden in het topic ^_^
    Nee, ik ben echt moe van te studeren, dus ik heb er echt geen fut voor. Vooral de story ontzie ik mij nu.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?