• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mensen, zou ik jullie allemaal mogen verzoeken om, als jullie je verhaal in het topic opgeven, zowel een link naar jullie verhaal te plaatsen als het thema te vermelden? Ik merk op dat sommigen dit niet hebben gedaan en het maakt ons werk des te moeilijker en langer.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Blancefloer schreef:
    Even een vraag: stel, je bent nog niet helemaal zeker over je titel, en je denkt dat die misschien gedurende het verhaal een keer zou kunnen veranderen, mag dat dan? Want ik kan me voorstellen dat dat wellicht verwarrend voor jullie is (:


    Als je het aan één van ons doorgeeft, dan mag dat (: Geef dan wel de oude titel en de nieuwe door.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Mensen, zou ik jullie allemaal mogen verzoeken om, als jullie je verhaal in het topic opgeven, zowel een link naar jullie verhaal te plaatsen als het thema te vermelden? Ik merk op dat sommigen dit niet hebben gedaan en het maakt ons werk des te moeilijker en langer.


    Sorry, ik was het helemaal vergeten!

    Donker Bloed = Sci-fy :)


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Jullie moeten maar kijken of alles er tussen staat en ik niemand vergeten ben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Jullie moeten maar kijken of alles er tussen staat en ik niemand vergeten ben.


    ik klaag niet meer(A)

    maar volgensij is dit alles tot nu toe


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yoda schreef:
    Jullie moeten maar kijken of alles er tussen staat en ik niemand vergeten ben.

    Ik ben vergeten. Ik zal even opnieuw een link neerzetten want ik zou niet weten welke pagina het stond.
    Lilith het is Sci-Fi.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ook ^.^
    Het is sci-fi



    In het jaar 2097 is de mensheid beschadigd. De mensen zijn achterbaks, egoïstisch en sluw geworden. Je kan niemand meer vertrouwen. Geen familie, geen regering, geen leger. Rellen, gevechten en moorden zijn in deze dagen doodnormaal. Er gebeurt namelijk ook niks anders. Maar als er steeds meer kinderen op klaarlichte dag zomaar verdwijnen staan de mensen versteld. Iedereen verwacht het ergste; ze zullen hun kinderen nooit meer zien. Maar zijn ze dood? Dat weet niemand.. Of heel misschien toch wel?



    §Deze story neemt deel aan SOTY
    §Nederlands geschreven
    §Cover door Lotta (Vuelie)
    §Tekst en verhaallijn Door Nori (Combattant)


    De link naar de story: KLIK

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 23:30 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Ik ook ^.^
    Het is sci-fi



    In het jaar 2097 is de mensheid beschadigd. De mensen zijn achterbaks, egoïstisch en sluw geworden. Je kan niemand meer vertrouwen. Geen familie, geen regering, geen leger. Rellen, gevechten en moorden zijn in deze dagen doodnormaal. Er gebeurt namelijk ook niks anders. Maar als er steeds meer kinderen op klaarlichte dag zomaar verdwijnen staan de mensen versteld. Iedereen verwacht het ergste; ze zullen hun kinderen nooit meer zien. Maar zijn ze dood? Dat weet niemand.. Of heel misschien toch wel?



    §Deze story neemt deel aan SOTY
    §Nederlands geschreven
    §Cover door Lotta (Vuelie)
    §Tekst en verhaallijn Door Nori (Combattant)


    De link naar de story: KLIK



    mag je eigenlijk ook abbo's nemen op elkaar story?
    Deze lijkt me wel heel vet!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)


    mag je eigenlijk ook abbo's nemen op elkaar story?
    Deze lijkt me wel heel vet!


    Waarom zou dat niet mogen .-. ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LoveLost schreef:
    (...)


    mag je eigenlijk ook abbo's nemen op elkaar story?
    Deze lijkt me wel heel vet!


    *blushes* dankjewel! :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    LoveLost schreef:
    (...)


    mag je eigenlijk ook abbo's nemen op elkaar story?
    Deze lijkt me wel heel vet!

    Vast wel, ik heb het namelijk ook gedaan bij sommige


    From these ashes, I will rise

    Bash schreef:
    (...)

    Waarom zou dat niet mogen .-. ?


    Omdat... Nog bedankt voor jouw abo trouwens :'D


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Bash schreef:
    (...)

    Waarom zou dat niet mogen .-. ?

    Ik zou het eigenlijk aanraden niet te doen, vooral als je hetzelfde genre hebt, en al helemaal als je hetzelfde onderwerp hebt. Omdat je dan soms onbewust beïnvloed wordt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou we hebben wel dezelfde onderwerp maar compleet ander verhaal


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^ Ik zeg ook niet dat het niet mag, ik adviseer je het alleen. Ik doe het in ieder geval niet, omdat ik anders bang ben dat het geen eigen verhaal meer wordt. Ik word eigenlijk altijd onbewust beïnvloed en dat merk ik later dan terug en dat vind ik jammer.


    Deep inside, I've never felt alive