• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa, ik denk dat je me verward met iemand anders xd


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Als alles goed is, staat iedereen er bij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zag het :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Yoda schreef:
    Schaduwspel




    De Engelenmoordenaar. De meest beruchte seriemoordenaar van de 21e eeuw, vernoemd naar de wijze waarop zijn slachtoffers, allemaal vrouwelijk, gevonden werden. Zorgvuldig gedrapeerd in de hallen van kerken, met vleugels waarvan hun eigen bloed de verf vormde. In de slaapkamer van elk slachtoffer werd een witte veer gevonden. Zijn opkomst luidde jaren vol angst in. Maar dat veranderde allemaal toen één van zijn slachtoffers ontsnapte.
          Leyna Lewarne werd op de nacht van 12 maart gevonden naast een afgelegen bosweg, compleet gedrogeerd en op sterven na dood. Het werd al snel duidelijk dat zij de enige was die een ontmoeting met de Engelenmoordenaar overleefd had. Terwijl de kranten overspoeld werden door haar miraculeuze ontsnapping, verdween de Engelenmoordenaar zelf langzaam uit het beeld. De moorden stopten en Amerika kon weer ademen.

    Drie jaar later, op de precieze datum van Leyna's ontsnapping, vindt de politie een lichaam. Zorgvuldig gedrapeerd in de hallen van een kerk, met bloedrood getekende vleugels. Tesamen met het lichaam van de jonge vrouw, wordt een brief gevonden. Een brief met uiterst duidelijke aanwijzingen naar komende moorden. En uiterst duidelijke aanwijzingen naar Leyna.
          Als laatste op de lijst, maar eerste om ontdekt te worden, is het duidelijk dat dit allemaal tot zijn plan behoort. De losse einden moeten vastgeknoopt worden. Om haar eigen leven te redden en de terreur van de Engelenmoordenaar te beëindigen, ziet Leyna zichzelf gedwongen om samen te werken met de politie. Of ze nou klaar is om haar angsten onder ogen te komen of niet.

    Voor hem is het een spel, voor haar een nachtmerrie.



    + Geschreven voor Story of the Year 2014
    + Genre: Thriller, OP
    + Nederlands geschreven


    Okay, nu staat hij wel actief. Sorry ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Avarosa schreef:
    (...)Je story wordt niet goedgekeurd. Meer info vind je in een pb.


    Kun je je bericht nog een keer sturen?
    Ik geloof dat ik het per ongeluk verwijderd heb..
    Sorry voor de extra moeite.


    we are as indestructible as we believe ourselves to be ~John Green

    Dit voelt een beetje als een domme vraag, maar goed. Ik stel hem lekker toch x)
    Mag je eigenlijk italics gebruiken in je verhaal? (Aangezien kleurtjes en links niet toegestaan zijn, wilde ik het voor de zekerheid toch even vragen)


    I am an idiot, I move.

    ^ Haha, ja dat wel. Een andere lettertype mag ook gebruikt worden voor bijvoorbeeld een brief. Maar het gaat hem meer over kleurtjes, foto's, links, etc.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SOTY; onder één dak
    Onder het genre; thriller aub ;D

    Kara, gewoon Kara. Juist gewoon. Niets bijzonders.


    Ze is een gewone jonge vrouw van 20 jaar.
    Ze woont nog samen met haarmoeder en zus
    Jessa in een groot alleenstaand huis, aan
    de rand van de beschaving. Het huis is
    gebouwd door hun vader Mikeal Van Laeren.
    Een bekende architect die al 4 jaar overleden
    is. Hij kwam om in een ongeval. Op de
    eerste plaats werd gedacht dat hij
    werd vermoord maar ze hebben nooit iets
    kunnen bewijzen. Op een avond komt Kara
    na haar klarinetles terug en vindt ze het huis
    verlaten. Er liggen enkele plukken haren van
    haar moeder een haar zus op de tafel met
    een briefje bij waar op staat: 'komen ze bekend
    voor?'. Kara belt onmiddellijk de politie en
    deze komen direct ter plaatsen. Zo begint
    Kara aan een race tegen de klok om Jessa en
    haar moeder te vinden. De politie kampt echter
    met ernstige problemen, ze hebben namelijk
    te weinig mankrachten om effectief te kunnen
    functioneren. Een nieuwe detective wordt met de
    zaak opgezadeld: Francis Cabuil en zijn partne
    r Markus Klaun. Er is iets aan Cabuil waardoor
    Kara hem niet helemaal vertrouwt dus probeer
    t ze zoveel mogelijk zelf te achterhalen maar dit
    brengt haar in gevaarlijke situaties.


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Vraagje: mag je net als met boeken je verhaal opdelen in delen? Dan bedoel ik niet verschillende stories, maar zoals ze in THG ook hebben, van deel 1 de tributen en deel 2 de spelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind dat Stylicious ook op de lijst moet staan, haar verhalen zijn harstikke goed met telkens meer honderden abo's !

    OhxMyxHarry schreef:
    Ik vind dat Stylicious ook op de lijst moet staan, haar verhalen zijn harstikke goed met telkens meer honderden abo's !


    Je weet toch wel dat er regels aan verbonden zijn, hé? En ze moet zichzelf opgeven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je weet toch wel dat er regels aan verbonden zijn, hé? En ze moet zichzelf opgeven.


    Ooowh :-P

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:30 ]

    OhxMyxHarry schreef:
    (...)

    Ooowh :-P


    Als ik jou was zou ik even de regels lezen die in de story staan. Waar je de story kunt vinden staat wel in de beginpost. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OhxMyxHarry schreef:
    (...)

    Ooowh :-P


    Gewoon lezen wat er staat is wel eens handig, voor je zomaar dingen gaat posten.


    Your make-up is terrible

    OhxMyxHarry schreef:
    Ik vind dat Stylicious ook op de lijst moet staan, haar verhalen zijn harstikke goed met telkens meer honderden abo's !

    Tja, als ik alleen fanfics zou schrijven, zou ik ook met al m'n verhalen over de honderden abo's zitten :'D
    Afin, Zoals het al is gezegd, aan deze wedstrijd zijn regels verbonden, waaronder dat het een OP (onbekende personen verhaal) moet zijn, die dus geschreven wordt vanaf 1 januari 2014 tot 30 november 2014.
    Ze kan altijd meedoen als ze wilt, uiteraard, maar ze moet zichzelf dus inschrijven met een verhaal die aan de regels voldoet ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”