• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan madeupyou, Nami, OpheIiac, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)




    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 9:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2014 - 14:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gewoon even voor de zekerheid, omdat er in de FAQ alleen staat dat je historische figuren mag verwerken: Mag je ook een fictief (dus niet helemaal waarheidsgetrouw, enkele feitjes laat je weg/pas je aan) verhaal schrijven omtrent een bekend figuur van vroeger, onder het genre historisch?


    Deep inside, I've never felt alive

    oke sorry... ik zal verder mijn kop wel houden...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Amon schreef:
    Gewoon even voor de zekerheid, omdat er in de FAQ alleen staat dat je historische figuren mag verwerken: Mag je ook een fictief (dus niet helemaal waarheidsgetrouw, enkele feitjes laat je weg/pas je aan) verhaal schrijven omtrent een bekend figuur van vroeger, onder het genre historisch?
    Ik vermoed dat je dan personen zoals Napoleon, Marie Antoinette enzo bedoelt? Ik vind persoonlijk van niet, maar ik weet niet hoe de rest hier over nadenkt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ik vermoed dat je dan personen zoals Napoleon, Marie Antoinette enzo bedoelt? Ik vind persoonlijk van niet, maar ik weet niet hoe de rest hier over nadenkt.

    Ja, dat bedoel ik inderdaad. Je zou het een historische roman kunnen noemen ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    En dan eindelijk mijn deelname! Schaduwbeeld; Verloren zielen

    Schaduwbeelden. Niets anders dan tijdsschimmen van de realiteit; dimensies die niet mogen bestaan. Werelden buiten de sporen van de tijd geplaatst, met elk hun eigen tijdsverloop en realiteit. Ver weg van wat werkelijk is en met slechts één constante verbonden.

    Alex Rhett reist tussen parallelle dimensies, opzoek naar de reden van zijn bestaan. Ondanks dat hij geen herinneringen meer heeft, weet hij namelijk één ding zeker. Hij is een verloren ziel; iemand die niet is geboren en niet is gestorven. Iemand die gewoon is.
    Zijn zoektocht brengt hem in diverse werelden, die allemaal één ding gelijk hebben. Serra, een uitzonderlijke vrouw die een constante lijkt te zijn in iedere dimensie.

    Langzaam maar zeker ontdekt Alex wie hij in werkelijkheid is en wat er gebeurd is met de verloren zielen, maar zal hij die waarheid aankunnen? En zal hij het juiste doen wanneer het erop aankomt?

    Story Of The Year 2014
    Genre: Sci-Fi
    @Valkyries

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 21:39 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    En dan eindelijk mijn deelname! Schaduwbeeld, Verloren zielen

    Schaduwbeelden. Niets anders dan tijdsschimmen van de realiteit; dimensies die niet mogen bestaan. Werelden buiten de sporen van de tijd geplaatst, met elk hun eigen tijdsverloop en realiteit. Ver weg van wat werkelijk is en met slechts één constante verbonden.

    Alex Rhett reist tussen parallelle dimensies, opzoek naar de reden van zijn bestaan. Ondanks dat hij geen herinneringen meer heeft, weet hij namelijk één ding zeker. Hij is een verloren ziel; iemand die niet is geboren en niet is gestorven. Iemand die gewoon is.
    Zijn zoektocht brengt hem in diverse werelden, die allemaal één ding gelijk hebben. Serra, een uitzonderlijke vrouw die een constante lijkt te zijn in iedere dimensie.

    Langzaam maar zeker ontdekt Alex wie hij in werkelijkheid is en wat er gebeurd is met de verloren zielen, maar zal hij die waarheid aankunnen? En zal hij het juiste doen wanneer het erop aankomt?

    Story Of The Year 2014
    Genre: Sci-Fi
    @Valkyries


    Oh my, Juus. Dat ziet er gewoon echt awesome uit en klinkt zo fantastic :O ik word bijna jaloers. Natuurlijk ga ik volgen gezien dat ik een abo op jou heb, zul je geen abo bij je story van mij zien ^_^

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 21:30 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Avarosa schreef:
    (...)Ja, of doorstuurt.


    Oke, plaats het even, heb geduld :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Valkyries schreef:
    En dan eindelijk mijn deelname! Schaduwbeeld; Verloren zielen

    Schaduwbeelden. Niets anders dan tijdsschimmen van de realiteit; dimensies die niet mogen bestaan. Werelden buiten de sporen van de tijd geplaatst, met elk hun eigen tijdsverloop en realiteit. Ver weg van wat werkelijk is en met slechts één constante verbonden.

    Alex Rhett reist tussen parallelle dimensies, opzoek naar de reden van zijn bestaan. Ondanks dat hij geen herinneringen meer heeft, weet hij namelijk één ding zeker. Hij is een verloren ziel; iemand die niet is geboren en niet is gestorven. Iemand die gewoon is.
    Zijn zoektocht brengt hem in diverse werelden, die allemaal één ding gelijk hebben. Serra, een uitzonderlijke vrouw die een constante lijkt te zijn in iedere dimensie.

    Langzaam maar zeker ontdekt Alex wie hij in werkelijkheid is en wat er gebeurd is met de verloren zielen, maar zal hij die waarheid aankunnen? En zal hij het juiste doen wanneer het erop aankomt?

    Story Of The Year 2014
    Genre: Sci-Fi
    @Valkyries

    Wauw geweldige cover!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Hier is de foto die ik'gebruik voor mijn cover


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    ^Dit mag je gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Valkyries schreef:
    Sorry voor de dubbelpost.


    Darling don't forget to work on my cover Abigail


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik heb mijn story aangepast,,
    Hoop dat ie zo goed is tho,,
    Vind me voorkant-dingetje nu wel een stuk minder mooi maar goed :')


    Little do you know

    Even een vraag: stel, je bent nog niet helemaal zeker over je titel, en je denkt dat die misschien gedurende het verhaal een keer zou kunnen veranderen, mag dat dan? Want ik kan me voorstellen dat dat wellicht verwarrend voor jullie is (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Mijn deelname:

    Donker Bloed


    They lied to me.
    And I will hunt them down.
    Kill them all, one by one.





    Emma werd in een tijd van oorlog gebruikt als proefkonijn voor een nieuw soort strijders. Haar emoties werden van haar afgenomen, behalve haat. Men zorgt ervoor dat ze sterker, sneller en beter is dan eender welke persoon.
    Maar als het na jaren misloopt - als Emma de touwtjes in eigen handen heef genomen omdat ze besefte dat de overheid haar gebruikte - neemt de overheid maatregelen. Ze wordt in een diepe slaap gebracht en wordt pas decennia ’s later weer wakker. Zinnend op wraak stapt ze een hele nieuwe wereld in.

    Genre: Sci-fy

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 19:05 ]


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    MijnDroom schreef:
    Mijn deelname:

    Donker Bloed


    They lied to me.
    And I will hunt them down.
    Kill them all, one by one.





    Emma werd in een tijd van oorlog gebruikt als proefkonijn voor een nieuw soort strijders. Haar emoties werden van haar afgenomen, behalve haat. Men zorgt ervoor dat ze sterker, sneller en beter is dan eender welke persoon.
    Maar als het na jaren misloopt - als Emma de touwtjes in eigen handen heef genomen omdat ze besefte dat de overheid haar gebruikte - neemt de overheid maatregelen. Ze wordt in een diepe slaap gebracht en wordt pas decennia ’s later weer wakker. Zinnend op wraak stapt ze een hele nieuwe wereld in.


    Wat een prachtige naam voor de hoofdpersoon. (cat)


    Some people are art and do art at the same time