• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Valkyries schreef:
    Ik lief de naam Allison - Ally onwijs :3
    Of Evelyn - Eve
    Of Larissa - Lara
    Misschien heb je er iets aan ^_^


    Wacht wat? Ik zat dit topic doelloos door te lezen (heb niets te doen) en zag dit voorbij komen. Inspiratie uit mijn verhaal voor de eerste naam? Doesn't matter, but just want to know.


    Ik heb een SUPER idee voor mijn verhaal, dat valt onder thriller, maar ik ben echt bang dat het uiteindelijk onder science fiction gaat vallen. Daarom even mt. Als ik hulp nodig heb horen jullie het.


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Idylle schreef:
    (...)

    Zelfdiscipline is idd belangrijk, maar als je het schrijven forceert werkt het ook niet. Dat is bij mij de meest voorkomende reden voor een writer's block...


    Klopt helemaal, en daarom heb ik mezelf dus ook niet aan die afspraak gehouden... oeps. xd
    Maar ik heb ook wel vaak dat ik wel inspiratie heb, maar gewoon te lui ben en ook andere dingen wil doen, en dan zet ik het schrijven vaak een plek lager op m'n lijstje van wat ik allemaal wil doen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    SapphireBlue schreef:
    (...)

    Wacht wat? Ik zat dit topic doelloos door te lezen (heb niets te doen) en zag dit voorbij komen. Inspiratie uit mijn verhaal voor de eerste naam? Doesn't matter, but just want to know.


    Ik heb een SUPER idee voor mijn verhaal, dat valt onder thriller, maar ik ben echt bang dat het uiteindelijk onder science fiction gaat vallen. Daarom even mt. Als ik hulp nodig heb horen jullie het.

    Nee, hoor. Het is gewoon zo'n typische naam die ik altijd al onwijs heb gevonden. Daarbij had ik die post al geschreven, nog voordat ik je storie zag ^_^
    Ik vind Allison gewoon zo'n standaard epic naam, net zoals bijvoorbeeld Michael. Dat zijn van die zalige namen, die eigenlijk erg tof zijn en bij zowat ieder personage/karakter passen XD
    Vandaar dat ik die ook had neergeschreven :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Parachutes schreef:
    (...)

    Klopt helemaal, en daarom heb ik mezelf dus ook niet aan die afspraak gehouden... oeps. xd
    Maar ik heb ook wel vaak dat ik wel inspiratie heb, maar gewoon te lui ben en ook andere dingen wil doen, en dan zet ik het schrijven vaak een plek lager op m'n lijstje van wat ik allemaal wil doen...


    Hmm, meestal als ik een vlaag van inspiratie heb schrijf ik het meteen op omdat ik het anders vrijwel onmiddellijk weer vergeet;
    ik heb dat vooral 's avonds als ik in mijn bed lig en net wil gaan slapen, dan schiet er mij iets te binnen maar ben ik te lui om het op te schrijven omdat ik wil slapen maar dan ben ik het de volgende morgen wel zo goed als helemaal vergeten.. ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Pfff.. Er zijn zoveel Sci-Fi verhalen waarin een virus voorkomt x] Maar ik heb teveel woorden geschreven om het aan te passen. Fail


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik wil zó graag schrijven... Maar dan wordt het álweer laat.. En ik wil morgen uitgerust zijn.. Dilemma D:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik kom hier eventjes spieken, aangezien ik al wel een idee heb, maar nog niet echt een verhaallijn.

    Maar goed, wat vinden jullie van dit idee?


    Het is het jaar 2891 en het criminaliteitsniveau loopt steeds hoger op, zelfs in de rustigste boerendorpjes. Een onderzoekslab moet daarom in geheime opdracht van de Amerikaanse regering een nieuw soort mens ontwikkelen, een soort “supermensen”. Die mensen zullen niet alleen sterker en intelligenter zijn, maar ook paranormale gaven bezitten, zoals mind control, telepathy, telekinesis, and teleportation. Ze blijven experimenteren en ze slagen er uiteindelijk in om een middel te maken. Als laatste testfase krijgen dode mensen, of eigenlijk mensen waarvan gedacht werd dat ze dood waren, het middel ingespoten. Het middel blijkt te werken en de “supermensen” worden op de straten van de meest gevaarlijke steden gezet. Ze zullen wonen en werken in deze steden, vermomd als doodnormale mensen en onder strenge controle van de overheid. Hun geheugen is door de overheid compleet gewist, ze weten niks meer over hun vorige leven. Tenminste, dat was de bedoeling, maar wat als de herinneringen terug beginnen te komen? Zullen ze het kunnen verbergen voor de overheid?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 21:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    Ik kom hier eventjes binnen spieken, aangezien ik al wel een idee heb, maar nog niet echt een verhaallijn.

    Maar goed, wat vinden jullie van dit idee?


    (...)


    Ik vind het erg interessant, nu al benieuwd naar hoe je het gaat uitwerken moest je besluiten om mee toe doen (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Vivant schreef:
    Pfff.. Er zijn zoveel Sci-Fi verhalen waarin een virus voorkomt x] Maar ik heb teveel woorden geschreven om het aan te passen. Fail


    Ja! dat viel mij ook al op....maar veranderen ga ik het sowieso niet -- heb eht al veel te veel uitgedacht om nog met iets nieuws te komen.


    The Definition of Insanity

    Net een stukje geschreven waarover ik behoorlijk tevreden ben. ^^ Ik zit nu op 3K, om precies te zijn 3536 woorden. Op hoeveel zitten jullie ondertussen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zit ook op 3000 en nog wat woorden. Ik kan nu niet kijken want ik zit op school.


    Take risks and conquer your fears.

    3.674

    4.134

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:52 ]


    Your make-up is terrible

    788 hehe..


    i put the fun in funeral

    Ik zit nu op 1165 woorden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    mihi, ik zit nog op de 753 woorden xd


    'The best way to predict the future is to create it'.