• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn hoofdstukken zijn in word 4000-6000, meestal 5000 woorden en op Q meestal tussen de 500 en 1000 woorden. Ik deel ze dus ook altijd op en tijdens het schrijven zet ik streepjes zodat het makkelijker is met op Q zetten.


    Take risks and conquer your fears.

    In welke vorm en tijd schrijven jullie? Just curious ^_^
    Momenteel heb ik m'n proloog in de hij/zij vorm - tegenwoordige tijd... Over de rest van het verhaal ben ik nog aan het twijfelen. Vooral omdat ik al uit m'n comfortzone ben door een mannelijk hoofdpersoon te nemen in plaats van een vrouwelijk :'D
    Normaal schrijf ik dus in de hij/zij vorm - verleden tijd, al wil ik dus ergens dit keer in de ik-vorm schrijven...

    Maar goed, gezien ik nog aan het twijfelen ben, ben ik gewoon heel nieuwsgierig naar jullie gekozen vorm en tijd ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Proloog is in hij-vorm in verleden tijd
    Het verhaal zelf wordt sowieso ik-persoon maar de tijd weet ik nog niet.


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Valkyries schreef:
    In welke vorm en tijd schrijven jullie? Just curious ^_^
    Momenteel heb ik m'n proloog in de hij/zij vorm - tegenwoordige tijd... Over de rest van het verhaal ben ik nog aan het twijfelen. Vooral omdat ik al uit m'n comfortzone ben door een mannelijk hoofdpersoon te nemen in plaats van een vrouwelijk :'D
    Normaal schrijf ik dus in de hij/zij vorm - verleden tijd, al wil ik dus ergens dit keer in de ik-vorm schrijven...

    Maar goed, gezien ik nog aan het twijfelen ben, ben ik gewoon heel nieuwsgierig naar jullie gekozen vorm en tijd ^_^


    Ik schrijf in de verleden tijd, en dit verhaal in de ikvorm. De vorm wisselt nog wel eens tussen ikvorm en hij/zij...ligt eraan wat bij het verhaal past.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik-vorm, tegenwoordige tijd. Dit gebruik ik álijd bij science fiction verhalen.


    Take risks and conquer your fears.

    Hij/zij, verleden tijd. Al twijfel ik om vanuit alwetend perspectief te schrijven, maar dat kan ik makkelijk nog aanpassen ^^.


    i put the fun in funeral

    Valkyries schreef:
    In welke vorm en tijd schrijven jullie? Just curious ^_^
    Momenteel heb ik m'n proloog in de hij/zij vorm - tegenwoordige tijd... Over de rest van het verhaal ben ik nog aan het twijfelen. Vooral omdat ik al uit m'n comfortzone ben door een mannelijk hoofdpersoon te nemen in plaats van een vrouwelijk :'D
    Normaal schrijf ik dus in de hij/zij vorm - verleden tijd, al wil ik dus ergens dit keer in de ik-vorm schrijven...

    Maar goed, gezien ik nog aan het twijfelen ben, ben ik gewoon heel nieuwsgierig naar jullie gekozen vorm en tijd ^_^


    Ik schrijf nu verleden tijd hij/zij vorm. Ook omdat ik het steeds een beetje vanuit perspectief wissel, dus de ene keer krijg je extra informatie van de vrouwelijke hoofdrolspeelster en de andere keer van de mannelijke.
    Normaal schrijf ik altijd in de ik vorm en dan tegenwoordige tijd, dus het is een hele uitdaging.


    Your make-up is terrible

    Bijna 3k. (cat)
    Ik vraag me enkel altijd af of ik de belangrijkste dingen niet te snel laat gebeuren, maar ik ben slecht in opvulling denk ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Bijna 3k. (cat)
    Ik vraag me enkel altijd af of ik de belangrijkste dingen niet te snel laat gebeuren, maar ik ben slecht in opvulling denk ik.


    Same >.<


    i put the fun in funeral

    Insurgent schreef:
    Ik-vorm, tegenwoordige tijd. Dit gebruik ik álijd bij science fiction verhalen.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    ik gebruik nu een hij/zij vorm omdat ik net een ik-verhaal heb afgewerkt en ik eens wou veranderen (:
    ik zit nu aan 1500 woorden maar ik wil nog niet inzenden; ik wil eerst nog wat meer inspiratie krijgen ^^


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Mijn hoofdstukken zijn op Q. altijd zo tussen de 1000 en 1500 woorden, maar in word drie of vier keer zo lang, ongeveer.
    En ik schrijf ik-perspectief, omdat ik dat het beste vind passen bij mijn verhaal. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    In plaats van een cover, eens wat anders geprobeerd ^^.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    In plaats van een cover, eens wat anders geprobeerd ^^.



    Die is echt awesome.


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    In plaats van een cover, eens wat anders geprobeerd ^^.


    gaaf!


    The Definition of Insanity