• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn verhaal doe ik ook in twee delen :] Ik heb gister wel opeens 2.000 woorden geschreven en zit nu bijna op 25K


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik heb in gedachten om er een trilogie van te maken, maar dat komt gewoon omdat ik de Schaduwbeeld-trilogie gewoon veel te epic vind klinken.
    Maar goed, eerst maar eens zorgen dat ik het eerste deel afgeschreven krijg :'D

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 15:12 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb in gedachten om er een trilogie van te maken, maar dat komt gewoon omdat ik de Schaduwbeeld-trilogie gewoon veel te epic vind klinken :'D
    Maar goed, eerst maar eens zorgen dat ik het eerste deel afgeschreven krijg :'D


    Ik wilde er ook een trilogie maken bij mij, maar ik kom door de studie (3 herkansingen volgende week) gewoon niet aan toe om te schrijven. Ik zit nu bijna op 7K...en ik wil schrijven ;-; maar studie gaat voor...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik zit nu op de 10.000 woorden en heb mijn writers-block net achter de rug. Er zullen er meerdere volgen. Gelukkig heb ik een hele goede vriendin die me helpt bij het uitdenken van de verhaallijn.
    Mijn toetsweek komt er aan en heb dan heel veel vrije uren los van het leren en het daadwerkelijk naar school gaan (:


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Sitara schreef:
    ik zit nu op de 10.000 woorden en heb mijn writers-block net achter de rug. Er zullen er meerdere volgen. Gelukkig heb ik een hele goede vriendin die me helpt bij het uitdenken van de verhaallijn.
    Mijn toetsweek komt er aan en heb dan heel veel vrije uren los van het leren en het daadwerkelijk naar school gaan (:


    Haha, heel veel mensen hebben toetsenweek binnenkort. Ik pas vlak voor de zomervakantie...

    In ieder geval heel veel succes! Goed dat je writer's block weer weg is, dat is echt het punt bij mij waarop ik de moed verlies...


    For those I love, I will sacrifice

    Idylle schreef:
    (...)

    Haha, heel veel mensen hebben toetsenweek binnenkort. Ik pas vlak voor de zomervakantie...

    In ieder geval heel veel succes! Goed dat je writer's block weer weg is, dat is echt het punt bij mij waarop ik de moed verlies...


    Ik heb er vier per jaar. Zucht...
    Ik wacht gewoon een tijdje en ik weet dat het weer weg gaat, maar inderdaad, de moed is even verdwenen. Jij ook heel veel succes!


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother