• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Valkyries schreef:
    Het heeft even geduurd, maar ik heb me eindelijk officieel ingeschreven met m'n verhaal :D

    Jouw verhaal lijkt me echt interessant, maar ik wacht tot er een hoofdstuk online staat.
    Zo, ik heb mijn samenvatting een klein beetje aangepast en ik vind hem nu zoveel beter. Wat een paar woorden erbij wel niet kunnen doen.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Jouw verhaal lijkt me echt interessant, maar ik wacht tot er een hoofdstuk online staat.
    Zo, ik heb mijn samenvatting een klein beetje aangepast en ik vind hem nu zoveel beter. Wat een paar woorden erbij wel niet kunnen doen.

    Nawww thnx :3
    En je moet maar even bezien, want uiteindelijk moet m'n schrijfstijl enzo je ook aanstaan off course ^_^
    Ik vind het in ieder geval al tof om te horen dat het je interessant lijkt :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ken je schrijfstijl en ik weet dat je heel goed schrijft, maar ik weet ook dat je hoofdstukken lang zijn en daar heb ik nog weleens moeite mee, haha.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik ken je schrijfstijl en ik weet dat je heel goed schrijft, maar ik weet ook dat je hoofdstukken lang zijn en daar heb ik nog weleens moeite mee, haha.

    Mihi thnx voor het enorme compliment :3
    En jah, de lengte van de hoofdstukken... ik heb zelf voorgenomen m'n hoofdstukken tussen de 500 - 750 woorden te houden, maar goed, het kan inderdaad zijn dat het soms tussen de 750 - 1,000 gaat zijn, mezelf kennende omdat ik moeite heb met opslitsen. Al vind ikzelf dat niet echt lang, maar dat is voor iedereen natuurlijk anders ^_^
    Zoals ik al zei, je moet zelf maar even bezien (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Mihi thnx voor het enorme compliment :3
    En jah, de lengte van de hoofdstukken... ik heb zelf voorgenomen m'n hoofdstukken tussen de 500 - 750 woorden te houden, maar goed, het kan inderdaad zijn dat het soms tussen de 750 - 1,000 gaat zijn, mezelf kennende omdat ik moeite heb met opslitsen. Al vind ikzelf dat niet echt lang, maar dat is voor iedereen natuurlijk anders ^_^
    Zoals ik al zei, je moet zelf maar even bezien (;

    Aah, dan komt het wel goed. Ik zal het inderdaad zelf moeten zien, in de tussentijd houd ik de story wel in mijn hoofd (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb zin om te schrijven.. Why Not? :'D


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Ik heb zin om te schrijven.. Why Not? :'D

    Gewoon schrijven dan!
    Als je trouwens nog iemand zoekt om je proloog na te kijken / goedkeuren, mag je het me altijd toesturen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wat is een beetje een richtlijn voor aantal woorden bij eerste hoofdstukje? ik heb er nu 2766. Anybody help me please? ^^"


    The Definition of Insanity

    Phyrishton schreef:
    Wat is een beetje een richtlijn voor aantal woorden bij eerste hoofdstukje? ik heb er nu 2766. Anybody help me please? ^^"

    Wow... Ik heb er 700... Maar bedoel je een hoofdstuk of een proloog?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)
    Wow... Ik heb er 700... Maar bedoel je een hoofdstuk of een proloog?


    de proloog heb ik al. dus het eerste hoofdstuk.


    The Definition of Insanity

    Phyrishton schreef:
    (...)

    de proloog heb ik al. dus het eerste hoofdstuk.


    Ik ben van plan ieder hoofdstuk tussen de 500 - 1000 woorden te schrijven, volgens mij is dat een beetje de standaard op Q :Y). Dat betekent natuurlijk niet dat je je moet laten tegenhouden om meer woorden te schrijven.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik ben van plan ieder hoofdstuk tussen de 500 - 1000 woorden te schrijven, volgens mij is dat een beetje de standaard op Q :Y). Dat betekent natuurlijk niet dat je je moet laten tegenhouden om meer woorden te schrijven.


    Ah, oké thanks! ^^


    The Definition of Insanity

    Oh, voor het eerste hoofdstuk kan je wel 500 tot 1500 woorden gebruiken hoor


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Phyrishton schreef:
    Wat is een beetje een richtlijn voor aantal woorden bij eerste hoofdstukje? ik heb er nu 2766. Anybody help me please? ^^"


    Ik deel mijn hoofdstukken op hierdoor.


    Your make-up is terrible

    Phyrishton schreef:
    Wat is een beetje een richtlijn voor aantal woorden bij eerste hoofdstukje? ik heb er nu 2766. Anybody help me please? ^^"


    Mijn eerste hoofdstuk (eerder lange proloog) telt ongeveer 2.450 woorden. Ik ben persoonlijk ook iemand die liever langere hoofdstukken typt, ongeveer van 1.500 tot 2.000


    Secrets protect us. Secrets make us safe.