• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar je hebt al best veel geschreven, toch?


    Jawel, ik ben ook niet bang dat ik het aantal woorden niet ga halen (dat makkelijk *kuch*). Meer dat ik het niet afgerond krijg, dus met een sluitend einde wat niet veel te snel komt.


    For those I love, I will sacrifice

    Pff.. Het is zó demotiverend wanneer je opeens vier abonnees 'verliest'. Dan ga je toch altijd twijfelen aan de kwaliteit :c


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    @Vivant: aan jouw kwaliteit ligt het niet. Misschien voor hen het gebrek aan 'kwantiteit'. Maar ik zal een trouwe abo blijven, hoor :P


    For those I love, I will sacrifice

    ik weet niet of je al namen hebt bedacht emrys, maar ik heb een paar goeie voor je:

    -mortem
    -catch
    -voldemort


    Wijsheid Zonder Grens Is Ieders Liefste Wens......

    Nog nooit voorgekomen, maar ik heb al een einde bedacht. Ik zit nu op 33.000 woorden en af en toe maak ik me wel zorgen dat ik de 50.000 niet haal. Maar uiteindelijk zal het wel lukken, denk ik. Ik ben al zover gekomen, haha.


    Your make-up is terrible

    Haha, ik heb ook al een einde in mijn hoofd, maar dat veranderd steeds een beetje naarmate ik verder schrijf. Ik weet van mezelf in ieder geval dat ik me er niet in vast moet bijten.


    For those I love, I will sacrifice

    Pfoe, deel 1 af. Nu deel 2 en deel 3 nog. Ik zit intussen op 37683 woorden XD . Wacht, wat? O, dat moet ik nog even vertellen aan Horizons. Uh-oh.
    Ondertussen maar een mini-dankwoord geschreven om even uit te drukken hoe blij ik ben met iedereen die het leest... ik werd er bijna bang van 1.016 woorden. En dan te bedenken dat het grote dankwoord zo ongeveer drie keer zo veel gaat worden...


    For those I love, I will sacrifice

    Proza schreef:
    Pfoe, deel 1 af. Nu deel 2 en deel 3 nog. Ik zit intussen op 37683 woorden XD . Wacht, wat? O, dat moet ik nog even vertellen aan Horizons. Uh-oh.
    Ondertussen maar een mini-dankwoord geschreven om even uit te drukken hoe blij ik ben met iedereen die het leest... ik werd er bijna bang van 1.016 woorden. En dan te bedenken dat het grote dankwoord zo ongeveer drie keer zo veel gaat worden...


    Ö
    Ik heb pas 1500 woorden...


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb er meer dan 4500 in mijn bestand, maar dat staat nog niet allemaal op Q, haha.


    Your make-up is terrible

    Meer dan 45000 bedoel je, zeker. The Mule gaat ook best snel, toch? XD


    For those I love, I will sacrifice

    Ohja, shit haha.
    Ja, best wel. 8D Maar daar heb ik er 30.000 of zoiets.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij studeer jij intussen, ik zit nog maar in 4VWO... Daar gaat een stuk minder tijd in zitten XD, bovendien woon ik op 5 minuten afstand dus ik ben ook geen half uur tot een uur kwijt aan reistijd. Conclusie: ik heb gewoon meer tijd om te schrijven/activeren.


    For those I love, I will sacrifice

    Ik zit nu op 10.000 woorden, wat ik nog best wel knap vind van mezelf.
    Ik was bijvoorbeeld half vijf uit en ben nu pas thuis :(


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    D'aww, ik ben woensdag altijd om half vijf uit, verschrikkelijk is dat, vooral omdat ik nog een krantenwijk moet lopen van twee uur.


    For those I love, I will sacrifice

    Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik ben echt blij met mijn eerste Abo!!!!!
    ik had altijd gedacht dat niemand mijn story's las omdat ze zo saai waren.
    en nu mijn Eerste Abo Yes!!!


    Wijsheid Zonder Grens Is Ieders Liefste Wens......