• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd! (Geloof me, het komt vanzelf als je goed schrijft. Alleen zijn mensen minder happig op OP-verhalen.)


    For those I love, I will sacrifice

    Ja dat merk ik.. ik wordt ondertussen alleen een beetje gek van al die 1D verhalen


    Wijsheid Zonder Grens Is Ieders Liefste Wens......

    als ik mijn story in een jaar kan schrijven, dan ga ik gillen.
    zit nu op de 2484 woorden helaas nog geen badge waard


    Wijsheid Zonder Grens Is Ieders Liefste Wens......

    Ik zit nu op 49.000 en een beetje in word.
    Maarreh, Verum, wil je voordat dingen hier posten in plaats van dat andere? Daarvoor is dit topic opgericht.


    Your make-up is terrible

    oeps.. het spijt me ik haal deze en die ander topic een beetje in de war.
    vannaf nu zal ik proberen hier alles te plaatsen en niet in het andere topic.
    fijn dat je me even herinnerd Bumble !!


    Wijsheid Zonder Grens Is Ieders Liefste Wens......

    Pfuuuuu. Ik heb nu net het belangrijkste eerste omslagpunt van mijn verhaal geschreven, maar ik ben er zo onzeker over. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Pfuuuuu. Ik heb nu net het belangrijkste eerste omslagpunt van mijn verhaal geschreven, maar ik ben er zo onzeker over. D:


    Ik heb daar ook last haha. Moeilijk is dat hè! Ik ben nog niet extreem ver maar ik moet uitkijken met wat ik opschrijf want anders klopt er helemaal niets meer van. (:


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Sitara schreef:
    (...)

    Ik heb daar ook last haha. Moeilijk is dat hè! Ik ben nog niet extreem ver maar ik moet uitkijken met wat ik opschrijf want anders klopt er helemaal niets meer van. (:


    Dat ook ja. Maar ik heb gewoon die scène die ik net heb geschreven al in mijn hoofd vanaf wanneer ik begon met schrijven aan dit verhaal. En daarom wil ik het per se perfect op papier hebben. En nu twijfel ik ook nog over bepaalde details in mijn plot. Ik ben bang dat sommige mensen zich erdoor gaan af laten schrikken en alles. Daarom heb ik de neiging het niet te doen, maar het was wel mijn originele idee, en dat zou betekenen dat het behoorlijk drastisch gaat veranderen en ik weet niet of ik dat wel wil.
    God, ik ben lekker vaag nu, maar ik wil die details ook niet verklappen, haha. :'D
    In ieder geval slaat de onzekerheid even toe, en dat is altijd heel erg vervelend. (cat) Damn insecurity.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Pfuuuuu. Ik heb nu net het belangrijkste eerste omslagpunt van mijn verhaal geschreven, maar ik ben er zo onzeker over. D:

    Ik vind alles wat je net online gezet hebt, geweldig. :3

    In mijn document heb ik eindelijk de 50.000 bereikt!


    Your make-up is terrible

    Bumble schreef:
    (...)
    Ik vind alles wat je net online gezet hebt, geweldig. :3

    In mijn document heb ik eindelijk de 50.000 bereikt!


    Naahw, dankjewel. <3
    & gefeliciteerd! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Volgens mij schrijf je beter dan ik, Parachutes. En je moet doen met je verhaal wat jij wilt. Je schrijft in eerste instantie voor jezelf. Dan pas voor de mensen die het lezen.
    Je hoeft het niet meteen perfect te hebben, slaap er nog een nachtje over en kijk er dan nog eens naar. Dan kan je de verkeerde woorden eruit halen en ziet het er al beter uit.


    For those I love, I will sacrifice

    Proza schreef:
    Volgens mij schrijf je beter dan ik, Parachutes. En je moet doen met je verhaal wat jij wilt. Je schrijft in eerste instantie voor jezelf. Dan pas voor de mensen die het lezen.
    Je hoeft het niet meteen perfect te hebben, slaap er nog een nachtje over en kijk er dan nog eens naar. Dan kan je de verkeerde woorden eruit halen en ziet het er al beter uit.


    Nee, nee, nee, dat is niet waar. :') Ik ben stiekem echt jaloers op hoe jij schrijft. :3 Ik vind dat het verhaal bij jou gewoon zo goed in elkaar zit, qua hoe het in elkaar overloopt enzo. Bij mij mist er vaak heel erg structuur. Ik ben vaak wel tevreden met de aparte stukjes, maar ik heb er moeite mee om het goed in één geheel te passen.
    En je hebt in dat tweede wel heel erg gelijk. Ik zeg zelf ook altijd tegen anderen dat je altijd voor jezelf moet schrijven, maar toch vind ik het altijd zelf nog best moeilijk om me écht niks van anderen aan te trekken, ook al wil ik dat wel. Maar dat is ook gewoon echt een karaktereigenschap van mij, dat zit niet alleen in mijn schrijven.
    Ik ga je advies opvolgen, bedankt. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Haha, jullie schrijven beiden geweldig :'D Het soort van motorische moment is altijd het lastigste. Het is inderdaad handig om gewoon het concept te typen, even te laten liggen en er dan met een frisse blik naar te kijken :]

    Ugh, ben nu bij een heel heftig hoofdstuk. Het eerste stukje waaruit blijkt wat de hoofdpersoon gedaan heeft, maar op zo'n manier dat het heel lastig is om de gedachten heel precies en duidelijk op papier te zetten. Heb maar filmmuziek opgezet, dat werkt altijd :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    @Vivant, ik ben echt heel erg nieuwsgierig!
    Ik begin het nu echt leuk te vinden om aan Tormentor te schrijven. Het vlot heel erg en de eerste twisten verschijnen al, samen met de eerste onthullingen. Ik vind stiekem de bijpersonages veel interessanter dan mijn hoofdpersonage.


    Take risks and conquer your fears.

    ik zit compleet vast. ik heb al ruim drie weken nergens aan kunnen schrijven....steeds als ik dan het document open dan komt er niks. heeft iemand misschien nog een idee dat me verder kan helpen? :[


    The Definition of Insanity