• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capaldi schreef:
    (...)


    Wat is er?


    Dankjewel haha ^^
    Ik wil zo graag schrijven, maar ik ben er echt heel erg onzeker over. Vooral als ik al jullue stories lees D: ik bem bang dat mijn story echt heel erg slecht gaat worden :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    Dankjewel haha ^^
    Ik wil zo graag schrijven, maar ik ben er echt heel erg onzeker over. Vooral als ik al jullue stories lees D: ik bem bang dat mijn story echt heel erg slecht gaat worden :c


    Je moet het voor je eigen plezier doen. Toen ik zo oud was als jou schreef ik veel slechter, maar nu ben ik een stuk beter geworden. Hiermee doe je zoveel ervaring op, hoe langer je eraan gaat schrijven, hoe beter het zal worden. En als je hem afschrijft heb je dat mooi wel gedaan. (zo slecht vind ik het trouwens niet eens)


    Your make-up is terrible

    Combattant schreef:
    (...)

    Dankjewel haha ^^
    Ik wil zo graag schrijven, maar ik ben er echt heel erg onzeker over. Vooral als ik al jullue stories lees D: ik bem bang dat mijn story echt heel erg slecht gaat worden :c

    Maar meid toch, niet onzeker zijn (K)
    Nu moet ik zeggen, ik voel me ook lichtelijk gedemotiveerd doordat er inmiddels zoveel verhalen meedoen, waarbij er echt gigantisch goede concepten tussen zitten, en dat ik echt het gevoel krijg dat mijn concept gewoon flut is.
    Ik zit al sinds gisteren op m'n flaptekst te ploeteren. Ik heb een samenvatting, maar nu moet ik er nog iets interessant van maken en met momenten heb ik zoiets van waarom zou ik die moeite doen? Het gaat toch niet zo goed worden als dat van anderen.
    En dan bedenk ik me, ik doe het niet voor anderen, maar voor mezelf. Ik wil aan dat verhaal schrijven, of het nu goed is of niet.
    Voor mij werkt het nog best wel om van die onzekerheid af te komen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dankjulliewel :]
    En inderdaad, ik word nog wel beter en ik doe het niet voor andere. Dit had ik even nodig :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Dankjulliewel :]
    En inderdaad, ik word nog wel beter en ik doe het niet voor andere. Dit had ik even nodig :]

    Als je het even niet ziet zitten, gewoon melden, want dan kunnen we je er boven op helpen (;
    Daar zijn we immers voor.
    Daarbij, ik had even bij je storie gekeken, en je hebt toch al 13 abo's (; Dat is ontzettend goed voor te beginnen. Het betekent dat je concept en flaptekst interessant genoeg is dat mensen al een abo nemen, zonder dat je een hoofdstuk heb geplaatst. Denk daar maar aan als je je wat onzeker voel (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Als je het even niet ziet zitten, gewoon melden, want dan kunnen we je er boven op helpen (;
    Daar zijn we immers voor.
    Daarbij, ik had even bij je storie gekeken, en je hebt toch al 13 abo's (; Dat is ontzettend goed voor te beginnen. Het betekent dat je concept en flaptekst interessant genoeg is dat mensen al een abo nemen, zonder dat je een hoofdstuk heb geplaatst. Denk daar maar aan als je je wat onzeker voel (;


    Ik heb er maar 3, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb er maar 3, haha.

    Het is een begin, en er zullen echt nog wel bij komen ^_^
    Ik moet nog maar afwachten of ik abo's ga krijgen :'D

    Ik heb op nog geen enkele SOTY deelname een abo genomen :'D Eerst mijn eigen concept verder uitwerken en dan ga ik op m'n gemak kijken welke verhalen m'n aandacht trekken en vasthouden ^_^

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 13:45 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb tot nu toe op een paar van degenen die mij het meeste aanspreken een abo genomen. Waarschijnlijk komen er later nog wel meer bij.
    En ik heb nu twee abo's en dat vind ik eigenlijk heel wat voor een verhaal met alleen een proloog en een hele slechte flaptekst.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb 22 abo's, maar ik heb dan ook best flink zitten promoten. Alleen blijft het me verbazen, want mijn samenvatting is alles behalve interessant.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 14:09 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Hoe komen jullie aan zoveel abo's? O____o
    Ik heb er zeg maar één, haha.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Insurgent schreef:
    Ik heb 22 abo's, maar ik heb dan ook best flink zitten promoten. Alleen blijft het me verbazen, want mijn samenvatting is alles behalve interessant.

    Dat doe je goed dan. Ik heb dit weekend niet zo heel veel tijd om te schrijven dus zodra ik daar weer tijd voor heb en exemplaar hoofdstukken op voorraad ga ik ook echt promoten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Promoten doet het altijd goed, natuurlijk ^_^
    En als je zelf ook al wat naamsbekendheid heb, dat je andere verhalen ook door redelijk wat mensen gelezen wordt, zijn ze al sneller geneigd om op een nieuw verhaal van je ook een abo te nemen.
    Ik ga deze week m'n verhaal wel online zetten om in te schrijven, maar de hoofdstukken zullen pas tegen februari gaan volgen, aangezien ik toch eerst wat vooruit wil schrijven ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb veel vaste abo's. Ik denk dat dat het voornamelijk doet.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga het sowieso ook wel wat meer promoten als ik straks thuis ben. Ik ben nu op vakantie en kan vanaf hier ook geen credits kopen voor de spotlight e.d. Ach ja, ik zie wel. Uiteindelijk gaat het mij niet zozeer om de abo's, al geeft het wel motivatie natuurlijk. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn flaptekst is bijna af na twee dagen hard ploeteren erop! Nog een laatste alinea en dan nog een beetje met de opmaak prullen en dan kan ik me officieel inschrijven *O*


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”