• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hebben jullie tips tegen hoofdpijn? Ik wil aan schrijven maar mijn hoofd wil niet mee werken D:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    iemand een idee hoe ik mijn story bekender kan maken maar zonder het in de spotlight te zetten???


    The Definition of Insanity

    Combattant schreef:
    Hebben jullie tips tegen hoofdpijn? Ik wil aan schrijven maar mijn hoofd wil niet mee werken D:


    Leker veel thee drinken helpt toch wel altijd bij mij. (: Of anders gewoon een paracetamol nemen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Phyrishton schreef:
    iemand een idee hoe ik mijn story bekender kan maken maar zonder het in de spotlight te zetten???


    Je kan hem in het forum bij 'stories promoten' zetten als je dat nog niet hebt gedaan.. Voor de rest weet ik het zelf ook niet goed.. (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Parachutes schreef:
    (...)

    Leker veel thee drinken helpt toch wel altijd bij mij. (: Of anders gewoon een paracetamol nemen?

    Dankjewel ^.^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    MarshmallowS schreef:
    (...)

    Je kan hem in het forum bij 'stories promoten' zetten als je dat nog niet hebt gedaan.. Voor de rest weet ik het zelf ook niet goed.. (:


    oh bedankt voor de tip! heb direct een topic gemaakt!


    The Definition of Insanity

    Phyrishton schreef:
    iemand een idee hoe ik mijn story bekender kan maken maar zonder het in de spotlight te zetten???

    Schrijf je momenteel al een tijdje aan een ander verhaal? Ik promoot altijd in mijn eigen stories en dat werkt altijd heel goed.


    Take risks and conquer your fears.

    Héhé, ik kan eindelijk weer schrijven (krul)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Woohoo ik heb mijn story in de spotlight gezet en binnen drie minuten ben ik van 3 naar zes abo's gegaan. Dit gaat lekker!
    Hoeveel abo's hebben jullie al?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Woohoo ik heb mijn story in de spotlight gezet en binnen drie minuten ben ik van 3 naar zes abo's gegaan. Dit gaat lekker!
    Hoeveel abo's hebben jullie al?


    Ik heb er 5, daar ben ik al heel blij mee, omdat ik hem sowieso nooit promoot en nog nooit meer dan 3 abo's heb gehad :P .


    For those I love, I will sacrifice

    Capaldi schreef:
    Woohoo ik heb mijn story in de spotlight gezet en binnen drie minuten ben ik van 3 naar zes abo's gegaan. Dit gaat lekker!
    Hoeveel abo's hebben jullie al?


    Vijf op dit moment, en ik ben er heel blij mee. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aaaah, ik wil wel schrijven, maar anime's leiden mij af, want ik wil ook anime kijken. D:
    Ik denk dat ik maar met mezelf afspreek dat ik nog anime mag kijken tot het avondeten en na het avondeten moet gaan schrijven. Dat werkt altijd wel. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Capaldi schreef:
    Woohoo ik heb mijn story in de spotlight gezet en binnen drie minuten ben ik van 3 naar zes abo's gegaan. Dit gaat lekker!
    Hoeveel abo's hebben jullie al?

    31. Het is vandaag heel erg opgelopen.


    Take risks and conquer your fears.

    Capaldi schreef:
    Woohoo ik heb mijn story in de spotlight gezet en binnen drie minuten ben ik van 3 naar zes abo's gegaan. Dit gaat lekker!
    Hoeveel abo's hebben jullie al?


    21, yaay! :'D Maar ik heb geen zin om het in de spotlight te zetten, dus ik wacht gewoon af x]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Parachutes schreef:
    Aaaah, ik wil wel schrijven, maar anime's leiden mij af, want ik wil ook anime kijken. D:
    Ik denk dat ik maar met mezelf afspreek dat ik nog anime mag kijken tot het avondeten en na het avondeten moet gaan schrijven. Dat werkt altijd wel. (':


    Zelfdiscipline is idd belangrijk, maar als je het schrijven forceert werkt het ook niet. Dat is bij mij de meest voorkomende reden voor een writer's block...


    For those I love, I will sacrifice