• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KilliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    Meisje Liam. Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    Meisje Harry. Tauriel Wendy Smith: KilliOfDurin
    Meisje Zayn. Nicoletta Hope Martin: Kayal
    Meisje Niall. Anna Jane "AJ" Valentine: Whisperings
    Meisje Louis. Lily McAllister CrazyGirlxx

    Extra rollen:
    Liams' zusje. Samantha Brooke Payne JustLovegood

    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.


    Begin:
    Het is Maandag ochtend, en bijna iedereen gaat met tegenzin naar school toe, nou ja, behalve de jongens dan, want die zijn vrolijk plannetjes aan het bedenken om het groepje meisjes hun het leven zuur te maken. De meisjes vertrekken met tegenzin naar school, bang wat er vandaag weer voor rot opmerking tegen hun gemaakt gaat worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 11:30 ]


    How far is far

    [Ik wacht op Louis]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Ik op Zayn en Nicoletta]

    [Ik op Nica]


    Bowties were never Cooler

    [Ik op Mackenzie xd]


    How far is far

    [Misschien moeten we het gewoon aan ze vragen of ze willen reageren in hun gastenboek]


    How far is far

    [Wel grappig, bijna iedereen moet wachten xD]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [als dit topic maar niet doodloopt want het is juist superleuk xd]

    Knetterdisco schreef:
    [als dit topic maar niet doodloopt want het is juist superleuk xd]



    [Daar heb je gelijk in :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Tauriel Wendy Smith
    Ik glimlachte bij zijn antwoord. Ik had het niet echt achter hem gezicht, maar ik vond het wel fijn dat hij opgewekter was. Ook was het goed om te horen dat hij niet aan het plannen was iets van agent of uitsmijter te worden, want dan zou ik echt de straat niet meer op gaan. Ik dronk met mijn benen over elkaar rustig mijn thee, terwijl ik wat rillerig werd van zijn gestaar. er was ook weinig anders om naar te kijken, maar van mij mocht hij iets vaker zijn blik in elk geval verzetten. Ik sloeg mijn ogen neer bij zijn vraag en mijn wangen werden rood. Waarom gingen nouweer vragen over mijn liefdesleven? Dat had ik nou eenmaal eigenlijk niet. Wel inderdaad een geheime liefde en wat crushes, maar meer eigenlijk ook niet. "Ja, maar daar ga ik je dan ook niets over vertellen, behalve dat het twee keer nog op een jongen was en drie keer op een meisje, maar de ene vertrok naar het buitenland en de ander had al een vriendin. De meisjes kan ik zoizo niet mee thuis komen, dus ik wachtte altijd maar tot ze dan weer over gingen." Ik zuchtte even en keek naar hem. Ik accepteerde nu wel dat ik voor altijd alleen zou blijven en waarschijnlijk eindigde in een huis vol katten. "En jij? Heb jij geheime crushes gehad? en nee, ik wil niets horen over one-night-stands als je die hebt gehad. Echt crushes die langer dan een week aanhielden." Hij stond nou eenmaal bekend als een jongen die met elk sletterig gekleed meisje het bed in dook, dus ik nam maar voorzorgsmaatregelen. Ik hoefde echt niet over al zijn avontuurtjes te horen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ze dronk rustig verder aan haar thee, merkend dat ik haar aanstaarde, vlug mompelde ik een verontschuldiging en keek weg, maar wel op tijd om haar nog te zien blozen om mijn vraag. Ik pruilde even teleurgesteld toen ze me verder niets wou vertellen, maar ze had tenminste wat verteld en daar moest ik dan maar genoegen mee nemen. Ik trok een wenkbrauw op bij de opmerking die volgde na haar vraag. 'Ha ha, erg grappig,' begon ik sarcastisch. 'Toevallig heb ik maar een keer in mijn leven een one-night-stand gehad, want de avond ervoor had ik iets teveel op, jammer he?' Ik zuchtte even. 'Maar om je vraag te beantwoorden: drie, niet meer en niet minder. En als je nieuwsgierig was, nee, op dit moment niet.' Ik was niet zo iemand die gelijk voor iemand viel de eerste keer dat ik hem of haar zag, met de tijd kropen ze gewoon onder mijn huid en kwam ik er niet meer vanaf. Juist omdat het zoveel tijd kostte voor ik iemand leuk vond, duurde het vijf keer zo lang tot ik over ze heen was. 'Als je me vervelend vind worden mag je het gewoon zeggen hoor,' zei ik terwijl ik opstond om een nieuwe kop thee te halen. Voorzichtig pakte ik het kopje weer op en wou richting de keuken lopen mar draaide me toch nog een keer om. 'Wil jij misschien nog?'


    Because I love him, do I need another reason?

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Niall begon wat zwaarder te trappen, waarbij hij volgens mij wel een beetje overdreef, want veel woog ik niet. Maar toen rekende ik mijn fiets erbij en dan had je toch wel wat meer gewicht. Even keek de jongen achterom. 'Ik heb vanmiddag het laatste uur pas drama, en ja we hebben het samen.' zei Niall. Oh ja, dat was waar ook, ik had hem nog over drama gevraagd. Klopt, ik herinnerde me weer dat ik inderdaad aan het eind van de dag drama had, net zoals Niall. Nou maar hopen dat hij me niet, zoals de meeste keren, vreselijk voorschut zou gaan zetten, want op een dag zou ik hem terug pakken. Soort van.

    Op het moment dat de McDonalds goed in zicht kwam, remde Niall en liet ik zijn bagagedrager los, die ik de hele rit vast had gehouden. De blonde Ier keek me grijnzend aan, waardoor een van mijn wenkbrauwen omhoog schoot. Ik kon er niet tegen als mensen zo geheimzinnig keken. 'Zullen we door de McDrive? Dat heb ik nou altijd al willen doen op de fiets.' Meteen schoten er verschillende beelden door mijn hoofd. Niall en ik op de fiets, als MI6-agenten. Rijdend door de stad, de burgers uit onze omgeving beschermen tegen de misdaad. Met een James Bond-muziekje. 'We kunnen ook gewoon naar binnen, als je dat liever wilt.' vervolgde Niall, maar ik schudde mijn hoofd. 'Nee!' riep ik vrolijk. 'Kom op, we gaan door de rijen scheuren! Ik zie die blik van de automobilisten al.' Ik schoot spontaan in de lach.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Ik reageer als ik klaar ben met mijn verslag.]


    El Diablo.

    /ik zit weer op m'n mobiel, ma ga nu heel veel moeite doen om toch nog een stukje te plaatsen/

    Knetterdisco schreef:
    /ik zit weer op m'n mobiel, ma ga nu heel veel moeite doen om toch nog een stukje te plaatsen/


    [WHOOP!!! GO KELLY!]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Nicoletta Hope Martin

    "Als ze geen problemen geeft en ze is jou verantwoordelijkheid..." zegt Zayn. "Harley zit altijd voorin, dus jullie mogen met z'n drieen achterin." vervolgt hij en ik zucht even. Geweldig.. Ik ga echt niet naast Gaylinson zitten hoor, dag.. Hij liet mijn arm los en ik rol mijn ogen. Louis stapte in en trok Lily achter zich aan, waarna hij mij een vuile blik gaf. Ik geef hem simpelweg een vuile blik terug en stap met een diepe zucht in. Ik kon wel gaan sprinten, maar dan had Zayn me toch al binnen tien seconden te pakken...
    Ik plof naast Lily neer en kijk uit het raam terwijl ik weer een sigaret opsteek. Het was momenteel het enige wat me nog een beetje in leven hield in deze hel, dus ja.. Mijn blik glijdt even naar mijn nagels en ik tik ze al snel zuchtend op mijn been. Ik negeer gewoon iedereen hier, ik mag ze toch niet. Nou ja, ik mag Lily. Maar zij is ook weer lekker stil. Daar heb ik lekker veel aan. Ik blaas de rook uit en zucht weer diep. Wanneer gingen we nou eindelijk? Des te sneller was ik er vanaf...

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 22:01 ]


    El Diablo.