• Lang geleden in een land hier ver vandaan... Zo beginnen al die "Sprookjes".
    Er is er een school die in The Mystery mountains ligt. De leerlingen van deze school zijn alles behalve standaard, het is namelijk een school voor: heksen, drakenrijders, hybriden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen en tovenaars. Als de mytsische wezens komen samen op deze school Ad infinitum. Omdat The Mystery mountains een angstaanjagende plek is voor buitenstaanders zullen deze hier ook niet komen.


    1e jaars:
    Meggie Evana Twaine ~ Navargus
    Myloo Polup ~ LyraPhoenix
    -
    -
    2e jaars:
    gereserveerd voor LondenLove
    Allyne Trish Carter ~Irrevocable
    -
    -
    3e jaars: (VOL)
    Brianna Hedwig Morgans ~ xMeCrazyMofo
    Brooklin Avery Knights ~ LondenLove
    April Jazzlynn Adams ~ AmazaynLOVE
    Annabeth Fleuriande Rae ~ Weak
    4e jaars:
    Samuel Oliver Skyes ~ Raccoon
    Elia "Eli" Conor Rapattoni ~ Irrevocable
    -
    -
    5e jaars:
    gereserveerd voor Casiramos
    Katherine "Kath" Roselia Romano ~ Casiramos
    Moira Olivia Moore ~ Wunjo
    Rosa Delany ~ DoctorDonna
    6e jaars: (VOL)
    Aurorae Rosalie Rae Weak
    Rosary 'Rose' Elizabeth North ~ Aquari
    Maxwell Thomas Goldberg ~ Raccoon
    Luke Adam Chamberlain ~ Wunjo
    7e jaars:
    Tyler Elijah Romano ~ Casiramos
    Eos Jinx Frequentatore ~Maximesa
    Shadow Raeper ~ Paddo
    Kendall Francis Jackson ~ Kendizzzzle
    -

    Leraren:
    Schoolhoofd: Mr. Oldman
    Conciërge
    Kok/in:
    Leraren:
    Draken rijden en beheersen: Neth Salvano ~ LyraPhoenix


    Lessen:
    Basisvakken:
    Krachten beheersen
    Monster kennis
    Vecht en verdediging trainingen

    Keuze/vaste vakken:
    Magie ~Vast voor heksen en tovenaars voor de rest keuze~
    Draken beheersen en berijden ~Alleen voor de Drakenrijders~
    Bomen en natuur creëeren en beheersen ~Vast voor Boomnymfen voor de rest keuze ~
    Bloed sturen ~Alleen voor Vampieren~
    Transformatie ~Alleen voor Weerwolven~
    Water sturen ~Vast voor Waternymfen voor de rest keuze~
    Strategie ~Keuzevak~
    Beeldende kunst ~Keuzevak~
    Muziek ~Keuzevak~
    Handvaardigheid ~Keuzevak~


    Kleuren

    heksen : Rood
    drakenrijders : Blauw
    hybriden : Groen
    vampieren : Geel
    weerwolven : Grijs
    nymfen : Paars
    elfen : Roze
    tovenaars : Oranje


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk: [Liefst foto]
    Karakter:
    Herkomst:
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Extra:


    Regels:
    *Minstens 5 zinnen
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan
    *Jongens en meisjes gelijk houden
    *Naamsverandering doorgeven
    *Niet de personages van andere bespelen
    *Alleen Fleuri en Windlesss mogen nieuwe topic's openen
    *OOC tussen [] {} ~~ - -
    *Geen Mary / Gary Sue
    *16+ mag maar houd het netjes

    Praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    Ab imo pectore

    Wunjo schreef:
    (...)

    Luke Adam Chamberlain // 6e jaars tovernaar
    'Yes... Veel weerwolven zeg.' merkt Kath op. Ik zucht. 'Geen tovernaars dit jaar, volgens mij.' Ik bekijk de groep leerlingen goed. Er zit tot nu toe niemand bij met een staf.
    'Met wie zit jij eigenlijk op de kamer?' vraagt Kath dan nieuwsgierig. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee.' Nadat ik dat heb gezegd komt het schoolhoofd eraan om vervolgens een briefje op de muur te plakken. Ik loop er naar toe en lees wat er op staat.
    'Oh, we mogen dit jaar zelf kiezen.' grijns ik tegen Kath. 'Ik heb alleen geen idee wie ik moet kiezen.' Ik heb hier niet echt vrienden, en er zitten geen andere tovernaars op school.
    'Wie ga jij kiezen?' vraag ik Kath nieuwsgierig.


    @Luke en Kath.

    Rosa Delaney

    Aurorae loopt haastig de trappen op naar het prikbord. Ik kan het wel begrijpen, iedereen is benieuwd wie er bij wie op de kamer ligt. Ik sjok de trap op als ik plotseling Luke en Kath bij elkaar zie staan. 'Oh mijn God!' roep ik blij uit. 'Luke?' Ik loop haastig op hen toe en geef Luke als eerste een knuffel. 'Kath?' vraag ik dan theatraal en geef haar ook een knuffel. Kath zat in mijn jaar, dus vanzelfsprekend dat ik haar kende, maar ik had wel vaker les met Luke omdat hij een tovenaar was en eigenlijk hetzelfde dus was als mij. 'Guys, ik heb jullie echt gemist.' Mijn blik glijdt gauw over het prikbord. We mogen zelf onze kamers kiezen. 'Kath, zullen zij samen gaan?' floep ik eruit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Shadow Raeper ~ 7de Jaars Drakenrijder

    Langzaam maar zeker deed ik mijn ogen weer open,
    Het was drukker geworden merkte ik op,
    Als ik langzaam mijzelf omhoog heis kijk ik even om mij heen.
    Zou de kamerindeling er al hangen? Misschien wel...
    Ik pak mijn tas op waarna ik hem over mijn schouder gooi en naar het prikbord loop,
    Langzaam laat ik mijn ogen over het bord glijden waarna ik opmerk dat wij zelf kamers mochten kiezen...
    Fijn... Heb ik dat ook weer....
    Een echte prater was ik nooit, en vrienden maken was ik nooit goed in geweest...
    Dus een kamergenoot vinden... Dat zal dus ook niet gaan...
    Ik loop weer naar een muur waarna ik mijzelf er tegen aan laat glijden en op de grond val,
    Langzaam maar zeker zakken mijn ogen weer dicht waarna ik weer rustig alleen op de geluiden let,
    Het maakte niet zoveel uit als er mensen voorbij liepen of niet, ik trok mijn benen dan wel even in,
    Maar het nut van even toch dat rustige moment pakken was belangrijk voor mij,
    De slaap was mij altijd nooit genoeg geweest, en dat zal waarschijnlijk zo blijven...
    Het hele jaar weer 10nen proberen te scoren... Dat was altijd mijn doel geweest...
    Tot nu toe was dat ook wel gelukt... Maar dit was het 7de jaar... Misschien dat ik nu nog harder moest werken!

    Meggie Evana Twaine ~ Heks 1e jaars

    Toen ik de hal binnenliep, was het al aardig druk. Eigenlijk zou het me niet meer moeten verbazen hoe groot de hal was, maar toch verbaasde het me wel. Hij was reusachtig. En zelfs de trappen, waarvan ik alleen het bovenste deel kon zien), waren heel mooi versierd. 'Welkom Meggie op Ad infinitum, ik hoop dat je een goed jaar krijgt en hoop ook dat er genoeg heksen zijn die je kan helpen, en als je vragen hebt, kom je gewoon naar me toe,' zei Neth en ik knikte terwijl Neth wat verder de ruimte in liep en werd begroet door wat oudere leerlingen. Natuurlijk, iedereen kende elkaar al. 'De 1e jaars kamers zijn boven, als je bij dat prikbord kijkt bij wie je zit, dan kan je je spullen naar je kamer brengen, ik moet helaas mijn lessen gaan voorbereiden, maar kom gerust naar me toe als je vragen hebt,' zei Neth, terwijl hij naar het prikbord wees waar een hele groep leerlingen omheen stond. Ik mompelde een bedankje en Neth liep weg, de mensenmassa in. Ik liep langzaam naar het prikbord toe, en telkens als er een opening vrijkwam glipte ik ertussendoor. Uiteindelijk stond ik een beetje vooraan en kon ik zien wat er op het prikbord stond. Ik zag iedereen om me heen elkaar enthousiast reageren op het bericht, maar bij mij zakte de moed me alleen maar in mijn schoenen. Fijn, een kamergenoot kiezen. Punt 1; ik kende niemand. Punt 2; niemand kende mij en punt 3; wie wilde er nou bij mij op de kamer? Dit zou nog wel eens een probleem kunnen worden.
    Ik begon maar wat doelloos rond te lopen door de hal, terwijl ik piekerde over wat ik nu zou moeten doen. Opeens struikelde ik over iets en viel op de grond. Mijn armen konden nog net de klap opvangen. De tranen sprongen in mijn ogen, maar ik verdrong ze snel. Ik draaide me om om te kijken waar ik over was gestruikeld. Toen ik me helemaal had omgedraaid stond ik oog in oog met een donkerblonde, oudere jongen. Shit, was ik over hem gestruikeld? Hij werd vast boos op me. Wat was ik toch ook een sukkel...

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 21:02 ]


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Shadow Raeper ~ 7de jaars Drakenrijder

    Als ik door iets verstoord word open ik rustig mijn ogen,
    Ik kijk in de ogen van een meisje wat een beetje aarzelend, met angst in dr ogen, naar mij keek,
    Glimlachend kijk ik dr even aan,
    'Tjah... dat krijg ik ervan als ik in de hal een dutje probeer te doen'
    Ik kijk dr even aan en merk dan dat ze nieuw is, waarschijnlijk een eerste jaars.
    'Nieuw op deze school zo te merken? Is niet erg, zijn we allemaal wel is geweest'
    Rustig sta ik op waarna ik wat stof van mijn broek af veeg,
    Even kijk ik om en merk dat de drukte nog steeds het zelfde is.
    Waarschijnlijk word dit weer een kamer in mijn eentje, mij kennende.
    'Misschien dat je nog wel een kamergenoot kan vinden, zijn vast genoeg meiden die bij je op de kamer willen'
    Glimlachend kijk ik dr even aan,
    Waarom val ik ookal weer op de domste plekken in slaap...

    Meggie Evana Twaine ~ Heks 1e jaars
    De jongen glimlachte. 'Tjah... dat krijg ik ervan als ik in de hal een dutje probeer te doen,' zei hij. Was hij dan niet boos op me? Nog een verbeterpuntje voor de leerlingen van mijn basisschool. 'Nieuw op deze school zo te merken? Is niet erg, zijn we allemaal wel is geweest,' zei hij, mijn gedachten onderbrekend. Ik knikte verlegen. Hij klopte wat van zijn broek en keek om zich heen. Ik keek ook even, en zag dat het nog steeds heel druk was. Hij keek me weer aan en zei glimlachend, 'Misschien dat je nog wel een kamergenoot kan vinden, zijn vast genoeg meiden die bij je op de kamer willen.' 'Nou, dat denk ik niet,' mompelde ik verlegen. Waarom vertelde ik hem dit? Wat moest hij daar nou mee? Ik schuifelde ongemakkelijk heen en weer. Waarom was ik nou zo vreselijk verlegen? Ik haatte mezelf op dit moment.


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Shadow Raeper ~ 7de jaars Drakenrijder

    Rustig in mijn gedachtes over waarom ik altijd op de raarste plekken in slaap val...
    Hoor ik opeens gemompel,
    'Nou, dat denk ik niet...'
    Glimlachend kijk ik dr even aan 'Je hebt het nog niet eens geprobeerd om een kamergenoot te zoeken he?'
    Grijzend kijk ik even rond waarna ik weer naar haar kijk,
    'Als je niet probeert weet je ook nooit of iemand het wilt worden, helaas mogen jongens en meiden niet bij elkaar. Anders was ik het wel geweest die je kamergenoot was geworden'
    Glimlachend gooi ik mijn tas weer over mijn schouder, het probleem wat zij had... Had ik op het zelfde moment...
    Geen kamergenoot... betekende voor nu... geen kamer.... geen heerlijk bed om in te liggen... geen dutje die ik even kan nemen...
    'Maar... een heks dus... Heb je al wat dingen die je kan? Of ben je nog helemaal nieuw in de magie?'
    Ik kijk dr even aan waarna ik glimlach,
    7 jaar lang volgde ik al magie op deze school, het fascineerde mij en het was het leukste vak wat ik had, op het drakenrijden na dan.
    De andere vakken die ik volgde, was meer en deels omdat het met magie te maken had, met de monsters zelf en de technieken van de vechtkunst.
    'Heb je ook al vakken gekozen die je gaat volgen? Op de verplichte vakken na dan.' glimlachend kijk ik dr even aan terwijl ik wacht op dr antwoord,
    Hoewel ik langzaam begin te merken dat mijn dutje nog niet lang genoeg geweest was.

    Luke Adam Chamberlain // 6e jaars tovernaar
    Vlak nadat ik Kath een vraag heb gesteld komt Samuel op ons af. Eigenlijk Sam, zo noemt iedereen, ook ik, hem tenminste. De naam Samuel is zo lang, hetzelfde als bij Kath.
    'Euhm hoi.' zegt Sam tegen ons en ik glimlach terug. 'Hey Sam, leuke vakantie gehad?' vraag ik. Vlak nadat ik die vraag heb gesteld komt Rosa op ons af. 'Oh mijn God!' roept ze blij uit waarna ze haastig op ons af loopt. 'Luke?' Ik grijns als ik een knuffel krijg. Zo, die is blij om ons weer te zien.
    'Kath?' zegt ze vervolgens om haar ook een knuffel te geven. Ik heb vaak les met Rosa omdat ze een heks is. Natuurlijk heeft zij niet zo'n coole staf als ik, die trouwens tegen de muur staat. Het ziet er zo dom uit als ik de hele tijd mijn zo'n staf rond loop te stampen.
    'Guys, ik heb jullie echt gemist.' zegt ze dan. Ik grinnik. 'Zo lang duurde de vakantie niet.' glimlach ik. Rosa kijkt naar het prikbord. 'Kath, zullen wij samen gaan?' vraagt ze. Ik kijk naar Sam, die bij ons staat. Ik ken hem wel redelijk goed, dus besluit ik hem ook maar als kamergenoot te vragen. Anders word ik gekoppeld aan een random iemand. 'Zullen wij ook samen gaan Sammie?' vraag ik hem. Sammie en Rosie, zo noem ik ze ook wel eens.

    [Ik reageer zo met Moira.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijder
    Ik loop met Eos naar de directeur om te melden dat we kamergenoten worden. Die gooit de sleutels haast door de deur en die razen vlak over mijn hoofd. Gelukkig weet Eos ze nog net de ontwijken.
    'Een kamer op de derde verdieping, perfect!' zegt Eos. Ik zucht. 'Meh, dan moeten we zo veel trappen op.' zucht ik. De sleutel word me vervolgens in handen gedrukt. 'JIj weet vast wel welke kant we op moeten.' Ik krab even op mijn hoofd. 'Euhm, de trap op en dan naar links volgens mij.' zeg ik. We lopen naar de derde verdieping, daarna gaan we naar links. Rechts, links, links, rechts.
    'We zijn er.' zeg ik waarna ik de sleutel in het sleutelgat steek. Er staan twee bedden, alles ziet er luxe uit. Ik spring op het bed en gooi mijn koffer op de grond, die ik al die tijd mee heb gesleurd.
    'Deze bedden zijn zo zacht.' murmel ik met mijn hoofd in mijn kussen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eos Jinx Frequentatore

    Het ziet er nog steeds uit als een veel te dure hotelkamer met raargeurende zeepjes vond ik. Ik liep naar de deur toe en opende deze om de frisse lucht op te snuiven. Ik keek naar het adembenemende uitzicht. Voor het eerst sinds de eerste zat ik weer aan de achterzijde wat een prachtig uitzicht betekende. 'Wat een geweldig uitzicht.' Ik realiseerde mij dat dit het laatste jaar was dat ik daarvan zou kunnen genieten. 'Kan jij het geloven? Dat ik volgend jaar klaar ben hier? Volgens mij ga ik vrolijk blijven zitten. Op de lessen na is het geweldig.' Maar als je van niets afkwam had je dat al snel. Mijn ouders waren niet bepaald ouders te noemen. Na een ongeluk met een draak was mijn moeder overleden en mijn vader suïcidaal naar een inrichting vertrokken. Met zwart werk en een deel gestolen geld kon ik dit dan ook net betalen, maar moest ik alle leuke uitjes afwijzen. Ik was dan altijd "grieperig".


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Samuel Oliver Skyes || 4dejaars weerwolf

    'Hey Sam, leuke vakantie gehad?' vroeg Luke met een vriendelijke glimlach. Ik knikte ,maar voordat ik kon antwoorden kwam er plots een meisje, En hoe dichter ze bij kwam, hoe beter ik kan zien dat het Rose was. Ze begint meteen vrolijk vanalles en nog wat te ratelen. En gaf ons dan allemaal een knuffel. Ze was duidelijk vrolijk. Wat mij dan ook weer vrolijk maakt. Ze vroeg aan Kath of ze met haar op de kamer wilde. 'Zullen wij ook samen gaan Sammie?' vroeg Luke me plots en ik keek hem even aan en glimlachte dan. "Ja lijkt me leuk." zeg ik vrolijk. "En mijn vakantie was best wel leuk. Alleen zijn mijn zusjes nogal actief geweest de hele vakantie lang." zeg ik met een grinnik.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 18:43 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Samuel Oliver Skyes || 4dejaars weerwolf

    'Hey Sam, leuke vakantie gehad?' vroeg Luke met een vriendelijke glimlach. Ik knikte laar voordat ik kon antwoorden kwam er plots een meisje, waarvan ik gokte dat ze een zesdejaars of vijfdejaars was op hun afgelopen en haf Luke en het andere meisje een knuffel. Ze begint meteen vrolijk vanalles en nog wat te ratelen. En eerlijk gezegd voelde ik me wat uitgesloten. Misschien moest ik toch iemand anders zoeken? De tegenzin overspoelde me meteen dus schudde ik dat gedacht meteen weg. Het meisje vroeg aan het andere meisje of ze samen met haar op de kamer wilde. 'Zullen wij ook samen gaan Sammie?' vroeg Luke me plots en ik keek hem even aan en glimlachte dan. "Ja lijkt me leuk." zeg ik vrolijk.


    [Hee, het spijt me, maar ik had niet gelezen dat jij er ook stond. Als ik wist dat jij er ook stond dan had ik 'jou' ook een knuffel gegeven. Ik bedoel, ze kennen elkaar toch allemaal wel nu ongeveer na een jaar of vijf?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aurorae Rosalie Rae

    "Ca va bien. Et toi?" grijnsde hij. "Let je misschien op je Nederlands nu?" vroeg hij. "Goet oor, iek ga er vanaf nú op letten" vetelde ik hem. Ik schaamde zelfs voor mijn Franse accent die doorscheen als ik Nederlands probeerde te praten. "Eb je all een Colocation?" vroeg ik hem, ik wist niet zo goed hoe je 'Kamergenoot' moest uitspreken dus gebruikte ik maar het Franse woord. Ik dacht aan mijn kamergenoot vorig jaar en besloot dat ik niet meer met een nymf op 1 kamer zou gaan.

    Annabeth Fleuriande Rae

    'Zometeen denken ze nog dat je een of andere maniak bent! Ach ja,' zucht ze. 'Waarom ook niet.' En ze duikt op ons. Elkaar met kussen bekogelend staan we tenslotte tegenover elkaar; THE BRIANNABETH-WEREWOLFROOM-TEAM en TEAM KLEINTJES. We bekogelde elkaar totdat ik opschrok van een hand op mijn schouder, "En wat dachten wij hier te doen?" Mr. Oldman stond met zijn handen in zijn zij naar ons te kijken.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Hee, het spijt me, maar ik had niet gelezen dat jij er ook stond. Als ik wist dat jij er ook stond dan had ik 'jou' ook een knuffel gegeven. Ik bedoel, ze kennen elkaar toch allemaal wel nu ongeveer na een jaar of vijf?]


    (Oh oké :'3 Ik zal Samuels post dan aanpassen ^^' Njah ik dacht van niet iedereen kent iedereen :x aangezien het best een grote school is. Maar ik ga het wel aanpassen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Meggie Evana Twaine ~ Heks 1e jaars

    Hij kijkt me glimlachend en zei, 'Je hebt het nog niet eens geprobeerd om een kamergenoot te zoeken hè?' Ik schudde mijn hoofd. Inderdaad, ik had het nog niet geprobeerd. Maar wie wilde nou met mij op de kamer? Alweer keek hij even rond. Het was nog steeds heel druk, maar er renden nu ook al kamergenoten de trap op. Terwijl ik het juist een probleem vond, die kamergenoten. Terwijl hij me weer aankeek zei hij, 'Als je niet probeert weet je ook nooit of iemand het wilt worden, helaas mogen jongens en meiden niet bij elkaar. Anders was ik het wel geweest die je kamergenoot was geworden.' Awhh, dat was lief van hem! Hij kende me niet eens! ‘Bedankt.’ mompelde ik, maar volgens mij was hij zo in zijn gedachten verdiept, dat hij me niet hoorde. Hij was waarschijnlijk net zo’n denker als ik. Ik merkte dat ik nog steeds naar de menigte staarde toen ik opeens een beweging zag vanuit mijn ooghoek. De jongen gooide glimlachend zijn tas over zijn schouder. 'Maar... een heks dus... Heb je al wat dingen die je kan? Of ben je nog helemaal nieuw in de magie?' vroeg hij aan me. Hoe wist iedereen nou dat ik een heks was? Ik had toch gewone kleding aan? ‘I- ik kan het laten sneeuwen, en ik kan m-mensen en d-dieren genezen,’ mompelde ik. Was het nou nog niet afgelopen met dat gestotter? Het was niet veel, en ik had het dan ook niet onder controle. Opeens vroeg ik me af wat hij eigenlijk was. Hij zag er niet uit als een tovenaar, ookal wist ik niet waarom ik dat dacht. Hoe moest een tovenaar er dan uitzien? 'Heb je ook al vakken gekozen die je gaat volgen? Op de verplichte vakken na dan,' vroeg hij. Ik knikte als antwoord op zijn vraag. ‘M-magie, watersturen en s-strategie,’ stotterde ik. ‘En jij?’ perste ik eruit. Het was de eerste vraag die ik vandaag stelde, maar ik was gewoon nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 19:08 ]


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    "Goet oor, iek ga er vanaf nú op letten" vertelde ze in het gebrekkige nederlands. "Eb je all een Colocation?" vroeg ze me dan en ik schudde mijn hoofd. "Nog niet nee.Wil jij mijn kamergenote niet zijn?" vroeg ik Aurorea met een grijns. Natuurlijk wist ik wel dat het niet zou mogen, maar vragen kan toch altijd. "Misschien als je wilt kan ik je helpen met Nederlands?" stelde ik haar dan voor met een glimlachje aan haar. Ik haalde een hand door mijn bruine haar.
    "Oh ja, ik wil je aan iemand voorstellen." grijns ik ,waarna ik Ignis van mijn schouder haal. "Kijk, mijn nieuwe verzorgdraak." zei ik dan met een glimlachje.Ondanks dat Aurorea een heks is, is ze totaal niet zoals de mensen zouden verwachten van een heks. Ze was lief en mooi. En gebruikte haar krachten dan ook voor het goede.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH