• Lang geleden in een land hier ver vandaan... Zo beginnen al die "Sprookjes".
    Er is er een school die in The Mystery mountains ligt. De leerlingen van deze school zijn alles behalve standaard, het is namelijk een school voor: heksen, drakenrijders, hybriden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen en tovenaars. Als de mytsische wezens komen samen op deze school Ad infinitum. Omdat The Mystery mountains een angstaanjagende plek is voor buitenstaanders zullen deze hier ook niet komen.


    1e jaars:
    Meggie Evana Twaine ~ Navargus
    Myloo Polup ~ LyraPhoenix
    -
    -
    2e jaars:
    gereserveerd voor LondenLove
    Allyne Trish Carter ~Irrevocable
    -
    -
    3e jaars: (VOL)
    Brianna Hedwig Morgans ~ xMeCrazyMofo
    Brooklin Avery Knights ~ LondenLove
    April Jazzlynn Adams ~ AmazaynLOVE
    Annabeth Fleuriande Rae ~ Weak
    4e jaars:
    Samuel Oliver Skyes ~ Raccoon
    Elia "Eli" Conor Rapattoni ~ Irrevocable
    -
    -
    5e jaars:
    gereserveerd voor Casiramos
    Katherine "Kath" Roselia Romano ~ Casiramos
    Moira Olivia Moore ~ Wunjo
    Rosa Delany ~ DoctorDonna
    6e jaars: (VOL)
    Aurorae Rosalie Rae Weak
    Rosary 'Rose' Elizabeth North ~ Aquari
    Maxwell Thomas Goldberg ~ Raccoon
    Luke Adam Chamberlain ~ Wunjo
    7e jaars:
    Tyler Elijah Romano ~ Casiramos
    Eos Jinx Frequentatore ~Maximesa
    Shadow Raeper ~ Paddo
    Kendall Francis Jackson ~ Kendizzzzle
    -

    Leraren:
    Schoolhoofd: Mr. Oldman
    Conciërge
    Kok/in:
    Leraren:
    Draken rijden en beheersen: Neth Salvano ~ LyraPhoenix


    Lessen:
    Basisvakken:
    Krachten beheersen
    Monster kennis
    Vecht en verdediging trainingen

    Keuze/vaste vakken:
    Magie ~Vast voor heksen en tovenaars voor de rest keuze~
    Draken beheersen en berijden ~Alleen voor de Drakenrijders~
    Bomen en natuur creëeren en beheersen ~Vast voor Boomnymfen voor de rest keuze ~
    Bloed sturen ~Alleen voor Vampieren~
    Transformatie ~Alleen voor Weerwolven~
    Water sturen ~Vast voor Waternymfen voor de rest keuze~
    Strategie ~Keuzevak~
    Beeldende kunst ~Keuzevak~
    Muziek ~Keuzevak~
    Handvaardigheid ~Keuzevak~


    Kleuren

    heksen : Rood
    drakenrijders : Blauw
    hybriden : Groen
    vampieren : Geel
    weerwolven : Grijs
    nymfen : Paars
    elfen : Roze
    tovenaars : Oranje


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk: [Liefst foto]
    Karakter:
    Herkomst:
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Extra:


    Regels:
    *Minstens 5 zinnen
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan
    *Jongens en meisjes gelijk houden
    *Naamsverandering doorgeven
    *Niet de personages van andere bespelen
    *Alleen Fleuri en Windlesss mogen nieuwe topic's openen
    *OOC tussen [] {} ~~ - -
    *Geen Mary / Gary Sue
    *16+ mag maar houd het netjes

    Praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    Ab imo pectore

    Brianna Hedwig Morgans

    Sam leek verbaasd toen ik even transformeerde, maar hij herpakte zich al snel. 'Wil je anders iets drinken?' vroeg hij vriendelijk. Ik bedacht me dat mijn mond wel erg droog aanvoelde en de bus kwam waarschijnlijk nog lang niet. 'Ja graag! Ik heb dorst.' Ik steek mijn tong half naar buiten, weerwolventrekje. Ho, wacht; Sam gaat niet iets uitgeven voor mij, dat is zo asociaal en onbeschoft. 'Ik betaal wel mijn eigen drankje, hè?' laat ik hem duidelijk weten. 'Ik wil echt niet dat jij zomaar je centen gaat uitgeven aan een colaatje of zoiets.' Ik besefte me dat ik eigenlijk erg boos tegen Sam ben uitgevallen. 'Het spijt me.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Samuel Oliver Skyes || 4dejaars weerwolf

    'Ja graag! Ik heb dorst.' zei ze en stak even kort haar tong uit. Ze moest nog duidelijk veel bijleren in transformatie. Ik had soms ook wel nog andere gewoontes, maar die vielen niet zo hard op als van haar. Ik stak mijn hand omhoog voor een bediendes aandacht te trekken. Een van de bediendes had me gezien en maakte een gebaar dat ze zo zou komen. 'Ik betaal wel mijn eigen drankje, hè?'zei Brianna dan. Voordat ik kon antwoorden begon ze weer te praten. 'Ik wil echt niet dat jij zomaar je centen gaat uitgeven aan een colaatje of zoiets.' zei ze op een boze toon. "Euhm, als je dat echt wilt is dat goed voor mij hoor." mompel ik zacht. Ik begreep niet echt waarom ze plots zo boos was op mij. 'Het spijt me.' zei ze dan en ik keek haar fronsend aan. Ze had best wel veel last van stemmingswisselingen zeg.... "Is niet erg. Ik was gewoon een beetje geschrokken van je reactie." mompel ik en zet mijn beanie dan wat beter op mijn hoofd. Ergens vond ik dit wel een beetje gênant maar dat wilde ik niet tegen haar zeggen. De bediende kwam af en ik bestelde alvast voor mezelf een limonade. "Wat wil jij?" vroeg ik Brianna dan vriendelijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Hedwig Morgans

    Sam bestelde een limonade, waarop de bediende knikte en de bestelling op zijn notitieblokje schreef. 'Wat wil jij?' vroeg Sam lief aan mij. Nadat ik de hele zomer lang in de, zoals ik het noem, Saaie-Mensenwereld had geleefd, had ik wel zin in versgeperste bosbessensap, iets wat voor weerwolven een van de lekkerste dranken was. Ik ging ervanuit dat ze het paarse, stroperige spul hier niet op voorraad hadden liggen, dus besloot ik maar iets anders te nemen. Ik griste de menukaart van de tafel en bekeek de lijst aandachtig; water, cola, sinas, cassis...
    'Water alsjeblieft.' lachte ik beleefd. Ook dit noteerde de bediende en hij vroeg; 'Verder nog iets?'
    Ondanks dat ik thuis al het vlees wat mijn ouders voor me hadden gehaald had opgegeten binnen 2 uurtjes, knorde mijn maag als een gek. 'Eh...' begon ik. 'Ik weet dat het geen avond is, hoor, maar kan ik ook een biefstuk bestellen?'
    De bediende keek me niet-begrijpend aan, maar zette dit ook op papier. Ik lachte even, waarbij ik mijn puntige tanden ontblootte. 'Heb jij geen honger?' vroeg ik aan Sam, maar voordat hij antwoord kon geven, riep ik; 'Kan jij skateboarden?' Ik sprong op en pakte de plank op wielen, die tegen de muur aanleunde. 'Kijk,' ik zette mijn ene voet op het board en met de andere zette ik af. Zo skate ik door het hele café. Veel mensen keken me geïrriteerd aan en anderen riepen wat, waarop ik terugzei; 'Ja, doei.'
    Even later zat ik weer naast Sam, alsof er niks was gebeurd. Alles was nog heel en ondanks dat ik redelijk onder de aandacht was gekomen bij de anderen in het café, gingen ook zij gewoon weer door met waar ze mee bezig waren. 'Kan jij dat ook?' vroeg ik nogmaals vrolijk.

    (Lag Quizlet er bij jullie ook even uit?)


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Samuel Oliver Skyes || 4dejaars weerwolf

    'Water alsjeblieft.' glimlachte ze beleefd en de man schreef alles op. 'Verder nog iets?' vroeg hij dan. Net als ik wilde zeggen dat het wel goed was zo. Opende Brianna haar mond. 'Ik weet dat het geen avond is, hoor, maar kan ik ook een biefstuk bestellen?' vroeg ze dan plots. Net zoals de bediende keek ik haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Hij krabbelde wat op het papiertje en ging dan weg. "Euhm. Brianna, dit is een café geen restaurant." zei ik dan met een zacht lachje tegen haar. 'Heb jij geen honger?' vroeg ze me dan, maar voor ik nog iets kon zeggen riep ze plots ,waardoor ik haar verward aankeek. 'Kan jij skateboarden?' zei sprong op en nam haar board om dan vervolgens in de kleine ruimte te skaten. Mensen keken haar geïrriteerd aan en ik had even het gevoel dat ze me voorschut wilde zetten. Maar algauw haal ik die gedachte uit mijn hoofd. Ze is veertien a vijftien jaar en het boeide haar vast totaal niet wat anderen van haar dachten. Wat ik op één of andere manier wel bewonderde. 'Ja, doei.' riep ze naar de andere mensen en daarna ging ze weer naast mij zitten. 'Kan jij dat ook?' vroeg ze dan vrolijk en ik schudde mijn hoofd. "Ik ben niet goed met zulke dingen." zei ik dan schouder ophalend. Ik klom liever in bomen of ging gaan hardlopen dan dat ik me op voorwerpen met wielen zou gaan zetten. Ik ben daar gewoon veel te klunzig voor.
    (jep bij mij ook)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April Jazzlynn Adams || 3de jaars Waternimf

    'April? April?' ik doe m'n ogen open. 'Ohh, hoi mam!' zeg ik. 'Het is de eerste schooldag!' 'Ja! Ik weet het.' zeg ik. Ik sta op en zwem naar de keuken. Ik pak m'n spullen in. 'Doei!' zeg ik en zwem weg. Als ik met m'n staart boven water kom worden het benen. Op naar school! Uiteindelijk na een paar minuten zie ik Eight. Ik ben net optijd want de bus staat er al. Ik loop snel naar binnen, en ga zitten. Ongeveer een kwartiertje later ben ik bij school. Ik hoop dat er nieuwe Nimfen zijn. Ik haal diep adem en loop daarna naar binnen. Gelukkig...het is net zoals vorig jaar!

    Brianna Hedwig Morgans || 4de jaars Weerwolf

    'Ik ben niet zo goed met zulke dingen.' was Sams antwoord. Nee, volgens mij was hij ook niet echt het type dat handig was met voorwerpen op wielen. Ook is Sam iet wat verlegen, maar dat is ook wel schattig. Ja, ik mag dan misschien wel een beetje stoer doen door te skaten, maar ik vind haast alle dingen op de wereld schattig. Kussentjes, beertjes, honden, eenden, van alles.
    'Één limonade…' De stem van de bediende laat me opschrikken en hij zet met een harde klap een glas limonade op tafel. 'En één glas water.' BAM, moeten die glazen dóór de tafel?
    Opeens hoor ik piependen remmen. 'De bus!' roep ik uit. Zonder mijn glas water ook maar aan te raken trek ik Sam aan zijn pols mee naar buiten.
    'Hé! Jullie moeten nog betalen!' roept iemand, maar dat negeer ik.
    'Kijk, April!' lach ik. Mijn klasgenoot loopt de bus al in. Ze is een waternimf en heel aardig! 'Kom.' zeur ik en zonder op Sams reactie te wachten, sleep ik hem de bus in.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Samuel Oliver Skyes || 4dejaars weerwolf

    'Één limonade…' ik schrok op van de geïrriteerde stem van de bediende. Hij zette het glas met een doffe klap op het tafel. 'En één glas water.' zei hij dan om vervolgens weg te gaan. Ik nipte even van mijn glas en hoorde dan de piepende remmen van een voertuig, wat waarschijnlijk onze bus zou zijn. Nog voordat ik nog maar iets kon doen riep Brianna voor heel het café dat de bus er was. Ze trok me zonder pardon van de stoel en sleurde me mee. Ik kon nog net op tijd mijn rugzak meenemen. 'Hé! Jullie moeten nog betalen!' riep de uitbater van het café. "Zegt dat maar op de rekening." riep ik nog voordat ik het gebouw uit gesleurd werd. 'Kijk, April!' lachte ze 'Kom.' zeurde ze dan en trok me de bus in. Dit was echt gênant.... Ik kan me gelukkig van haar grip bevrijden en ik trek mijn beanie weer wat beter over mijn hoofd. Volgens mij was dat een van mijn zenuwtrekjes. Ik ging vlug ergens zitten om te brandende blikken te vermijden. Ik zucht opgelucht en haalde dan mijn Ipod tevoorschijn om dan vervolgens muziek te luisteren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijdster
    'Jij alleen op een draak? Dat ging zeker niet zomaar zonder problemen.' zegt Maxwell plagend tegen mij en ik grinnik. 'Tja, Parva is nou eenmaal stekelig. Het is moeilijk om niet geprikt te worden.' Grijns ik.
    'Mijn vakantie ging wel redelijk. We zijn naar Zuid-Afrika geweest en de draken en verhalen van daar gaan bekijken en luisteren. En ik heb deze kleiner rakker gekregen om voor te zorgen.' antwoord Maxwell op mijn volgende vraag. Hij wijst naar een klein draakje. 'Awh, wat een schatje.' Zeg ik glimlachend waarna ik het draakje even bekijk. Natuurlijk zijn draken geen schatjes, maar ze zijn wel onwijs mooi. En zo'n kleintje is natuurlijk ook onwijs schattig.
    'Maar voor de rest was het best wel normaal.' zegt Maxwell dan. 'Hoe was die van jou?' Ik haal mijn schouders op. 'Ging wel.' Zeg ik. 'We zijn vooral thuis gebleven, maar we zijn wel een weekje naar mijn oom geweest. Hij fokt draken, we hebben Parva en Morva ook van hem. Zoiets lijkt me eigenlijk wel wat, een drakenfokkerij.'

    Luke Adam Chamberlain // 6e jaars tovernaar
    Ik sta al een tijdje te wachten, de bussen zijn laat zeg. Ik besluit maar een boek te gaan lezen. Er staat van alles in over magie. Ik kijk op als ik een 'Hey' hoor. Daar staat Katherine, of nouja, Kath. Zo noemt iedereen haar tenminste. Dat snap ik als je een naam hebt van drie lettergrepen. Mij noemen mensen gewoon Luke. Dat kan je ook moeilijk afkorten, dan word het Luk. Of Lu.
    Ik word wakker uit mijn gedachten en stop mijn boek weg. 'Hoi.' Begroet ik Kath terug. Ik snap eigenlijk niet waarom ze naar me toe komt, ik ben een beetje een nerd en zij is, nouja, het wat stoerdere type. Die moeten meestal niks van me weten. Niet dat ik dat erg vind. Kath heeft vast ook niks beters te doen nu er nog zo weinig mensen zijn.
    'Leuke vakantie gehad?' Vraag ik dan beleeft.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Katherine "Kath" Roselia Romano

    'Hoi.' Begroet hij me en ik glimlach. Ik mocht Luke wel, al liet ik het niet vaak merken.. Ik plof nonchalant naast hem neer en haal ondertussen mijn haar uit de staart. Ik kam een beetje met mijn vingers door mijn haar en kijk hem aan. 'Leuke vakantie gehad?' Vraagt hij en ik knik lichtjes. 'Best wel.. Beetje rond de wereld gaan. Niet veel bijzonders.' zeg ik. Nee echt, het was echt niet meer boeiend als je alles al gezien hebt. Wat vooral ligt aan het feit dat ik en mijn broer al zowat 1000 jaar bestaan.. 'De mensen in Frankrijk mogen ons niet zo.' mompel ik vervolgens en haal mijn schouders op voor ik weer lief lach naar Luke. 'Maargoed.. Hoe was jouw vakantie?' vraag ik.


    El Diablo.

    Luke Adam Chamberlain // 6e jaars tovernaar
    'Best wel.. Beetje rond de wereld gaan. Niet veel bijzonders.' zegt Kath. 'De mensen in Frankrijk mogen ons niet zo.' Ik grinnik even. Nu ben ik best benieuwd waarom. Kath lacht lief naar me en ik voel dat ik een beetje begin te blozen.
    'Maargoed.. Hoe was jou vakantie?' vraagt ze dan. 'Ach, het ging wel.' zeg ik schouderophalend. 'Ik ben naar Egypte geweest. Daar wonen een paar oude tovernaars, en daar kan ik veel van leren. Mijn vakantie's zijn alleen een beetje saai, met alleen mijn ouders.' Ik heb geen broertjes of zusjes. Ook geen neven en nichten, mijn vader en moeder hebben allebij geen broers of zussen. Mijn bijde oma's zijn overleden, en 1 van mijn opa's ook. Mijn andere opa is ook een tovernaars, wat mijn tovernaarsbloed verklaart. Mijn ouders zijn namelijk bijde gewoon mensen. Jammer genoeg ken ik mijn opa nauwlijks, ik weet niet eens waar hij woont. Misschien dat ik hem later opzoek.
    'Maar waarom mogen de Fransen jullie niet?' vraag ik dan nieuwschierig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Katherine "Kath" Roselia Romano

    Ik zie de blosjes op zijn wangen en ik bijt kort op mijn lip. 'Ach, het ging wel.' zegt hij schouderophalend en ik knik. 'Ik ben naar Egypte geweest. Daar wonen een paar oude tovernaars, en daar kan ik veel van leren. Mijn vakantie's zijn alleen een beetje saai, met alleen mijn ouders.' vertelt hij en ik knik weer. 'Ach ja.. Misschien moet je eens met Tyler en mij mee.' grinnik ik. 'Maar waarom mogen de Fransen jullie niet?' vraagt hij dan nieuwsgierig en ik haal nonchalant mijn schouders op terwijl ik zacht lach. 'Wat zal ik zeggen.. De Fransen zijn nogal netjes en Tyler en ik.... We hebben nogal wat rotzooi gemaakt.' lach ik zachtjes. Ach ja. We zijn Hybrids, half bloedzuigers. We hebben ook onze behoeftes... Behoefte aan bloed, maar oké.. 'Maargoed, niet belangrijk..' mompel ik en ik kijk hem weer aan. 'Mijn helderblauwe ogen glijden over zijn gezicht terwijl de glimlach weer op mijn gezicht verschijnt. 'Zin in school?' vraag ik hem.


    El Diablo.

    Luke Adam Chamberlain // 6e jaars tovernaar
    'Ach ja.. Misschien moet je eens met Tyler en mij mee.' grinnikt ze. 'Dat is vast een stuk leuker.' glimlach ik. In feite mag ik die broer van haar niet zo, het is echt een flirt. Verschrikkelijk irritant.
    'Wat zal ik zeggen..' gaat Kath dan weer verder. 'De Fransen zijn nogal netjes en Tyler en ik.... We hebben nogal wat rotzooi gemaakt.' lacht ze. Ik snap wat ze . Ze zijn half vampier, die zuigen natuurlijk mensen leeg. Om eerlijk te zijn vind ik dat niet zo grappig. Helemaal niet zelfs. Ik zeg er maar niks van, laat ze maar lekker hun gang gaan.
    'Maargoed, niet belangrijk.' zegt ze en ik knik. Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. 'Zin in school?' vraagt ze dan. Ik haal mijn schouders op. 'Tja, thuis is het saai, dus ja.' Ik grijns en haal mijn hand door mijn haar. Het zit nog in de war van het ritje op de bezem.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Katherine "Kath" Roselia Romano

    'Tja, thuis is het saai, dus ja.' grijnst hij en hij haalt vervolgens zijn hand door zijn haar. Het zit nog in de war.. Het heeft wat... Leuks.. Als ik toch eerlijk ben. 'Snap het.. En hier is altijd wel wat aan de hand dus..' lach ik en haal een hand door mijn korte haar. Ik dacht even na, over het leegzuigen van mensen. Het is niet iets waar ik heel trots op ben, maarja. Het is ook niet dat het me een goede naam geeft, maar wij moeten ook overleven. Een beetje een overlevingsinstinct... 'Weetje... Ik mag jou wel... Heb ik nooit gezegd maargoed.' mompel ik en glimlach dan weer naar hem..


    El Diablo.

    Eos Jinx Frequentatore ~7ejaars drakenrijdster

    In een kleermakerszucht ga ik voor het vuur zitten waarbij het leer van mijn broek protesteert. Het waren niet de makkelijkste broeken, maar als ik er een spagaat in kon maken zonder dat de stof spleet, moest een kleermakerszit ook wel lukken. 'Dat lijkt me geweldig,' verzuchtte ik. 'En dan tem ik de meest ontembare draken die er zijn. Dan moeten er alleen kopers zijn die mijn manier van werken waarderen.' Bij het temmen van een draak liet ik de draak vooral zijn gang gaan. Het was zonde om een prachtwezen als een draak in te dammen op het vuurspuwen en stuntvliegen als ze dat zo goed konden, inplaats daarvan moedigde ik ze aan en zorgde ik ervoor dat ik op hun rug kon. Met resultaat dat ik altijd de enige was omdat andere mensen die het probeerden de teugels te strak namen. Maar als het eenmaal lukte was de beleving dubbel zo sensationeel als op een braaf schooldraakje die té getraind waren naar mijn mening. Zo gaven ze die eerste klassers veel teveel zelfvertrouwen dat in de derde klas werd verpulverd. Maar dat was mijn mening, en voor sommigen mensen scheen het te werken. 'Als iemand op jouw draken komt,' reageerde Maxwell met een grijns. Hij had het eenmaal geprobeerd om Fuoco te temmen. Hij deed het beter dan ik had verwacht en bleef er al langer dan één minuut op. Maar, net zoals mijn eerste keer, belandde ook hij bij de dokterspost en kreeg een nieuwe broek. De eerste keer dat ik naar de dokterspost moest verdwaalde ik alleen en werd aangevallen door een eerste klas hybride die zichzelf nog niet kon beheersen. Het is dat ik in zijn klokkenspel had getrapt en de schoolleiding erbij kwam anders vroeg ik mij af hoe het zou zijn afgelopen. 'Misschien moet ik ook gewoon een drakenracer worden en voor het kampioenschap gaan. Ik heb in ieder geval meer kans.' Er werd gelachen.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Neth Salvano//Leraar
    Rustig liet ik Elenoir neerstrijken op de zachte bosgrond. Ik voelde hoe ze zich liet zakken om me te laten afstappen. De zijtassen van de zadel waren alweer leeg en het begon me ook licht te irriteren. Ik stapte van Elenoir af en liet haar terug de lucht in vliegen.
    Ik keek toe hoe er vele studenten in verschillende rangen de school in liepen. Oh, wat kreeg ik er toch zo veel zin in om straks weer les te geven in het berijden van draken. Rustig liep ik de school in en nam de eerste de beste weg naar de leraarenzaal voor een ontspannen ochtend voor de grote gingen gaan gebeuren. Ik was veel dingen van plan met de drakenrijders, door ze een keer oog in oog te laten staan met de echte draken (wilde).
    Ik liet me op de bank vallen en luisterde weer eens naar de andere leraaren.


    Vampire + Servant = Servamp