• Lang geleden in een land hier ver vandaan... Zo beginnen al die "Sprookjes".
    Er is er een school die in The Mystery mountains ligt. De leerlingen van deze school zijn alles behalve standaard, het is namelijk een school voor: heksen, drakenrijders, hybriden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen en tovenaars. Als de mytsische wezens komen samen op deze school Ad infinitum. Omdat The Mystery mountains een angstaanjagende plek is voor buitenstaanders zullen deze hier ook niet komen.


    1e jaars:
    Meggie Evana Twaine ~ Navargus
    Myloo Polup ~ LyraPhoenix
    -
    -
    2e jaars:
    gereserveerd voor LondenLove
    Allyne Trish Carter ~Irrevocable
    -
    -
    3e jaars: (VOL)
    Brianna Hedwig Morgans ~ xMeCrazyMofo
    Brooklin Avery Knights ~ LondenLove
    April Jazzlynn Adams ~ AmazaynLOVE
    Annabeth Fleuriande Rae ~ Weak
    4e jaars:
    Samuel Oliver Skyes ~ Raccoon
    Elia "Eli" Conor Rapattoni ~ Irrevocable
    -
    -
    5e jaars:
    gereserveerd voor Casiramos
    Katherine "Kath" Roselia Romano ~ Casiramos
    Moira Olivia Moore ~ Wunjo
    Rosa Delany ~ DoctorDonna
    6e jaars: (VOL)
    Aurorae Rosalie Rae Weak
    Rosary 'Rose' Elizabeth North ~ Aquari
    Maxwell Thomas Goldberg ~ Raccoon
    Luke Adam Chamberlain ~ Wunjo
    7e jaars:
    Tyler Elijah Romano ~ Casiramos
    Eos Jinx Frequentatore ~Maximesa
    Shadow Raeper ~ Paddo
    Kendall Francis Jackson ~ Kendizzzzle
    -

    Leraren:
    Schoolhoofd: Mr. Oldman
    Conciërge
    Kok/in:
    Leraren:
    Draken rijden en beheersen: Neth Salvano ~ LyraPhoenix


    Lessen:
    Basisvakken:
    Krachten beheersen
    Monster kennis
    Vecht en verdediging trainingen

    Keuze/vaste vakken:
    Magie ~Vast voor heksen en tovenaars voor de rest keuze~
    Draken beheersen en berijden ~Alleen voor de Drakenrijders~
    Bomen en natuur creëeren en beheersen ~Vast voor Boomnymfen voor de rest keuze ~
    Bloed sturen ~Alleen voor Vampieren~
    Transformatie ~Alleen voor Weerwolven~
    Water sturen ~Vast voor Waternymfen voor de rest keuze~
    Strategie ~Keuzevak~
    Beeldende kunst ~Keuzevak~
    Muziek ~Keuzevak~
    Handvaardigheid ~Keuzevak~


    Kleuren

    heksen : Rood
    drakenrijders : Blauw
    hybriden : Groen
    vampieren : Geel
    weerwolven : Grijs
    nymfen : Paars
    elfen : Roze
    tovenaars : Oranje


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk: [Liefst foto]
    Karakter:
    Herkomst:
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Extra:


    Regels:
    *Minstens 5 zinnen
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan
    *Jongens en meisjes gelijk houden
    *Naamsverandering doorgeven
    *Niet de personages van andere bespelen
    *Alleen Fleuri en Windlesss mogen nieuwe topic's openen
    *OOC tussen [] {} ~~ - -
    *Geen Mary / Gary Sue
    *16+ mag maar houd het netjes

    Praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    Ab imo pectore

    Aurorae Rosalie Rae

    "Nog niet nee. Wil jij mijn kamergenote niet zijn? Misschien als je wilt kan ik je helpen met Nederlands?" glimlachte hij. Hij haalde een hand door zijn bruine haar. "Oh ja, ik wil je aan iemand voorstellen." grijnst hij ,waarna hij Ignis van zijn schouder haalt. "Kijk, mijn nieuwe verzorgdraak." "Awh wat een liefie" ik keek naar het leuke wezentje en aaide hem over zijn koppie. "Iek wil wel je Kamergenote zijn" ik probeerde 'kamergenote' zo te zeggen als hij dat deed "En iek zal et eel fijn vínden als je me wílt elpen" ik keek hem aan en verdronk in zijn ogen, zijn mooie ogen. Ik voelde een kriebel in mijn buik, toen ik voelde dat ik aan het staren was wendde ik mijn blik af. "Tenmínste als dat mag" mompelde ik verlegen

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 19:49 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    "Awh wat een liefie." zei ze met haar Franse accent, wat me deed glimlachen. Ze aaide Ignis over zijn kopje en hij leek het fijn te vinden. "Iek wil wel je Kamergenote zijn" zei ze dan proberend haar woorden zo goed mogelijk te zeggen. Ik zette Ignis weer op mijn schouder en keek haar dan weer aan. "En iek zal et eel fijn vínden als je me wílt elpen" zei ze dan en ik glimlachte weer naar haar. Ze keek me recht in de ogen aan met haar heldere blauwe ogen. Jammer genoeg wende ze haar blik af. "Tenmínste als dat mag" mompelde ze ietswat verlegen en ik knikte even. "Ja ik betwijfel het. "mompel ik spijtig. "Ah an maar hopen dat onze kamer dicht bij elkaar liggen hé." zei ik dan met een grijnsje. "Hoe was je vakantie eigenlijk?" vroeg ik haar dan nieuwsgierig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aurorae Rosalie Rae

    "Ja ik betwijfel het. "mompel hij spijtig. "Ah dan maar hopen dat onze kamer dicht bij elkaar liggen hé. Hoe was je vakantie eigenlijk?" vroeg hij mij. "Leuk! Iek ben ín Italië geweest en ín Spanje samen met An, maar iek eb vooral ard gewerkt ín et otel waar iek werk" vertelde ik "En oe was jou vakantie?" ik keek naar het leuke draakje dat op zijn schouder ik aaide Ignis nogmaals over zijn kopje "Allo iek ben Aurorae " ik glimlachte naar hem. "Oe ís et met jou?"


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Navargus schreef:
    Meggie Evana Twaine ~ Heks 1e jaars

    Hij kijkt me glimlachend en zei, 'Je hebt het nog niet eens geprobeerd om een kamergenoot te zoeken hè?' Ik schudde mijn hoofd. Inderdaad, ik had het nog niet geprobeerd. Maar wie wilde nou met mij op de kamer? Alweer keek hij even rond. Het was nog steeds heel druk, maar er renden nu ook al kamergenoten de trap op. Terwijl ik het juist een probleem vond, die kamergenoten. Terwijl hij me weer aankeek zei hij, 'Als je niet probeert weet je ook nooit of iemand het wilt worden, helaas mogen jongens en meiden niet bij elkaar. Anders was ik het wel geweest die je kamergenoot was geworden.' Awhh, dat was lief van hem! Hij kende me niet eens! ‘Bedankt.’ mompelde ik, maar volgens mij was hij zo in zijn gedachten verdiept, dat hij me niet hoorde. Hij was waarschijnlijk net zo’n denker als ik. Ik merkte dat ik nog steeds naar de menigte staarde toen ik opeens een beweging zag vanuit mijn ooghoek. De jongen gooide glimlachend zijn tas over zijn schouder. 'Maar... een heks dus... Heb je al wat dingen die je kan? Of ben je nog helemaal nieuw in de magie?' vroeg hij aan me. Hoe wist iedereen nou dat ik een heks was? Ik had toch gewone kleding aan? ‘I- ik kan het laten sneeuwen, en ik kan m-mensen en d-dieren genezen,’ mompelde ik. Was het nou nog niet afgelopen met dat gestotter? Het was niet veel, en ik had het dan ook niet onder controle. Opeens vroeg ik me af wat hij eigenlijk was. Hij zag er niet uit als een tovenaar, ookal wist ik niet waarom ik dat dacht. Hoe moest een tovenaar er dan uitzien? 'Heb je ook al vakken gekozen die je gaat volgen? Op de verplichte vakken na dan,' vroeg hij. Ik knikte als antwoord op zijn vraag. ‘M-magie, watersturen en s-strategie,’ stotterde ik. ‘En jij?’ perste ik eruit. Het was de eerste vraag die ik vandaag stelde, maar ik was gewoon nieuwsgierig.


    Shadow Raeper ~ 7de jaars Drakenrijder

    Ondanks dat ik in gedachten was, hoorde ik achter mij een bedankt,
    Als ze reageert over wat ze al kan kijk ik dr goed aan,
    ‘I- ik kan het laten sneeuwen, en ik kan m-mensen en d-dieren genezen,’ blijkbaar was ze dus werkelijk nog een beginner.
    Ik merkte dat ze zelf ook aardig in gedachten was af en toe en grijns een beetje,
    Blijkbaar had ik iemand gevonden die misschien het zelfde was als mij.
    Als ze reageert op welke vakken ze gekozen had kijk ik even op,
    ‘M-magie, watersturen en s-strategie, En jij?’ vroeg ze opeens,
    Glimlachend kijk ik dr aan,
    'Dan zal je mij zien bij al je klassen, ik doe zelf Monster kennis, Vecht en verdediging trainingen, Draken beheersen en berijden, Magie, Bomen en natuur creëeren en beheersen, Water Sturen en Strategie.'
    Nu ik eigenlijk zo al mijn vakken opnoem begin ik te merken dat ik werkelijk waar aardig veel volg...
    Maar het was het waard... tot nu toe alleen maar 10nen alle 6 de jaren... ondanks het feit dat het aardig wat energie kost...
    'Dus wees gerust, je bent niet alleen bij je vakken die je volgt' zei ik er nog even achterna.
    Ik kijk de hal weer door als ik merk dat het steeds rustiger werd, mensen hadden kamer genoten gevonden en gingen naar hun kamer,
    Misschien was het nu dan tijd om naar de directeur te gaan... voor de 7de keer op rij... om een kamer voor mijzelf te claimen.
    Tenzij die werkelijk waar... dit jaar wel wilde dat ik een kamer genoot zou krijgen!....
    Zuchtend haal ik mijn haar even door mijn haren en kijk dan weer naar het heksenmeisje,
    'Ik ben trouwens Shadow, Shadow Raeper' ik steek mijn hand uit naar dr, achtervolgt met een glimlachje.

    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    "Leuk! Iek ben ín Italië geweest en ín Spanje samen met An, maar iek eb vooral ard gewerkt ín et otel waar iek werk"vertelde ze en ik knikte even. "En oe was jou vakantie?"vroeg ze terwijl ze Ignis nogeens aaide. "Ja was wel leuk. We zijn terug naar Afrika geweest en daar meer geleerd over de draken en de cultuur." zei ik met een glimlachje. Aurorea begon tegen het draakje te praten. "Allo iek ben Aurorae " "Oe ís et met jou?" vroeg ze hem en ik grinnikte even. Ignis maakte een vrolijk geluidje. Hij vind je leuk." grijns ik naar haar.

    (sorry kort stukje :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijder
    'Wat een geweldig uitzicht.' Zegt Eos. Ik draai me om, zodat ik op mijn rug op mijn bed lig. 'Kan jij het geloven? Dat ik volgend jaar klaar ben hier? Volgens mij ga ik vrolijk blijven zitten. Op de lessen na is het geweldig.' Zegt Eos en ik grinnik. 'Dat moet je doen. Anders heb ik volgend jaar alleen Max nog.'
    Ik kijk omhoog, naar het helderblauwe plafond. Volgend jaar is Eos weg, en het jaar daarna Max ook. Op een of andere manier vind ik het een vreselijk idee dat ik een heel jaar in mijn eentje moet door brengen. Max en Eos zijn mijn enige vrienden. Misschien moet ik ook wat vrienden uit mijn eigen jaar zoeken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
    Plots schiet ik overeind. Ik heb een idee. 'Waarom maken we niet even een ritje?' vraag ik grijnzend. 'We hebben toch geen les.' Ik heb echt zin om op Parva te vliegen, die heeft ook wat beweging nodig.

    Luke Adam Chamberlain // 6e jaars tovernaar
    'Ja lijkt me leuk.' Zegt Sam tot mijn opluchting. Gelukkig, anders had ik waarschijnlijk geen kamergenoot kunnen vinden. 'En mijn vakantie was best wel leuk. Alleen zijn mijn zusjes nogal actief geweest de hele vakantie lang.' zegt hij vervolgens en ik grinnik.
    'Zullen we de sleutel ophalen?' vraag ik hem dan. Ik ga er van uit dat hij mee gaat, dus loop ik alvast naar het kantoor van de directeur. Hij is er niet, dus graai ik maar wat sleutels van zijn bureau. Ik heb geen zin om de directeur te gaan zoeken.
    'We hebben een kamer op de derde verdieping.' zeg ik tegen Sam, nadat ik weer terug gelopen ben. 'Kamer 115, om precies te zijn.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Brianna Hedwig Morgans

    Er ontstaat een big kussengevecht. Ik neem een van de eerstejaars voor mijn rekening door diegene haast om te kogelen met een kussen.
    'En wat dachten wij hier te doen?' hoor ik opeens een redelijk bekende stem zeggen. Abrupt stop ik met gooien en ik kijk op. Mr. Oldman heeft zijn hand op Annabeth's schouder gelegd, waardoor ik schrik.
    Shit! Zometeen worden we geschorst of zo? En dan? Kom ik thuis; 'Hé, mam, pap! Nee hoor, niks aan de hand! Ik had een kussengevecht met Annie en nu zijn we geschorst!'
    Paniek welt in me op, waarna ik hysterisch wat excuses ga lopen gillen. 'Mr. Oldman! H - Het spijt ons zo! Alsjeblieft schors ons niet! We…'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Meggie Evana Twaine ~ Heks 1e jaars

    Hij glimlachte een zei, 'Dan zal je mij zien bij al je klassen, ik doe zelf Monster kennis, Vecht en verdediging trainingen, Draken beheersen en berijden, Magie, Bomen en natuur creëeren en beheersen, Water Sturen en Strategie.' Gezellig. Kende ik tenminste iemand, dacht ik, terwijl ik me realiseerde dat ik niet eens wist hoe hij heette. Daar moest ik maar eens achter zien te komen. Dat werd vast nog een vraag (:P). 'Dus wees gerust, je bent niet alleen bij je vakken die je volgt,' zei hij, alsof hij mijn gedachten van daarnet had gelezen. Hij keek weer de hal in, ’t leek wel een gewoonte, en ik keek ook. Er waren nu niet echt heel veel mensen meer. Iedereen was naar z’n kamer. En ik stond hier te praten met een jongen waarvan ik de naam niet eens kende. Ach, het was beter dan, verdwalen of een kamergenoot zoeken die ik toch niet kon vinden. Hij trok weer mijn aandacht naar zich toe toen hij zuchtte en een hand door zijn haar haalde en mij aankeek. 'Ik ben trouwens Shadow, Shadow Raeper,' zei hij, en hij stak zijn hand, met een glimlach, uit. Ik schudde hem de hand. Blij dat ik zijn naam wist. ‘I-ik ben Meggie, M-Meggie Twaine,’ antwoordde ik met een lachje. Als het zo verder ging op school, kon het nog best leuk worden. Alleen moest ik wel van dat gestotter afkomen. ‘Hoezo heb jij nog geen k-kamergenoot d-dan?’ pas aan het einde van de zin bedacht ik me dat het niet erg aardig was om te vragen. Maar ik was gewoon nieuwsgierig. Alweer.


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Shadow Raeper ~ 7de jaars Drakenrijder

    Ik begon nu deels pas het gestotterd te merken, misschien dat het in deze zin van haar het ergst was.
    ‘I-ik ben Meggie, M-Meggie Twaine,’ glimlachend kijk ik dr even aan, het paste wel bij haar, als nieuweling zijnde dan.
    En blijkbaar... wat ik niet echt verwacht had, kaatste ze haar tweede vraag op mij af,
    ‘Hoezo heb jij nog geen k-kamergenoot d-dan?’ ik kijk dr even aan en begin dan even te lachen,
    'Het is niet echt dat ik werkelijke vrienden heb, ik ben meer... tjah... zoals ze het in de "normale" wereld zouden zeggen, een nerd. Dus ik studeer meer en deels, feest amper en doe alles erg serieus... waardoor mensen mij dan ook niet echt vaak als een... plezierig persoon vinden, en als ik dan tijd heb voor iets anders... dan slaap ik' grijzend kijk ik dr even aan, tjah... het was bij mij: Lessen... Huiswerk... Slapen... Huiswerk... Slapen... School... en zo ging het telkens het hele jaar door...
    Misschien dat het kwam door het verleden... misschien door wat ik wil bereiken... Wist ik dat maar...
    Ik schud mijzelf even uit gedachten waarna ik haar even aankijk, 'Ik ga trouwens zo even naar de directeur om een eigen kamer te regelen, als je wilt mag je mee lopen' ik kijk dr even aan waarna ik een beetje tegen de muur begin te leunen, blijkbaar begon het weer tijd te worden voor wat slaap... en op de grond lag ik niet echt 100% lekker...

    Aurorae Rosalie Rae

    Ignis maakte een vrolijk geluidje. Hij vind je leuk." grijnsde hij. "Iek vínd jou ook leuk oor" zei ik tegen het draakje " Iek moet wel een kamergenote víenden, voordat alle leuke meisjes bezet zijn" dacht ik hardop. "Weet jij íemand?"

    Annabeth Fleuriande Rae

    Verschrikt kijk ik hem aan. 'Mr. Oldman! H - Het spijt ons zo! Alsjeblieft schors ons niet! We…' "Probeerde gewoon wat lol te maken" vulde ik Brianna aan. "Lol hmm?" Mr. Oldman knarsetande. Opeens begon hij hardop te lachen "Daar kwam ik niet voor hoor meiden, ik vroeg me af of de lamer beviel en ik moet even mededelen dat je zus er is Annabeth". Opgelucht haal ik adem, "Dank u wel meneer, ja de kamer bevalt zeker". Ik keek de kleine jongetjes na die gniffelend wegrenden. "Enne, de volgende keer willen jullie mij dan ook uitnodigen? Ik houd van kussengevechten''

    In samenwerking met Fleuri



    I like my choices. I hope she likes hers.

    Eos Jinx Frequentatore

    Verheugd draai ik me om. 'Ik dacht dat je het nooit zou vragen!' Uit mijn zak pakte ik mijn fluit en liep al naar het raam. Alleen toen ik wilde blazen bedacht ik me. Moira had haar draak vast beneden staan, en met Fuoco's grootte zat schade erin. En op een eerste dag moest het goede voorbeeld gegeven worden. 'Ik ga niet dood van nog een paar trappen,' zei ik met een grijns. We deden de deur van onze kamer weer dicht en liepen naar beneden. In de gang zag ik echter iemand staan tegen wie ik nog geen hoi had gezegd. Ik vertelde Moira dat ik er zo aankwam en liep op Tyler Romano af, die op dit moment met een rozeharig modepopje aan het praten was. Waarschijnlijk noemde zij haar haar aardbeienblond, maar ik vond het roze. Ik sloeg mijn armen van achteren om hem heen en gaf hem een kus op zijn wang waarvoor ik op mijn tenen moest gaan staan om daar vanaf de achterkant bij te kunnen. 'Hee schat, ik weet eindelijk mijn kamernummer, dus wat zeg je ervan?' Ik keek naar het modetutje dat verontwaardigd keek en Tyler vervolgens met platte hand een klap op dezelfde wang verkocht waar ik mijn mond net op had gedrukt. Boos liep ze weg. Tyler draaide zich om en keek me aan met een blik die ik niet zo goed kon plaatsen. 'Dat moest vast pijn doen. Maar hoe was je vakantie?' vroeg ik vervolgens alsof het de normaalste zaak van de wereld was, wat bij ons ook het geval was. Scharreltjes kapen, een sport die zo omtrend de derde begon op te bloeien.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Samuel Oliver Skyes || 4dejaars weerwolf

    'Zullen we de sleutel ophalen?' vroeg Luke ik knikte instemmend en liep met hem mee richting het kantoor van onze directeur. We kwamen tot de conclusie dat hij er niet was. Luke gritste gewoon een bosje sleutels en liep dan weer naar me toe
    'We hebben een kamer op de derde verdieping.' zei hij en ik knikte. 'Kamer 115, om precies te zijn.' "Gelukig niet al te ver."grinnik ik. We liepen rustig richting het derde verdiep. "Hoe was jou vakantie eigenlijk?" vroeg ik hem dan met een vriendelijke glimlach. Ik was echt zo blij dat ik dan toch een vriend als kamergenoot had.

    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    "Iek vínd jou ook leuk oor" zei ze tegen Ignis en ik grinnikte. "Ik wil ook wat aandacht." mompelde ik gespeeld en zette een pruillipje op, maar algauw lachte ik weer. " Iek moet wel een kamergenote víenden, voordat alle leuke meisjes bezet zijn" zei Aurorae plots en ik keek haar aan. Ja ook nog waar. Ik moest ook nog iemand vinden."Weet jij íemand?" vroeg ze en ik dacht even na. "Misschien Rosary North?" stel ik voor. Ze was wel cool. Een beetje mysterieus... "Zullen we anders samen gaan zoeken achter onze kamergenoten?" stelde ik dan voor. Ik kon niet meteen op iemand denken waarmee ik een kamer wilde delen. De kansen werden dan ook met de minuut kleiner om iemand te vinden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler Elijah Romano

    'Nee, ik zit in kamer zeven. Je weet wel op de hoek. Als je wil kan ik je het vanavond showen, dan kunnen we er een gezellige avond van maken.' knipoog ik naar Sasha, het meisje met de lange roze haren. Ze is niet heel snugger, maar met een lichaam zoals zij heeft hoor je mij niet klagen.. Opeens voel ik twee armen om me heen en een kus op mijn wang. Ik sluit mijn ogen even en vloek binnensmonds. Niet nu Eos.. 'Hee schat, ik weet eindelijk mijn kamernummer, dus wat zeg je ervan?'. Ik kijk naar Sasha en schud mijn hoofd als ze me kwaad aankijkt. 'Nee, nee nee nee. Het is niet wat je denkt.' zeg ik maar te laat want ik voel de brandende pijn op mijn wang. Great.. Ik zucht en draai me om. 'Dat moest vast pijn doen. Maar hoe was je vakantie?' vroeg ze en ik knik. 'Geweldig, maar ik had me wel verheugd op een leuker welkom.' mompel ik met een kleine grijns..


    El Diablo.

    Eos Jinx Frequentatore

    Ik grijnsde. 'Ik vond het anders een aardig warm welkom. Als je het vergelijkt met vorig jaar tenminste. We hadden wel ergere acties.' Met als toppunt dat ik met een jongen mijn kamer binnen liep en Mr. Warm Welkom daar met een ontbloot bovenlijf lag, de grijns op zijn gezicht vergeet ik niet meer. De jongen wilde een week niet met mij praten. Maar hij was dan ook een van die zweverige gevallen met raargevormde oren. 'Maar vertel nou hoe je vakantie was,' drong ik aan.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Tyler Elijah Romano

    'Ik vond het anders een aardig warm welkom. Als je het vergelijkt met vorig jaar tenminste. We hadden wel ergere acties.' grijnst ze en ik grinnik zachtjes. Ach ja, als je een goed lichaam hebt moet je het showen. No? En vorig jaar was het daar de perfecte tijd voor.. 'Ach, zelfs een van die zes blokjes op mijn buik is interessanter dan dat rare, zweverige joch.' grijns ik. 'Maar vertel nou hoe je vakantie was,' drong ze me aan en ik haal mijn schouders nonchalant op. 'Wereldreisje nummer duizend, en weer ruzie lopen maken in Frankrijk.' grijns ik.


    El Diablo.