• Lang geleden in een land hier ver vandaan... Zo beginnen al die "Sprookjes".
    Er is er een school die in The Mystery mountains ligt. De leerlingen van deze school zijn alles behalve standaard, het is namelijk een school voor: heksen, drakenrijders, hybriden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen en tovenaars. Als de mytsische wezens komen samen op deze school Ad infinitum. Omdat The Mystery mountains een angstaanjagende plek is voor buitenstaanders zullen deze hier ook niet komen.


    1e jaars:
    Meggie Evana Twaine ~ Navargus
    Myloo Polup ~ LyraPhoenix
    -
    -
    2e jaars:
    gereserveerd voor LondenLove
    Allyne Trish Carter ~Irrevocable
    -
    -
    3e jaars: (VOL)
    Brianna Hedwig Morgans ~ xMeCrazyMofo
    Brooklin Avery Knights ~ LondenLove
    April Jazzlynn Adams ~ AmazaynLOVE
    Annabeth Fleuriande Rae ~ Weak
    4e jaars:
    Samuel Oliver Skyes ~ Raccoon
    Elia "Eli" Conor Rapattoni ~ Irrevocable
    -
    -
    5e jaars:
    gereserveerd voor Casiramos
    Katherine "Kath" Roselia Romano ~ Casiramos
    Moira Olivia Moore ~ Wunjo
    Rosa Delany ~ DoctorDonna
    6e jaars: (VOL)
    Aurorae Rosalie Rae Weak
    Rosary 'Rose' Elizabeth North ~ Aquari
    Maxwell Thomas Goldberg ~ Raccoon
    Luke Adam Chamberlain ~ Wunjo
    7e jaars:
    Tyler Elijah Romano ~ Casiramos
    Eos Jinx Frequentatore ~Maximesa
    Shadow Raeper ~ Paddo
    Kendall Francis Jackson ~ Kendizzzzle
    -

    Leraren:
    Schoolhoofd: Mr. Oldman
    Conciërge
    Kok/in:
    Leraren:
    Draken rijden en beheersen: Neth Salvano ~ LyraPhoenix


    Lessen:
    Basisvakken:
    Krachten beheersen
    Monster kennis
    Vecht en verdediging trainingen

    Keuze/vaste vakken:
    Magie ~Vast voor heksen en tovenaars voor de rest keuze~
    Draken beheersen en berijden ~Alleen voor de Drakenrijders~
    Bomen en natuur creëeren en beheersen ~Vast voor Boomnymfen voor de rest keuze ~
    Bloed sturen ~Alleen voor Vampieren~
    Transformatie ~Alleen voor Weerwolven~
    Water sturen ~Vast voor Waternymfen voor de rest keuze~
    Strategie ~Keuzevak~
    Beeldende kunst ~Keuzevak~
    Muziek ~Keuzevak~
    Handvaardigheid ~Keuzevak~


    Kleuren

    heksen : Rood
    drakenrijders : Blauw
    hybriden : Groen
    vampieren : Geel
    weerwolven : Grijs
    nymfen : Paars
    elfen : Roze
    tovenaars : Oranje


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk: [Liefst foto]
    Karakter:
    Herkomst:
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Extra:


    Regels:
    *Minstens 5 zinnen
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan
    *Jongens en meisjes gelijk houden
    *Naamsverandering doorgeven
    *Niet de personages van andere bespelen
    *Alleen Fleuri en Windlesss mogen nieuwe topic's openen
    *OOC tussen [] {} ~~ - -
    *Geen Mary / Gary Sue
    *16+ mag maar houd het netjes

    Praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    Ab imo pectore

    Aurorae Rosalie Rae ~ 6e jaars heks
    Piekerend keek ik voor me uit ik had al láng op school kunnen zijn en dan zou ik zo natuurlijk de kamerindeling-lijst missen. Raphael tikte ongeduldig tegen het stuur; het was 5 voor 11 en zo te zien wilde hij weg. Er schoten nog wat jonge kinderen de bus in die, zo te zien voor het eerst naar school gingen. 'Mon dieu, quelle horeur, Raph,' hoorde ik opeens een stem zeggen 'Le Metro et l'escaliers!' Rosa liep de bus in. Toen ze mij zag zitten riep ze blij: 'Aurorae!' en plofte naast me neer. "Rosá!" ik schoof de koffer die onder haar stoel lag naar achteren "Ga je niet met je bezemsteel naar school?". Ik dacht aan mezelf en vond het opeens een erg domme opmerking.

    Annabeth Fleuriande Rae ~ 3e jaars weerwolf
    Ik stormde van de berg af, heerlijk. Ik dacht aan mijn zus die nu waarschijnlijk in de bus zat, ze had niet kunnen verschijnselen en ook niet kunnen vliegen daar was het de gevaarlijk voor omringt door al die "normale mensen". Toen ik benden was hoorde ik :'Hoi Annabeth!' het was Brianna een meisje uit mijn leerjaar. "Haai Brianna" ik liep naar haar toe "Hoe is het?" Ik keek opnieuw vol bewondering naar de school; hij was zó indrukwekkend.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Mr. Oldman
    Zwijgend liep ik door de lange gangen van de school. Ik kwam aan bij het prikbord die in de aankomsthal hing, en hing het papier op:


    Dit jaar, mogen jullie zeg kiezen met wie jullie een kamer willen delen.
    Natuurlijk wel jongens bij jongens en meisjes bij meisjes.
    Schrijf dit wel even op en plaats dit maar in mijn postvak.


    Mr. Oldman


    Ab imo pectore

    Raccoon schreef:
    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    'Het gaat goed met Parva.' zeg Moira. 'Tja, zijn kijkvermogen word er niet beter op, maar ach.' zei ze terwijl ze een hand door haar bruine lokken haalde. 'Parva is geweldig, ondanks zijn handicap kan hij nog zoveel!' zei Eos dan weer enthousiast. 'En Fuoco is nog even levendig als altijd,' zei ze dan met een grijns rond haar roze lippen. 'Van bosbranden tot maagomdraaiende kurkentrekkers. Maar hij reageert nog sneller dan eerst,' zei ze trots, 'en hij kan nu ook vuurspuwen op commando.' zei ze met een glimlach en ik grijns even. 'En bij jou Max, dat duveltje op je schouder zie ik wel. Maar hoe gaat het met de rest?' vroeg ze dan en ik keek even naar Ignis. "Nou een koppig kereltje en hij houd van kousen branden." begon ik lachend. "Hij is wel nieuwsgierig en kan al zonder mijn vingers erbij mee te nemen uit je hand eten, dus hij is al redelijk tam. Ook zit hij liever op mijn schouders dan rond te vlieger, maar dat zal vast niet lang duren." zei ik dan lachend ,waarna ik hem over zijn ruwe koppie aai. Ik haalde hem van mijn schouder en zette hem zo op mijn arm dat de andere hem beter kunnen bekijken. "Hij kan redelijk goed op gaan met vreemde."zei ik dan met een glimlachje


    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijder
    'Parva is geweldig, ondanks zijn handicap kan hij nog zo veel!' zegt Eos enthousiast. 'Ik zeg ook niet dat hij niet geweldig is.' mompel ik.
    'En Fuoco is nog even levendig als altijd.' zegt ze dan met een grijns.'Van bosbranden tot maagomdraaiende krukentrekkers. Maar hij reageert nog sneller dan eerst. En hij kan nu ook vuurspuwen op commando.' zegt ze trots. 'Dat is handig.' glimlach ik.
    'En bij jou Max, dat duveltje op je schouder zie ik wel. Maar hoe gaat het met de rest?' vraagt Eos dan aan Max. 'Nou een koppig kereltje en houd van kousen branden.' zegt Max lachend en ik lach zachtjes mee. 'Hij is wel nieuwsgierig en kan al zonder mijn vingers erbij mee te nemen uit je hand eten, dus hij is al redelijk tam. Ook zit hij liever op mijn schouders dan rond te vliegen, maar dat zal vast niet lang duren.' Ik grinnik en kijk hoe Max het beestje aait. Daarna zet hij hem op zijn arm, waardoor ik het draakje beter kan bekijken. 'Hij kan redelijk goed op gaan met vreemde.' glimlacht Max.
    'Eigenlijk heb ik wel zin in een tochtje, maar dat mag nu vast niet.' zucht ik. Vervolgens wend ik me tot Max. 'Op welke draak wil je dan gaan vliegen dit jaar?' vraag ik hem. 'Of neem je een van die leendraken?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Casiramos schreef:
    Katherine "Kath" Roselia Romano

    'Uhm, dankje.' zegt hij en ik knik even. 'Ik mag jou ook wel.' glimlacht hij vervolgens en ik glimlach terug. 'De bussen zijn laat.' mompelt hij en ik knik. 'Nu je het zegt.. Ben ik even blij dat ik niet met de bus ga.' lach ik. Nog geen halve minuut later stroomt de school binnen en ik bijt kort op mijn lip.
    'Oh, daar zijn ze.' zegt Luke droog en ik knik weer. 'Yes... Veel weerwolven zeg.' merk ik op en haal vervolgens mijn schouders even op. 'Met wie zit jij eigenlijk op de kamer?' vraag ik aan Luke en ik kijk hem nieuwsgierig aan.


    Luke Adam Chamberlain // 6e jaars tovernaar
    'Yes... Veel weerwolven zeg.' merkt Kath op. Ik zucht. 'Geen tovernaars dit jaar, volgens mij.' Ik bekijk de groep leerlingen goed. Er zit tot nu toe niemand bij met een staf.
    'Met wie zit jij eigenlijk op de kamer?' vraagt Kath dan nieuwsgierig. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee.' Nadat ik dat heb gezegd komt het schoolhoofd eraan om vervolgens een briefje op de muur te plakken. Ik loop er naar toe en lees wat er op staat.
    'Oh, we mogen dit jaar zelf kiezen.' grijns ik tegen Kath. 'Ik heb alleen geen idee wie ik moet kiezen.' Ik heb hier niet echt vrienden, en er zitten geen andere tovernaars op school.
    'Wie ga jij kiezen?' vraag ik Kath nieuwsgierig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Brianna Hedwig Morgans

    'Haai Brianna!' groette Annabeth me terug en ze liep op me af. 'Hoe is het?'
    'Gaat wel,' antwoordde ik. 'Kamperen met mijn ouders. Was wel even schrikken voor de anderen mensen om een meisje in een wolf te zien veranderen.' Terwijl ik dit zeg besef ik me dat niemand me eigenlijk had mogen zien transformeren. Maar ja, ik kan er nu niks meer aan doen. 'Kom op,' vervolg ik mijn verhaal. 'We gaan naar binnen.' Ik trek Annabeth aan haar arm mee de school in, waarvan ik nog steeds denk dat het Zweinstein is of zoiets. Zo betoverend is het wel!
    De vertrouwde aankomsthal vulde mijn zichtsveld en ik zag dat er al een aantal kinderen zich hadden verzameld rond het prikbord. Ik liet mijn ogen langs de melding gaan.
    'Wow!' roep ik enthousiast. 'Zie je dat? We mogen zelf kamergenoten kiezen!' Er schiet een geweldig idee bij me binnen. 'Anna, zullen wij samen op een kamer?'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Samuel Oliver Skyes || 4dejaars weerwolf

    Ik had doorgelopen en was Brianna kwijtgeraakt. Ergens vond ik het niet zo heel erg aangezien ze nog drukker was dan mijn zusjes...Samen... Ik deed mijn rugzak beter over mijn schouder en ging op mijn gemak het schoolgebouw binnen en liep door de gangen heen. Ik zag een massa mensen bij één van de prikborden staan en ik probeerde de lezen wat er stond. Uit het bericht kon ik opmaken dat we dit jaar onze eigen kamergenoot mochten kiezen. Ik stond stil. Ik kende niet echt iemand waarmee ik graag op de kamer zou willen zitten. Ik kende niemand van mijn jaar dat ik mocht of omgekeerd en ook niet echt soortgenoten. De meeste mensen waar ik goed mee om kon gaan waren meisjes... Vriendschappelijk bedoeld dan. Ik ging met een hand door mijn warrige haar. Nou misschien iemand van een jaar hoger. Ik kende er wel een paar die aardig waren, maar die hadden vast al een kamergenoot. Ik beet op de binnenkant van mijn kaak en liep nadenkend het plein op. Of zesdejaars? Er waren wel een paar aardige mensen, maar ik durfde het niet te vragen. Ik zag Luke wat verderop staan met een hybride. Dat voelde ik gewoon. Ik denk dat het van de Familie Romano is. Dat waren tenminste de bekendste hybriden van ad infinitum. Ik liep toch op hun af. "Euhm hoi." zei ik dan met een zwak glimlachje tegen hun.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Meggie Evana Twaine ~ Heks 1e jaars

    Toen ik bijna bovenaan de trap was ging de deur open. Er stond een man van rond de 20 voor me. Hij had zwart haar en een vriendelijke lach. Hij liep naar me toe. ‘Leuk om nieuwe gezichten te zien, vooral jonge heksen,’ zei hij. Ik staarde hem stomverbaasd aan. Hij praatte tegen me op een vriendelijke manier. De mensen op mijn oude school konden hier (nu al) nog veel van leren. Opeens bedacht ik me dat ik aan het staren was. Toen de man me strak aan bleef kijken besefte ik dat hij een antwoord verwachtte. En daar kwamen de zenuwen weer. Wat moest ik dan zeggen? Hij was vast een leraar. Ik wilde geen slechte indruk maken. Ik wilde eigenlijk vragen hoe hij wist dat ik een heks was, en of hij een leraar was en ik welk vak hij dan gaf, maar de woorden kwamen mij lippen niet over. Dus knikte ik maar gewoon. En daar waren de woorden. ‘Ik vind het eigenlijk b-best spannend,’ stotterde ik. Was dat nou echt het beste wat ik kon verzinnen? Hij vond me nu vast dom.


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Shadow Raeper ~ Drakenrijder 7de jaars

    Langzaam rek ik mijzelf uit waarna ik even om mij heen kijk,
    Welke dag was het... Hoe laat was het...
    Langzaam sta ik op waarna ik de duisternis door kijk,
    Rustig en zeker loop ik naar de uitgang van de grot die ik gebruikt had voor een heerlijke lange slaap,
    Naja... af en toe wat jagen, hier en daar eten en wat drinken en mijn behoeftes...
    Maar voor de rest, slapen... Dat was het punt van waarom ik een grot had uitgekozen deze keer.
    Elk jaar was het wel iets anders... En hut in het bos... En meer of weer een gigantische berg...
    Maar dit jaar had ik voor een grot gekozen.
    Als ik buiten kom en de lucht ruik, worden mijn ogen groot,
    School begint weer!!
    Snel en zeker kijk ik naar de berg in de verte,
    Het was zeker nog een paar uur rennen!
    Zuchtend pak ik mijn spullen uit de grot waarna ik een spreuk gebruik die mijzelf versnelt,
    Nu zal t een paar minuten maar duren, maar... het zal wat kracht kosten...
    Met een goeie aanloop begin ik met sprinten waarna ik na nog geen 30 minuten bij de poort kom van de school.
    Hijgend sta ik even tegen de wand aan waarna ik rustig het terein oploop en de school in wandel,
    Blijkbaar was het nog niet zo erg... De lessen waren nog niet begonnen...
    Nog even happend naar adem kijk ik even rond...
    Waren de kamers al ingedeeld voor dit jaar?...
    Of hadden ze daar weer wat leuks voor verzonnen...
    Ik laat mijn tas even naast mij neer vallen waarna ik er naast plof.
    Langzaam sluit ik even mijn ogen, alsof ik nog niet genoeg slaap gehad heb...

    Navargus schreef:
    Meggie Evana Twaine ~ Heks 1e jaars

    Toen ik bijna bovenaan de trap was ging de deur open. Er stond een man van rond de 20 voor me. Hij had zwart haar en een vriendelijke lach. Hij liep naar me toe. ‘Leuk om nieuwe gezichten te zien, vooral jonge heksen,’ zei hij. Ik staarde hem stomverbaasd aan. Hij praatte tegen me op een vriendelijke manier. De mensen op mijn oude school konden hier (nu al) nog veel van leren. Opeens bedacht ik me dat ik aan het staren was. Toen de man me strak aan bleef kijken besefte ik dat hij een antwoord verwachtte. En daar kwamen de zenuwen weer. Wat moest ik dan zeggen? Hij was vast een leraar. Ik wilde geen slechte indruk maken. Ik wilde eigenlijk vragen hoe hij wist dat ik een heks was, en of hij een leraar was en ik welk vak hij dan gaf, maar de woorden kwamen mij lippen niet over. Dus knikte ik maar gewoon. En daar waren de woorden. ‘Ik vind het eigenlijk b-best spannend,’ stotterde ik. Was dat nou echt het beste wat ik kon verzinnen? Hij vond me nu vast dom.


    Neth Salvano
    ik zag dat ze me stomverbaast aankeek en even niks wist te vertellen, maar toch probeerde: 'Ik vind het eigenlijk b-best spannend,' stotterde ze. Ik moest zachtjes lachen, waarbij ik wat tredes naar beneden liep. 'Dat kan ik best begrijpen, voor mij was het ook spannend toen ik op deze school kwam, maar vertel eens hoe je heet?' Vroeg ik haar, waarbij ik gebaarde om mee te lopen naar de hal. Ik vondt het altijd leuk om eerste jaars studentes te helpen om een goede start te maken op deze school en dat maakte me ook geen benul uit of het een drakenrijder of heks was. 'Kom dan praten we boven verder.' ging ik verder afwachtend op haar naam, dus ik besloot om maar te beginnen. 'Ik ben Neth Salvano, leraar drakenrijden en beheersen, en nu jij,' zei ik en liet weer een vriendelijke glimlach zien.


    Vampire + Servant = Servamp

    Annabeth Fleuriande Rae ~ 3e jaars weerwolf

    'Gaat wel,' antwoordde ze. 'Kamperen met mijn ouders. Was wel even schrikken voor de anderen mensen om een meisje in een wolf te zien veranderen.' 'Kom op,' vervolg ze haar verhaal. 'We gaan naar binnen.' Brianna trekt me aan haar arm mee de school in.
    'Wow!' roep ik enthousiast als we de mededeling op het prikbord hebben gelezen 'Zie je dat? We mogen zelf kamergenoten kiezen! Anna, zullen wij samen op een kamer?' "Jaa super goed iedee!" schreeuw ik, ik trek een beschaamd gezicht als ik zie iets meer aandacht heb getrokken dan ik had gepland. Geweldig. "Laten we het gelijk aan het schoolhoofd melden" Ik trek haar mee door de lange schoolgangen tot we bij het kamertje komen waar ik op de deur klop. "Binnen" bromt een stem. Ik gooi de deur open en trek Brianna de kamer in "Wij willen..." "Samen op een kamer" maakt Mr. Oldman mijn zin af "Kamer 101 op de 3e verdieping 2e links" "Okeey..." ik trek de deur achter ons dicht "Mr. Oldman is nog steeds eng"


    In samenwerking met Fleuri


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Neth Salvano
    ik zag dat ze me stomverbaast aankeek en even niks wist te vertellen, maar toch probeerde: 'Ik vind het eigenlijk b-best spannend,' stotterde ze. Ik moest zachtjes lachen, waarbij ik wat tredes naar beneden liep. 'Dat kan ik best begrijpen, voor mij was het ook spannend toen ik op deze school kwam, maar vertel eens hoe je heet?' Vroeg ik haar, waarbij ik gebaarde om mee te lopen naar de hal. Ik vondt het altijd leuk om eerste jaars studentes te helpen om een goede start te maken op deze school en dat maakte me ook geen benul uit of het een drakenrijder of heks was. 'Kom dan praten we boven verder.' ging ik verder afwachtend op haar naam, dus ik besloot om maar te beginnen. 'Ik ben Neth Salvano, leraar drakenrijden en beheersen, en nu jij,' zei ik en liet weer een vriendelijke glimlach zien.
    (awhh cute :P)


    Meggie Evana Twaine ~ Heks 1e jaars

    Ik zag dat hij moest lachen. Zie je wel, hij vond me dom. Meggie, denk niet zo! sprak ik mezelf streng toe. Hij liep naar me toe, nog verder naar beneden. 'Dat kan ik best begrijpen, voor mij was het ook spannend toen ik op deze school kwam, maar vertel eens hoe je heet?' vroeg de man. Hij gebaarde dat ik mee moest, of kon, lopen. De grote deur door, naar binnen. Ik was benieuwd hoe het eruit zou zien. Omdat de buitenkant heel indrukwekkend was, zou de binnenkant dat ook wel zijn. Oh wacht, de man had nog wat aan me gevraagd. Hoe ik heette. ‘'Kom dan praten we boven verder.' zei hij, mijn gedachten onderbrekend. 'Ik ben Neth Salvano, leraar drakenrijden en beheeiersen, en nu jij,' zei hij en hij liet weer een vriendelijke glimlach zien. Ik liep met hem mee naar boven. Hij leek me wel aardig. Helaas had ik geen drakenrijden en beheersen. ‘Hi, i-ik ben M-Meggie.’zei ik. Serieus? Kon ik niet eens mijn naam zeggen zonder te stotteren en bang te zijn om wat te zeggen? Hij hield de deur voor me open, ik bedankte hem met een knikje en liep naar binnen.


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Windlesss schreef:
    Aurorae Rosalie Rae ~ 6e jaars heks
    Piekerend keek ik voor me uit ik had al láng op school kunnen zijn en dan zou ik zo natuurlijk de kamerindeling-lijst missen. Raphael tikte ongeduldig tegen het stuur; het was 5 voor 11 en zo te zien wilde hij weg. Er schoten nog wat jonge kinderen de bus in die, zo te zien voor het eerst naar school gingen. 'Mon dieu, quelle horeur, Raph,' hoorde ik opeens een stem zeggen 'Le Metro et l'escaliers!' Rosa liep de bus in. Toen ze mij zag zitten riep ze blij: 'Aurorae!' en plofte naast me neer. "Rosá!" ik schoof de koffer die onder haar stoel lag naar achteren "Ga je niet met je bezemsteel naar school?". Ik dacht aan mezelf en vond het opeens een erg domme opmerking.

    Annabeth Fleuriande Rae ~ 3e jaars weerwolf
    Ik stormde van de berg af, heerlijk. Ik dacht aan mijn zus die nu waarschijnlijk in de bus zat, ze had niet kunnen verschijnselen en ook niet kunnen vliegen daar was het de gevaarlijk voor omringt door al die "normale mensen". Toen ik benden was hoorde ik :'Hoi Annabeth!' het was Brianna een meisje uit mijn leerjaar. "Haai Brianna" ik liep naar haar toe "Hoe is het?" Ik keek opnieuw vol bewondering naar de school; hij was zó indrukwekkend.


    Rosa Delany
    'Rosá,' antwoordde ze mij. 'Ga je niet met je bezemsteel naar school?' Nam mijn rugzak op schoot. 'Nee, mijn ouders sturen hem na. Oh, wacht, dat bedoelde je niet,' lachtte ik. 'Grapje. Te veel bagage om mee te nemen. Ook dat hadden ze natuurlijk na kunnen sturen, maar ach, wat is er mis met de bus. Nu kunnen wij gezellig bijkletsen. Hoe was je vakantie?' Net op dat moment startte de bus. Ik keek op mijn horloge. Het was twee minuten voor elf. Mensen die met de trein om tien voor aankwamen, direct naar de metro gingen en dan hier zouden rennen, zouden alsnog de bus missen. Het irriteerde mij dat hij nu al weg reed. Zij kregen niet eens een kans om te komen. Toen bedacht ik me dat er om het uur een bus ging en dat het voor een café was, dus dat het niets uit maakte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Brianna Hedwig Morgans

    'Jaa super goed idee!' was Annabeth's enthousiaste antwoord. Verschillende mensen keken onze kant op en ik bedacht me dat dat vast zou komen door Annabeth's vrolijke uitbarsting. 'Laten we het gelijk aan het schoolhoofd melden!' zegt Annabeth na een korte stilte. Heel plotseling pakt ze mijn arm waar ik een beetje van schrik en ze trekt me door de lange schoolgangen, die me deden denken aan mijn eerste jaar. De eerste keer dat ik hier was.
    Annabeth klopt op de deur van Mr. Oldmans kantoor. Het schoolhoofd laat de rillingen telkens weer over mijn rug lopen. 'Binnen.' klinkt Mr. Oldmans ijskoude stem. Annabeth opent de deur en zegt: 'Wij willen… - ' 'Samen op een kamer.' verzucht Mr. Oldman. Hij geeft wat snelle en onduidelijke aanwijzingen over de precieze locatie van de kamer.
    'Okeey…' mompelt Annabeth, waarna ze de deur dichttrekt. 'Mr. Oldman is nog steeds eng.'
    'Verbaasd dat je dan?' vraag ik haar lachend. 'Kom, laten we onze kamer gaan zoeken. Mr. Oldman is weer eens lekker duidelijk geweest in zijn woorden.' Dan schiet me een gaaf idee binnen. 'THE BRIANNABETH-WEREWOLFROOM.' barst ik uit, waarna ik Annabeth aan haar arm naar onze kamer sleep.
    Als we die ooit gaan vinden.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Eos Jinx Frequentatore

    Grinnikend sta ik weer op en we verlaten de vuurplaats om de stoet naar binnen te volgen. 'Max gaat gewoon op zijn verzorgdraakje vliegen dit jaar,' zeg ik grijnzend. We lopen het gebouw binnen waar iedereen in paniek lijkt rond te rennen. 'Dat zou je graag willen zien hè? Maar nee, ik leen Orgyn, de draak van mijn vader.' Ik knik. 'Dat is ook niet de braafste.' We komen bij het prikbord aan waarop staat dat we dit jaar zelf een kamergenoot uit mogen kiezen. 'Wauw, onze directeur gaat out of the box. Pas op, straks krijgen we ook pizzadonderdagen!' We grinnikten. Ik had nooit zo'n ophef gemaakt over kamergenoten, zij wel over mij. Per jaar wilde ik nog wel eens drie kamergenoten hebben. Ik stootte Moira aan. 'Wat zeg je ervan als wij nou eens samen op een kamer gaan en kijken hoe lang het duurt voor de avondwacht bij ons op de stoep staat?'


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Aurorae Rosalie Rae ~ 6e jaars heks

    'Nee, mijn ouders sturen hem na. Oh, wacht, dat bedoelde je niet,' lachtte ze 'Grapje. Te veel bagage om mee te nemen. Ook dat hadden ze natuurlijk na kunnen sturen, maar ach, wat is er mis met de bus. Nu kunnen wij gezellig bijkletsen. Hoe was je vakantie?' "Leuk hoor" antwoordde ik "Italië en Spanje waren indrukwekkend, maar ik heb ook hard moeten werken het hotel was erg vol deze vakantie. En die van jou? Hoe was jou vakantie?" De bus was ondertussen gaan rijden en we reden door de drukke straatjes van Parijs, als we zo de stad uit waren zouden we verschijnselen met de bus. Dan kwamen we 1 kilometer van school vandaan aan op een kronkelig weggetje. Vanaf daar zouden we gewoon gaan rijden tot de school.

    Annabeth Fleuriande Rae ~ 3e jaars weerwolf

    'Verbaasd dat je dan?' vraag Brianna me lachend. 'Kom, laten we onze kamer gaan zoeken. Mr. Oldman is weer eens lekker duidelijk geweest in zijn woorden.' na een korte stilte barst ze uit: 'THE BRIANNABETH-WEREWOLFROOM.' waarna ze me aan zijn arm naar onze kamer sleep. "Ehh... 2e verdieping toch of 3e" mompel ik als we de trappen van de school beklimmen. Met veel lawaai stampen er een paar 1e jaars de trap af "3e" besluit ik en we lopen nog wat trappen op. Ik besluit ze te tellen. ...103, 104, 105... oké stop denk ik bij mezelf hoe raar ben je? "Hier is de kamer" ik duw de deur open. In de kamer (?) is al ons kleding er al en staan er 2 grote 2 persoonsbedden met veel kussens. Ik grijs naar Brianna en gooi een kussen op haar hoofd "Kussengevecht" roep ik en begin met gooien.


    I like my choices. I hope she likes hers.