• heey,,
    eerst ff het verhaal:
    een vriendin van mij had z'n topic gemaakt dat ze het oneerlijk vond dat een jongen was weggestuurd om dat hij 'fake' zou zijn en toen zei iedereen dat hij dan had moeten bewijzen dat hij niet 'fake'was. daar krijg je 24 uur de tijd voor.
    en dan nu mijn vraag: hoe kan je bewijzen dat je 'echt' bent en niet 'fake'?
    XoXoX


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Met een sign


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Foto's van jezelf maken met een papiertje ofzo, zonder bewerkshit.

    Foto's met signs maken voor de mods, waar je duidelijk je gezicht ziet. En niet ge photoshopt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Met een sign

    iets presieser alsjeblief en wat is een sign


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Foto's met signs maken voor de mods, waar je duidelijk je gezicht ziet. En niet ge photoshopt.

    maar hij had dat(zei mijn vriendin) en nog is hij weg gestuurd


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Een sing is iets waar bijvoorbeeld dit opstaat: Annelies @ Quizlet. Niemand kan dat maken, alleen jijzelf. Een sign is dus een papiertje ofzo waar je dat opschrijft en zo bewijs je dat je niet fake bent.

    Een blaadje waar je je naam opschrijft, of die van iemand voor wie je de sign maakt. En dan nog iets leuks eventueel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    maar hij had dat(zei mijn vriendin) en nog is hij weg gestuurd

    Signs kan je ook faken..?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    maar hij had dat(zei mijn vriendin) en nog is hij weg gestuurd


    Hij ís niet weggestuurd. Hij is zelf weggegaan -zucht- Dat heeft iedere mod in dat topic gezegd.

    Een sing is iets waar bijvoorbeeld dit opstaat: Annelies @ Quizlet. Niemand kan dat maken, alleen jijzelf. Een sign is dus een papiertje ofzo waar je dat opschrijft en zo bewijs je dat je niet fake bent.


    En het moet handgeschreven zijn ;)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    dan moet je op de foto met een papiertje waar 'Darkpassion' op staat. En dan moet die foto zeker niet bewerkt zijn, en overdag genomen worden.

    Dit hoeft niet iedereen te doen, alleen als wij denken dat de foto waarvan jij zegt: dit ben ik. iemand anders is dan jij. Dan willen we dat even zeker weten en als je het niet kan bewijzen moeten de fotos er af.

    Nee had hij niet gedaan.
    Een mod vroeg voor zo'n bewijs-foto, en toen schold hij haar uit en maakte zijn account inactief.
    Zo ging het :)

    (...)

    Hij ís niet weggestuurd. Hij is zelf weggegaan -zucht- Dat heeft iedere mod in dat topic gezegd.

    sorry heb niet alles gelezen en die vriendin van mij zei dat hij tegen haar had gezecht dat hij weggestuurd was


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    dan moet je op de foto met een papiertje waar 'Darkpassion' op staat. En dan moet die foto zeker niet bewerkt zijn, en overdag genomen worden.


    Hoeft niet alleen Darkpassion, mag ook een andere mods of gewoon de naam, 'quizlet'

    (...)

    En het moet handgeschreven zijn ;)


    Jhaa, ik quote: Een sign is dus een papiertje ofzo waar je dat opschrijft