• Lang geleden in een land hier ver vandaan... Zo beginnen al die "Sprookjes".
    Er is er een school die in The Mystery mountains ligt. De leerlingen van deze school zijn alles behalve standaard, het is namelijk een school voor: heksen, drakenrijders, hybriden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen en tovenaars. Als de mytsische wezens komen samen op deze school Ad infinitum. Omdat The Mystery mountains een angstaanjagende plek is voor buitenstaanders zullen deze hier ook niet komen.


    1e jaars:
    Meggie Evana Twaine ~ Navargus
    Myloo Polup ~ LyraPhoenix
    -
    -
    2e jaars:
    gereserveerd voor LondenLove
    Allyne Trish Carter ~Irrevocable
    -
    -
    3e jaars: (VOL)
    Brianna Hedwig Morgans ~ xMeCrazyMofo
    Brooklin Avery Knights ~ LondenLove
    April Jazzlynn Adams ~ AmazaynLOVE
    Annabeth Fleuriande Rae ~ Weak
    4e jaars:
    Samuel Oliver Skyes ~ Raccoon
    Elia "Eli" Conor Rapattoni ~ Irrevocable
    -
    -
    5e jaars:
    gereserveerd voor Casiramos
    Katherine "Kath" Roselia Romano ~ Casiramos
    Moira Olivia Moore ~ Wunjo
    Rosa Delany ~ DoctorDonna
    6e jaars: (VOL)
    Aurorae Rosalie Rae Weak
    Rosary 'Rose' Elizabeth North ~ Aquari
    Maxwell Thomas Goldberg ~ Raccoon
    Luke Adam Chamberlain ~ Wunjo
    7e jaars:
    Tyler Elijah Romano ~ Casiramos
    Eos Jinx Frequentatore ~Maximesa
    Shadow Raeper ~ Paddo
    Kendall Francis Jackson ~ Kendizzzzle
    -

    Leraren:
    Schoolhoofd: Mr. Oldman
    Conciërge
    Kok/in:
    Leraren:
    Draken rijden en beheersen: Neth Salvano ~ LyraPhoenix


    Lessen:
    Basisvakken:
    Krachten beheersen
    Monster kennis
    Vecht en verdediging trainingen

    Keuze/vaste vakken:
    Magie ~Vast voor heksen en tovenaars voor de rest keuze~
    Draken beheersen en berijden ~Alleen voor de Drakenrijders~
    Bomen en natuur creëeren en beheersen ~Vast voor Boomnymfen voor de rest keuze ~
    Bloed sturen ~Alleen voor Vampieren~
    Transformatie ~Alleen voor Weerwolven~
    Water sturen ~Vast voor Waternymfen voor de rest keuze~
    Strategie ~Keuzevak~
    Beeldende kunst ~Keuzevak~
    Muziek ~Keuzevak~
    Handvaardigheid ~Keuzevak~


    Kleuren

    heksen : Rood
    drakenrijders : Blauw
    hybriden : Groen
    vampieren : Geel
    weerwolven : Grijs
    nymfen : Paars
    elfen : Roze
    tovenaars : Oranje


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [als het personage een erg oud (bv. 278 jaar) personage is leeftijd van uiterlijk]
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk: [Liefst foto]
    Karakter:
    Herkomst:
    Vak(ken) die je (niet) wilt volgen:
    Extra:


    Regels:
    *Minstens 5 zinnen
    *Reserveringen blijven 2 dagen staan
    *Jongens en meisjes gelijk houden
    *Naamsverandering doorgeven
    *Niet de personages van andere bespelen
    *Alleen Fleuri en Windlesss mogen nieuwe topic's openen
    *OOC tussen [] {} ~~ - -
    *Geen Mary / Gary Sue
    *16+ mag maar houd het netjes

    Praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 11:19 ]


    Ab imo pectore

    [Euhm, ik denk niet dat Raccoon het goed vind dat je Max bestuurd.]

    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijder
    We lopen met zijn drieen weer naar binnen. De rest van de school is er intussen ook al. Er hangt iets op het prikbord, waar allemaal leerlingen naar staan te kijken en staan de duwen om het goed te kunnen zien. Ik kan niet veel zien met mijn 1.58. Uiteindelijk gaan er een paar mensen voor mij weg en wurm ik me een weg naar voren. Ik lees de tekst aandachtig. Dit jaar mogen we onze eigen kamergenoot kiezen. Ik zucht opgelucht. Ik word altijd bij mensen ingedeeld die ik totaal niet kan uitstaan, en dat heeft zo zijn redenen.
    In mijn eerste jaar zat ik bij een zevende jaars. Dat is echt verschrikkelijk irritant, want die gaf steeds feestjes in onze kamer. Ik sliep toen nog vaak bij Parva in de kooi.
    In mijn tweede jaars zat ik bij een vampier, en die heeft me toen bijna leeggezogen. Ik werd net wakker toen ze s'nachts verlekkerd naar mijn been zat de kijken, klaar om een grote hap te nemen.
    In mijn derde jaar zat ik bij een heks. Laten we zeggen dat er nog vaak brandjes ontstonden.
    En vorig jaar, in mijn vierde jaar, zat ik bij een weerwolf. Die had het transformeren nog niet zo goed onder de knie en rende vaak als een dolle hond door onze kamer en begon naar me te happen en grommen als ik binnen kwam.
    Maar dit jaar mogen we gelukkig zelf kiezen. Dat word dus geen weerwolf, heks of vampier. In feestjes heb ik eigenlijk wel zin nu.
    Ik word wakker uit mijn gedachten als ik word aangestoten door Eos. 'Wat zeg je ervan als wij nou eens samen op een kamer gaan en kijken hoe lang het duurt voor de avondwacht bij ons op de stoep staat?' vraagt ze. Ik grinnik en knik dan. 'Lijkt me leuk. Mijn vorige kamer genoten waren nou niet bepaald... eh, de perfecte kamer genoten.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    [Euhm, ik denk niet dat Raccoon het goed vind dat je Max bestuurd.]

    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijder
    We lopen met zijn drieen weer naar binnen. De rest van de school is er intussen ook al. Er hangt iets op het prikbord, waar allemaal leerlingen naar staan te kijken en staan de duwen om het goed te kunnen zien. Ik kan niet veel zien met mijn 1.58. Uiteindelijk gaan er een paar mensen voor mij weg en wurm ik me een weg naar voren. Ik lees de tekst aandachtig. Dit jaar mogen we onze eigen kamergenoot kiezen. Ik zucht opgelucht. Ik word altijd bij mensen ingedeeld die ik totaal niet kan uitstaan, en dat heeft zo zijn redenen.
    In mijn eerste jaar zat ik bij een zevende jaars. Dat is echt verschrikkelijk irritant, want die gaf steeds feestjes in onze kamer. Ik sliep toen nog vaak bij Parva in de kooi.
    In mijn tweede jaars zat ik bij een vampier, en die heeft me toen bijna leeggezogen. Ik werd net wakker toen ze s'nachts verlekkerd naar mijn been zat de kijken, klaar om een grote hap te nemen.
    In mijn derde jaar zat ik bij een heks. Laten we zeggen dat er nog vaak brandjes ontstonden.
    En vorig jaar, in mijn vierde jaar, zat ik bij een weerwolf. Die had het transformeren nog niet zo goed onder de knie en rende vaak als een dolle hond door onze kamer en begon naar me te happen en grommen als ik binnen kwam.
    Maar dit jaar mogen we gelukkig zelf kiezen. Dat word dus geen weerwolf, heks of vampier. In feestjes heb ik eigenlijk wel zin nu.
    Ik word wakker uit mijn gedachten als ik word aangestoten door Eos. 'Wat zeg je ervan als wij nou eens samen op een kamer gaan en kijken hoe lang het duurt voor de avondwacht bij ons op de stoep staat?' vraagt ze. Ik grinnik en knik dan. 'Lijkt me leuk. Mijn vorige kamer genoten waren nou niet bepaald... eh, de perfecte kamer genoten.'


    (ze had me een berichtje gestuurd omdat ze de 5 zinnen niet haalde dus ik hielp haar even ^^ Ik zal trouwens zo reageren :3 )

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 21:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Neth Salvano
    Hi, i-ik ben M-Meggie.’zei ze stotterend. Ik hield de deur voor haar open, waarbij ze met een knik naar binnen liep. De grote hal was nu drukker geworden en iedereen stond in groepjes bij elkaar. 'Welkom Meggie op Ad infinitum, ik hoop dat je een goed jaar krijgt en hoop ook dat er genoeg heksen zijn die je kan helpen, en als je vragen hebt, kom je gewoon naar me toe,' zei ik en liep wat meer de ruimte in waarbij ik begroet word door een aantal studenten. 'De 1e jaars kamers zijn boven, als je bij dat prikbord...' Ik wees naar het prikbord aan het eind van de hal. '...kijkt bij wie je zit, dan kan je je spullen naar je kamer brengen, ik moet helaas mijn lessen gaan voorbereiden, maar kom gerust naar me toe als je vragen hebt,' Ik liep rustig bij haar vandaan, richting de leslokalen, want ik had nog helemaal niks gedaan voordat ik hier aankwam.


    Vampire + Servant = Servamp

    Okeey zo ziet het kasteel er ongeveer uit:

    1e verdieping:
    ~Lokalen:
    Strategie
    Beeldende kunst
    Muziek
    Handvaardigheid
    ~Grote eetzaal
    ~Kamer van Schoolhoofd
    ~Leraren kamer

    2e verdieping:
    ~Lokalen:
    Krachten beheersen (schriftelijk)
    Monster kennis (helft van het jaar schriftelijk andere helft praktijk)
    Magie
    Bloedsturen
    ~Kamers van 1 t/m 100
    ~Kleine bieb met alleen maar leesboeken


    3e verdieping:
    ~Kamers 101 t/m 200
    ~Losse bruikbare lokalen voor extra oefenen(ook voor bv. een keer schriftelijk Draken rijden en beheersen)

    4e verdieping:
    ~Grote ruimte met veel stoelen (chill ruimte)
    ~Grote bieb (met boeken die je nodig hebt voor school en leesboeken)

    Buiten:
    ~1 km van school groot meer voor o.a. Water sturen
    ~In de bossen rond de school ruimte voor o.a. Bomen en natuur creëeren en beheersen en Transformatie
    ~Op 0,5 km een groot veld voor Draken rijden en beheersen en Vecht en verdediging trainingen

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 21:45 ]


    Ab imo pectore

    Brianna Hedwig Morgans || 3de jaars Weerwolf

    Annabeth opent de deur van onze toekomstige kamer. Van binnen sta ik de springen, want ik kam niet wachten om de kamer te zien. Vorig jaar zat ik op een kamer met een nerd en die zag eruit als een oude schuur. Maar ik heb geruchten gehoord dat de kamers op de derde verdieping echt geweldig zijn!
    En daar hebben ze gelijk in. Ik hap naar adem als ik het prachtige interieur zie. 'Wauw…' fluister ik. De kleding is er al en ook onze bagage lijkt zomaar hierheen te zijn getoverd.
    Ik ben nog helemaal in trance als er een kussen naar mijn hoofd wordt gegooid. 'Kussengevecht.' roept Annabeth vastbesloten. Jammer voor haar, want ze weet niet hoe wilt ik kan zijn met kussens. Ach ja, daar ben ik ook een wolf voor. 'JAAAAA!!!!' krijs ik en ik duik op een kussen, waarna ik her opraap en naar haar hoofd gooi. 'Wedden dat we zometeen onze "eerste waarschuwing" krijgen?' lach ik.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 21:47 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik reageer zo :3


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Myloo Polup//1e jaars vleugel elf
    Gespannen stond ik met knikkende knieen te wachtten dat ik mocht vertrekken. 'En vergeet niet je boog mee te nemen,' zei mijn moeder toen ze via de wenteltrap naar beneden te nemen. 'Mam, ik ga geen boog meenemen voor mijn eerste schooldag.' zei ik, waarbij ik voorzichtig een pluisje van leren broek. Ik had voor safe, gekozen. Goed zittende shirt, en een leren broek, waarbij ik mijn bruine haren (dat onlogisch is voor een elf) zo heb laten kamen dat mijn lange punt oren te zien waren. In mijn haar had ik nog een speldje vastgezet.
    Ik zie op de klok dat het tijd is en loop gespannen de deur door, waarbij ik het dichtbegroeide bos doorkruis om vervolgens mijn libel vleugels uit te klappen en vloog de luch in.
    Ik was een apparte elf. Mijn soort had vleugels, die konden verscheinen en verdwijnen. Even voelde ik de wind langs me gaan, waarbij ik de kortste weg naar de school nam.


    Vampire + Servant = Servamp

    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    'Op welke draak wil je dan gaan vliegen dit jaar?' vroeg ze me. 'Of neem je een van die leendraken?' vroeg Moira me dan.Grinnikend stond Eos op 'Max gaat gewoon op zijn verzorgdraakje vliegen dit jaar,'zei ze en ik lachte even zacht. Ignis maakte een afkeurend geluidje. en we besloten maar naar het schoolgebouw te gaan. Ergens vond ik het vaag dat we nog niet wisten waar we heen moesten. 'Dat zou je graag willen zien hè? Maar nee, ik leen Orgyn, de draak van mijn vader.' legde ik dan aan hun uit. Het was een grote lastige draak die toch ondanks dat hij oud is, nogsteeds fit is. In het 3de heb ik een tijdje op hem gevlogen, maar dat veranderen algauw omdat hij te moeilijk was. Ik heb dan op een leendraak van het school moeten vliegen, tot ik de tamste draak van mijn vader mocht gebruiken, helaas is die vorig jaar cadeau gegeven aan mijn oom. 'Dat is ook niet de braafste.' zei Eos en ik knikte het was inderdaad geen schatje. Hij mocht me gewoon niet.... We liepen richting het schoolgebouw en de gangen zaten vol met oud en nieuw. Er stond vooral veel volk aan de prikborden. 'Wauw, onze directeur gaat out of the box. Pas op, straks krijgen we ook pizzadonderdagen!' zei Eos en ik keek ook even naar het bericht zo ver dat me lukt. Eigen kamer genoot kiezen... Ik had liever mijn eigen kamertje, maar goed.De meiden hadden nu al besloten dat ze bij elkaar gingen slapen en ik grijnsde. "Ik zou ook wel bij jullie willen slapen hoor." zeg ik met een speelse grijns. "Helaas, mag ik niet." zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 18:44 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Wunjo schreef:
    [Euhm, ik denk niet dat Raccoon het goed vind dat je Max bestuurd.]

    Moira Olivia Moore // 5e jaars drakenrijder
    We lopen met zijn drieen weer naar binnen. De rest van de school is er intussen ook al. Er hangt iets op het prikbord, waar allemaal leerlingen naar staan te kijken en staan de duwen om het goed te kunnen zien. Ik kan niet veel zien met mijn 1.58. Uiteindelijk gaan er een paar mensen voor mij weg en wurm ik me een weg naar voren. Ik lees de tekst aandachtig. Dit jaar mogen we onze eigen kamergenoot kiezen. Ik zucht opgelucht. Ik word altijd bij mensen ingedeeld die ik totaal niet kan uitstaan, en dat heeft zo zijn redenen.
    In mijn eerste jaar zat ik bij een zevende jaars. Dat is echt verschrikkelijk irritant, want die gaf steeds feestjes in onze kamer. Ik sliep toen nog vaak bij Parva in de kooi.
    In mijn tweede jaars zat ik bij een vampier, en die heeft me toen bijna leeggezogen. Ik werd net wakker toen ze s'nachts verlekkerd naar mijn been zat de kijken, klaar om een grote hap te nemen.
    In mijn derde jaar zat ik bij een heks. Laten we zeggen dat er nog vaak brandjes ontstonden.
    En vorig jaar, in mijn vierde jaar, zat ik bij een weerwolf. Die had het transformeren nog niet zo goed onder de knie en rende vaak als een dolle hond door onze kamer en begon naar me te happen en grommen als ik binnen kwam.
    Maar dit jaar mogen we gelukkig zelf kiezen. Dat word dus geen weerwolf, heks of vampier. In feestjes heb ik eigenlijk wel zin nu.
    Ik word wakker uit mijn gedachten als ik word aangestoten door Eos. 'Wat zeg je ervan als wij nou eens samen op een kamer gaan en kijken hoe lang het duurt voor de avondwacht bij ons op de stoep staat?' vraagt ze. Ik grinnik en knik dan. 'Lijkt me leuk. Mijn vorige kamer genoten waren nou niet bepaald... eh, de perfecte kamer genoten.'


    (ze had me een berichtje gestuurd omdat ze de 5 zinnen niet haalde dus ik hielp haar even ^^ Ik zal trouwens zo reageren :3 )


    [Ow, i didn't know that :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aurorae Rosalie Rae

    Na een tijdje gepraat te hebben met Rosa, en de bus eindelijk buiten de stad was, werd er omgeroepen dat we onze grodels vast moesten maken. "We gaan verschijnselen" mompelde ik. Er was een lichtflits en ik zag de prachtige omgeving van de school. En (tot mijn verbazing) ook de school zelf, ik dacht aan Raph en concludeerde dat hij geen zin had om nog een kilometer te rijden, en dus gewoon voor de school had verschijnselt. Ik pakte mijn koffer, gaf een knuffel aan Rosa, bedankte Raphael en stapte de bus uit. Gapend rekte ik me uit. School, heerlijk. Ik liep over de bordes naar de grote deur (die vanzelf openging) en liep naar binnen. Zoekend keek ik rond, ik zag wat bekende gezichten maar ook veel nieuwe, veel van hen stonden om het prikbord. "De division, jóepíe" mompelde ik sarcastisch. Met mijn 1,78 m kon ik makkelijk over die kleintjes heen kijken. Mmmm dit werd interesant... zelf kiezen. "Helaas, mag ik niet." Hoorde ik achter me, door de lach wist ik het zeker "Max!" Ik draaide me om "Hey, Ca v... Eh hoe gaat het? Verbeterde ik mezelf, ik moest er echt op gaan letten, ik zou geen Frans meer praten en vooral niet op school


    Annabeth Fleuriande Rae

    'JAAAAA!!!!' krijst ze en duikt op een kussen, waarna ze hem opraap en naar mijn hoofd gooit. 'Wedden dat we zometeen onze "eerste waarschuwing" krijgen?' lacht ze. "ECHT WEL!!" Ondertussen ben ik op één van de bedden gesprongen en vuur ik 1 voor 1 de kussen af alsof het kogels uit een kanon zijn. Ik gooi een paar kussens haar kant op. Ik schrik als ik de twee 1e jaars in de deur opening zie staan, ze kijken ons aan met grote ogen. Ik kijk even naar Brianna en hoopt dat ze snapt wat ik bedoel. "NUUU!!" Gil ik en gooi de kussens naar de deur opening.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 16:22 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Ik doe hem er wel boven even bij :3

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 16:22 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Eos Jinx Frequentatore

    Ik glimlachte en zag al voor me hoe dit jaar ging lopen, wilde feesten, geen wisseling van kamergenoten, geen schrik bij het zien van een draak, maar bovenal: Het ervaren van een vampier. Waarmee ik bedoelde dat we eruitkwamen te zien als zombies na alles wat op de planning stond. Ik vroeg me af of ik twee handen nodig zou hebben voor uren slaap per week. Terwijl Max even ging kijken of hij nog een kamergenoot kon vinden liepen Moira en ik naar de directeur die bij wijze van spreken de sleutels door de deur gooide. Bij het openen van de houten deur was het mijn reactievermogen dat ervoor zorgde dat ik geen sleutelafdruk op mijn voorhoofd had. Ik keek naar de cijfers en grijnsde. 'Een kamer op de derde verdieping, perfect!' Dat zou betekenen dat Fuoco geen half kasteel hoefde vernielen als hij voor die ene zeldzame keer niet kon slapen. Daar was toen nogal wat ophef over geweest, maar het had wel voor een prachtige vierde verdieping gezorgd waar ik nu het liefste rondhing omdat ik daar vanaf het plafond makkelijk op Fuoco's rug kon stappen om naar het drakenveldje te vliegen. Ik gaf de sleutel aan Moira. 'Jij weet vast wel welke kant we opmoeten.' De volgorde van kamers begreep ik nooit, en met al die gangen en mijn richtingsgevoel was het net een doolhof.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    {Omdat ik zelf met 16 1.85 ben moest ik best wel lachen om die 1.78 en makkelijk over kleintjes heenkijken xd, niet kritisch bedoelt, ik vond het gwn grappig :))


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maxwell Thomas Goldberg ||6dejaars Drakenrijder

    "Max!" hoorde ik een bekende stem roepen, waardoor ik omkeek. Ik glimlachte toen ik Aurorea zag en ik liep naar haar toe. "Hey, Ca v... Eh hoe gaat het?" vroeg ze dan duidelijk haarzelf verbeterend met Nederlands. Ikzelf had er niet echt problemen mee als ze Frans sprak, aangezien ik thuis ook vaak die taal sprak. Mijn moeder was meer van het noordelijke deel van Afrika en daar is de basistaal vooral Frans. In het zuiden is het een mengeling van Nederlands en Afrikaans. En aangezien we dan naar Amerika zijn verhuisd kon ik dus ook goed Engels. Wat nu echt handig is voor mij. "Ca va bien. Et toi?" zei ik met een grijns. "Let je misschien op je Nederlands nu?" vroeg ik haar dan en keek haar met een glimlachje aan. Het was inderdaad beter, aangezien niet veel mensen op deze school Frans konden. Ondertussen waren Eos en Moira al vertrokken. Vast voor hun kamer te gaan vragen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Hedwig Morgans || 3de jaars Weerwolf

    'ECHT WEL!' gilt Annabeth, waarna ze op een van de bedden springt en daarna een aantal kussens in een razendsnel tempo op mijn afvuurt. Wow, Annabeth's innerlijke weerwolf komt omhoog! De drukke en wilde Annabeth kijkt opeens naar de deur, waardoor ik haar blik volg en in de deuropening twee eerstejaars zie staan. Oh… Hebben we de deur open laten staan?
    Ik giechel even zachtjes omdat ik me als stoere derdejaars best wel schaam. We moeten tevens het goede voorbeeld geven! Ik richt mijn blik op Annabeth, die me ondeugend aankijkt en dan keihard roept: 'NUUU!!!!' Daarna kogelt ze de eerstejaars haast om met kussens!
    'Annie!' roep ik streng. 'Zometeen denken ze nog dat je een of andere maniak bent!' Maar Annabeth en de eerstejaars reageren niet, maar raken verstrikt in een groot kussengevecht. 'Ach ja,' zucht ik. 'Waarom ook niet.' En ik duik op het drietal.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa